بین الملل

افت محبوبیت معاون بایدن و نگرانی دموکرات‌ها درباره انتخابات

نظرسنجی ها نشان می دهد که کامالا هریس ، کمتر از 6 ماه قبل از دولت جدید آمریکا ، از محبوبیت کمتری نسبت به جو بایدن برخوردار است.

به گزارش ایران تودی ، به نقل از هیل نیوز ، مواردی مشاهده شده است که کامالا هریس ، معاون رئیس جمهور آمریکا در خارج از کاخ سفید گام های تاکتیکی اشتباهی برداشته است و نشان می دهد که مسئولیت بر دوش خود در قبال کاخ سفید را به طور کامل درک نمی کند.

از نظر تاریخی ، 9 معاون رئیس جمهور عملکرد بهتری نسبت به رهبر کاخ سفید داشته اند ، اما نرخ پایین بهره او از توجه تحلیلگران دور نمانده است.

بر اساس گزارش RealClearPolitics ، هریس در سه نظرسنجی اخیر رتبه نامطلوب 46 received را کسب کرده است. این رقم 3 امتیاز کمتر از 43 درصد بایدن در همان رده است. نظرسنجی اکونومیست-یوگاو که از 24 تا 27 ژوئیه انجام شد نیز نشان داد که محبوبیت هریس 48 درصد است.

به طور کلی ، دیدارهای میان مدت کنگره معاون رئیس جمهور راهی برای مجبور کردن مردم به رای دادن به نامزدها است ، اما درصد کم هریس این سوال را مطرح می کند که چگونه دموکرات ها می خواهند به حفظ اکثریت شکننده در مجلس نمایندگان و سنا کمک کنند.

یکی از استراتژیست های دموکرات گفت: “تاکنون ، ضرر احتمالی از برخی نامزدها پیشی گرفته است.” اکنون وضعیت خاصی برای سفر به مناطق خاص ندارید. حتی برخی از متحدان هریس در مورد نامزدی وی در انتخابات میان دوره ای سال آینده شک دارند. هیچ کس نمی تواند بگوید او کار فوق العاده ای انجام داده است ، زیرا اولین س isال این است که اوضاع چگونه است؟ یک مشت اشتباه کرد.

معاون سخنگوی بایدن هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده است.

انتهای پیام