علمی و پزشکی

چه افرادی به جراحی لیفت ابرو نیاز دارند ؟

یکی از عمل های زیبایی که امروزه بسیاری از خانم ها آن را انجام می دهند جراحی لیفت ابرو می باشد. در واقع شما باید بدانید زیبایی پوست و صورت از جمله موارد بسیار مهمی است که خانم ها به آن توجه می کنند. بر همین اساس هر روش اصولی که برای زیبایی صورت باشد را آنها مایل هستند تجربه کنند تا زیبای صورت خود را افزایش دهند. لیفت ابرو زیبایی چشمان و به صورت کلی صورت شما را تا حد زیادی افزایش می دهد، بر همین اساس شما می توانید این روش زیبایی را تجربه کند. ایجاد تعادل در صورت نقش مهمی روی زیبایی شما دارد و شما با این عمل زیبایی می توانید به اجزای صورت خود تعادل ببخشید.

اما یکی از مهمترین نکاتی که در مورد این جراحی وجود دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید این است که تنها باید نزد پزشک حرفه ای این روش زیبایی را انجام دهید. بسیاری از خانم ها هستند که به دلیل افزایش سن و یا … افتادگی ابرو دارند و همین مورد زیبایی آنها را کاهش می دهد. در واقع آنها از آنجایی که زیبایی ابروهای خود را از دست داده اند مانند افراد خشمگین به نظر می رسند که همین مسئله اعتماد به نفس آنها را تا حد زیادی از بین می برد. عمل لیفت ابرو برای آنها بهترین انتخاب می باشد که با استفاده از این عمل هم می توانند چین و چروک های پیشانی را از بین ببرند و هم اینکه تعادل در صورت خود برقرار کنند.

چه افرادی به جراحی لیفت ابرو نیاز دارند ؟

اینکه شما بدانید چه افرادی به عمل لیفت ابرو نیاز دارند اهمیت بسیار زیادی دارد. در این صورت قادر خواهید بود که متوجه شوید آیا خودتان به لیفت کردن ابرو نیاز دارید و یا ندارید. برخی از مهمترین افرادی که به این عمل زیبایی نیاز دارند عبارت هستند از :

1. آن دسته از افرادی که ابروهای افتاده دارند باید بدانند که بهترین گزینه برای این جراحی می باشند.
2. آن دسته از افرادی که خطوطی عمیق در پیشانی خود دارند زیبایی صورت شان به طور کلی از بین رفته است. آنها باید بدانند که عمل لیفت ابرو برای آنها بهترین انتخاب و گزینه می باشد.
3. برخی از افراد هستند که خطوط عمیقی بین دو ابروی خود دارند که همین مسئله آنها را خشمگین نشان می دهد.
4. افرادی که میانسال و یا حتی جوان هستند هم می توانند این عمل زیبایی را انجام دهند. اما باید پزشک آنها را مورد تایید قرار دهد، در این صورت با خیال راحت از این عمل زیبایی برای جوانسازی صورت خود استفاده می کنند.

لازم به ذکر است که در کنار جراحی لیفت ابرو، جراجی زیبایی پلک هم می تواند عمل بسیار جذاب و جالبی باشد و بعد از آن تغییرات بیشتدر در چهره خود خواهید داشت.

جراحی لیفت ابرو چگونه انجام می شود ؟

با استفاده از این روش زیبایی آن دسته از افرادی که صورت های خسته و عصبانی دارند می توانند جذابیت بیشتری به دست آورند. یکی از روش هایی که با استفاده از آن لیفت ابرو را انجام می دهند استفاده از نخ می باشد. این روش برای افتادگی ابروها مورد استفاده قرار می گیرد که دیگر پزشکان از آن استفاده نمی کنند، چرا که ایمنی این روش زیاد بالا نمی باشد. جراحی بهترین و ایمن ترین روشی است که شما می توانید برای افتادگی ابروهای خود مورد استفاده قرار دهید. سست بودن ابروها با استفاده از این روش به طور کلی از بین می رود. تنها آن دسته از پزشکانی که در زمینه عمل لیفت ابرو فعالیت می کنند می توانند این روش را به بهترین نحو ممکن انجام دهند.

لیفت ابرو
چهره شما بعد از این عمل زیبایی تا حد بسیار زیادی تغییر می کند و همین امر موجب شده است که افراد این روش زیبایی را برای صورت خود انتخاب کنند. روش های متنوعی برای زیباسازی صورت وجود دارد که این روش در بین انواع روش ها از محبوبیت زیادی برخوردار است. ماندگاری این روش در واقع نسبت به روش های دیگر بسیار بیشتر است و همین امر مزیت آن به شمار می رود. اندگاری این روش از 9 ال 2 سال است که شما می توانید زیبایی صورت خود را در این مدت با استفاده از روش لیفت داشته باشد. شما در واقع می توانید تا 20 ماه نتیجه آن را روی صورت خود مشاهده کنید و از زیبایی خود لذت ببرید. دقت داشته باشید که برای انتخاب این روش زیبایی باید بهترین پزشک را انتخاب نمایید تا در کمترین زمان و بدون هیچ عوارضی آن را برای شما انجام دهد.

مراقبت های بعد از جراحی لیفت ابرو :

شما بعد از اینکه جراحی لیفت ابرو را انجام دهید باید به خوبی برخی از نکات را برای مراقبت از عمل خود انجام دهید که این نکات عبارت می باشد از :
1. اگر درد و ورم را در پیشانی خود احساس کردید نیازی نیست که نگران باشید، چرا که به مرور زمان این درد و ورم از بین می رود.
2. پزشک برای اینکه درد شما را کاهش دهد آنتی بیوتیک و مسکن هایی را تجویز می کند تا شما از آنها استفاده کنید. دقت داشته باشید که تنها باید از داروهای تجویز شده پزشک استفاده کنید. استفاده از کمپرس آب سرد یکی از دیگر نکاتی می باشد که شما باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید.
3. زمانی که می خواهید استراحت کنید باید بالش خود را به گونه ای بگذارید که سر شما بالا باشد. بالش نرم بهترین انتخابی است که شما می توانید داشته باشید.
4. سعی کنید که تا دو هفته اصلا فعالیت سنگین انجام ندهید، فعالیت های سنگین می تواند به شما آسیب جدی وارد سازد. ورزش کردن را هم بهتر است بعد از دوران نقاهت شروع کنید.
5. پزشک برای اینکه بخیه ها را بکشد به شما زمان مشخص شده ای ارائه می دهد که می توانید دقیقا در آن زمان به پزشک مراجعه کنید.
6. دوره نقاهت این عمل حدود 3 الی 4 روز زمان می برد و بعد از آن می توانید به فعالیت های روزانه خود رسیدگی کنید.
7. دقت داشته باشید که در صورت هرگونه نشانه غیر متعارف و عدم تعادل بین دو ابرو می توانید به پزشک مراجعه کنید تا آن را رفع نماید و مورد بررسی قرار دهد.