عمومی

کاسب‌کاری‌ها و بازی با جان مردم در واکسن کرونا

ماه ها است که بین گروه های مختلف بحث در مورد اینکه چه کسی درست است و چه کسی اشتباه است ، آیا این واکسن واکسن خوبی است یا بد است ، و این نتیجه امروز بازار طلا و جواهر است!

این تقصیر معلمان ماست که از هر بحثی دوری کنند ، فقط به آنچه می خوانیم و به آنچه درست است اعتقاد داشته باشند و هرگز بیش از آنچه اثبات شده است به محیط اطراف خود توجه نکنند! در عین حال ، ما معلمان یا سوالات خوبی می پرسیم یا مشکلات را به خوبی حل می کنیم. ما دیگر چیزی نمی دانیم ، البته خودم را معرفی کردم! اکنون می فهمم که چرا کارکنان بهداشتی کشور و بسیاری از پزشکان و لابی های مختلف داروخانه وقت گذاشتند تا به بزرگترین تولید کننده واکسن در جهان تبدیل شوند و دکتر فلانی و دکتر بهمنی به آنها گفت که چرا این شرکت واکسن تولید می کند ، معجزه گران ، و مردم را به تأخیر می اندازد. از مرگ!
یا برخی از سخنرانان می گویند: “سرفه یا عطسه در این فصل – آلرژی!” هرکسی این حرف را بزند نمی تواند شک کند! و به بیمارستان بروید و … بقیه چیزهایی را می شنوید؟ اخبار چند صدایی چقدر سرانجام به خوبی با این معما جور در می آیند!
من از معلم تعدادی از همان قطعات معما را پرسیدم:
های- پایان ماه مارس whole کل کشور آبی و زرد بود!
چند- بعد از چند روز ، ناگهان رنگهای قرمز و نارنجی در قرآن ظاهر شد ، بدون اینکه ویروس از شخصی به شخص دیگر منتقل شود و به بیماری کوید تبدیل نشود ، که حدود دو هفته یکسان است!
2- کرونا عزیز ، توبیخ های معمول و روزمره کارکنان بهداشتی دوباره از مردم و دولت آغاز شد!
2- سیاه شدن غیرقابل قبول برخی از شهرهای کشور به طور ناگهانی اتفاق افتاد ، حتما به تعریف رنگ مراجعه کنید!
2- همزمان ، طرحی برای افزایش میزان عفونت (نه تنها از نظر کمی بلکه از لحاظ کیفی) توسط برخی پزشکان ارائه شده است!
3- و سرانجام ، امروز به کشور و دستور مستقیم آقای رئیس جمهور پرداخته می شود! واکسن بزنید و هرکسی که بتواند واکسینه شود!

طبق سه خبر زیر:
خبر اول: رئیس جمهور: ما نمی توانیم منتظر واکسیناسیون محلی تا تابستان باشیم. ما باید در تابستان از واکسن های خارجی استفاده کنیم. هر شرکتی که در تهیه واکسن مشکلی داشته باشد باید آن را مستقیماً به دفتر رئیس جمهور گزارش کند

همچنین سایر اخبار:
خبر دوم: اتمام قرارداد خرید 60 میلیون دوز واکسن Sputnik از روسیه
سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه گفت که قرارداد خرید 60 میلیون دوز واکسن Sputnik-V از روسیه به پایان رسیده است.

عجب این خبر:
خبر سوم: وزیر بهداشت: واسطه ها مجاز به وارد کردن واکسن نیستند!
دکتر. نمکی: افراد غیر متخصص ویژه واردات واکسن کرونا را آغاز کردند! ما قلم شخصی را که وارد واکسن تقلبی شده و با سلامتی مردم بازی می کند ، می شکنیم. قراردادهای واکسیناسیون در سراسر دنیا حسین گلیانی است. ما از داوطلبان حرفه ای و باتجربه بخش خصوصی برای آوردن واکسن به کشور استقبال می کنیم ، اما کارگزاران این اجازه را نمی دهند.

و فقط بخش “خصوصی” معروف و شناخته شده! آیا هنوز آن را داریم؟ البته باید در تعریف کارگزار بازتاب بیشتری وجود داشته باشد! اوه خدای من ! من نمی دانم چه اتفاقی برای واکسن های ایرانی خواهد افتاد؟

در شش ماه گذشته ، به دلیل تشدید اختلافات مربوط به واکسیناسیون و توقف جامعه ، بسیاری از مردان و زنان مسلمان و هموطنانشان از هر حرفه و مذهب بر اثر بیماری درگذشتند و برخی از آنها به همه چیز احتیاج داشتند. مشاوره ها برای دریافت واکسن در داخل بود یا به مقدار زیاد وارد می شد و اکنون با این مجوز مفید!

به عنوان یک شرکت در بازار آزاد ، هزینه واکسن یک میلیون تومان یا کمتر یا کمتر از دوز واکسن شرکت یا کمتر است؟ بفروش حالا فهمیدم جنگ جواهرات یعنی چه! حالا وقتی به کسی چیزی می گویم ، می فهمم ، درستش می کنم یا می روم! اینطور نیست؟ از کربلای مقدس تا دهان بز ، امیرالمومنین (ع) برای ماندن به هم می بافند ، از شیعیان و سنی ها به غیر مذهب ها نماز می خوانند ، انواع گل های رز را برای ماندن می خوانند و در آینده ، در صورت امکان ، برای خودشان و افرادی مثل من ، این دو روز ممکن است یک روز یا بیشتر برای زندگی باشد و … سلام و رفتار دوباره مثل هیهات!

چه نفرتي براي برخي از تجار وجود دارد كه براي بدست آوردن “ثروت” خود از زندگي افراد درمانده به عنوان سنگ استفاده مي كنند اما نمي دانند كه اين گام حرام چگونه به خود و به ويژه فرزندان خود آسيب خواهد رساند! این پل صراط است! لازم نیست پس از مرگ به دستور خداوند تیز و پیروز باشیم و مانند شمشیر به صورت باریک ساخته شویم اکنون با هر عمل خوب و بد برخی از آنها را به خوبی درک می کنیم!
اگر خدایی نیست ، خداوند خشم من و مغفرت خدا را بیامرزد. هوا بد است ، با چه بادی می روید؟

با واکسن کرونا با مشاغل و زندگی مردم بازی کنید

با واکسن کرونا با مشاغل و زندگی مردم بازی کنید

با واکسن کرونا با مشاغل و زندگی مردم بازی کنید

با واکسن کرونا با مشاغل و زندگی مردم بازی کنید

* استاد نمونه در زمینه مهندسی سازه ، مدیریت زلزله و بحران کشور و بنیانگذار مقاومت و مدیریت بحران