عمومی

ویروس اصلی و درمان کرونا را پیدا کردم!

یادداشت برداری کنید ایناهاش ادامه مطلب من حتی چندین بار از خودم پرسیدم که اگر اینگونه بود دیگر نمی نویسم ، زیرا این مورد رضایت خدا نبود و هیچ دلیلی نداشت که از عدالت عدول کرده و یک روز بدون هیچ دلیلی پاسخ آن را بدهم!
اما گناهی ندارم وقتی سخنرانی معاون وزیر بهداشت را برای متقاعد کردن مردم و مقامات دولتی در مورد مرگ بیش از 2 نفر در روز و شاید 2 نفر در روز می بینم ، گناهی ندارم. چند منحنی که کار نمی کنند را بکشید. ببینید آیا آنچه شما می گویید درست است یا خیر؟!
اول ، او می فهمد که اعتبار انسان از بین رفته است ،
دوم ، وقت و هزینه زیادی صرف تحقیق می شود ،
سوم ، گزارش درد کشور شما و محل کارت را حل نمی کند ، اما بیشتر باعث سو misاستفاده می شود ، دانشگاه و من اعتبار خود را به عنوان استاد از دست می دهم.
درختانی که این جوک ها را به کاغذ تبدیل می کنند هدر می روند ، جوهر چاپگر از بین می رود … و سرانجام در پایان سال برای آتش بازی استفاده می شود.
آیا شما دکتر هستید؟ از فردا ، آقای دکتر یا خانم دکتر ، آیا ما برای ارائه گزارشات و تحقیقات غیرمرتبط و تحقیقی نیاز داریم و فشار می آوریم تا به نوعی حواس همه را پرت کند!
بعد از آخرین پستم ، به دبیر تحصیل کرده وبلاگ نخبگان این سایت نامه نوشتم. !

برخی اشتباهات به قدری بزرگ هستند که اگر به آنها گفته نشود ، مردم از پاسخگویی می ترسند! به عنوان مثال ، توجه خوانندگان به معاون وزیر بهداشت ، دکتر جلب می شود. همین خبر می گوید که آنها با کمک مخابرات حدود 3 نفر را با میانگین 1.5 خط تلفن همراه مشاهده کردند.
آیا کوید با جمعیتی از نظر آماری دقیق که همه رای دهندگان به طور متوسط ​​1.5 خط تلفن دارند ، نیست؟ شک دارم خرده فروشان موبایل حدود 3 تلفن همراه با کرونا ندارند! برای رسیدن به یک وحدت آماری منطقی!
گفته می شود که مطالعه ای در مورد مردی از ارومیه نشان می دهد که او طی یک هفته به تهران نقل مکان کرده و در همه جا اقامت داشته است. چندین نقطه را در یک منحنی نشان دهید (شکل -1)

شکل 1: مسیر دو مثال

اینها بهترین تماس ها بود ، نه توقف ها! از ارومیه تا تهران 8 ساعت طول می کشد ، نه یک هفته! اگر با دوچرخه همراه نباشد! در زیر فرم رئال ارائه شده تحت نام Residence وجود دارد! ظاهراً ، مرد مورد نظر در سطحی پراکنده توسط این پیشخوان ها و رنگ ها حرکت می کرد ، تا مانند انسان معنای ماندن روشن نکند که او به دلیل یک شوخی معروف آمده یا رفته است؟
سپس مردی از کهگیلویه با 3.5 و خط تلفن همراه تاج دار به عنوان مثال آمدن و رفتن به گلوستان از شمال و غرب به شرق به مدت سه تا چهار روز در هفته و همه جا به او داده شد. مثل سناریوی قبلی! بعداً این منحنی را نشان دهید (شکل -1)

شکل 1: مسافتی که بیماران طی می کنند

بنده ، با نگاه کردن به این رقم ، می گوید که 2٪ از جمعیت مثبت آماری (فروش موبایل کل خاورمیانه) ، که برای کرونا مثبت است ، 2 کیلومتر را طی کرده اند! چه مفهومی داره
آیا ارومیه جدید باید بیش از 2 کیلومتر با تهران فاصله داشته باشد؟ یاسوج ، گیلان ، مازندران و گلستان ، چند هزار کیلومتری آن ، دوباره برگشتند. و سپس این شکل بر اساس منحنی قبلی! و در پایان نتیجه همان است (تصویر -1)!

شکل 1: درصد بیماران متحرک

من مطمئن هستم که هزینه این تحقیق صد میلیون یا بیشتر است! بر اساس همان فرم های غیر قابل اعتماد ، آیا این مطالعه غیر معمول که تقریباً روی 3 نفر انجام شده است ، به معنای این نیست که 5٪ از جمعیت آماری ویژه بیش از 2 کیلومتر برای تزریق به شهر می روند؟ (2 کیلومتر مانده ، 2 کیلومتر عقب) یا تلفن همراه را به مدت یک هفته به کودک داده و ….
(شکل -1 و شکل 1 شکل 2)
در نتیجه ، آنها می گویند که این گروه بسیار خطرناک است ، ببخشید ، بدون اینکه بگویند وزارت بهداشت خطرناک است! سرانجام تاج اصلی را پیدا کردم. بی دلیل نیست که بعد از 4 ماه هیچ چیز خوبی در این درگیری وجود ندارد. منابع و مهمات به اهداف نادرست ارسال می شوند. برای درمان تاج باید چیزی مانند تغییر وزارت بهداشت به کمیته بحران انجام شود. نوشتم و موجود است.
من به عنوان یک معلم سعی کردم آیین خود را در وطنم اجرا کنم ، چیز بیشتری نمی دانم ، بقیه با راننده قطار است و سلام.

* استاد نمونه در زمینه مهندسی سازه ، مدیریت زلزله و بحران کشور و بنیانگذار پایداری و مدیریت بحران