عمومی

صدای واحد علمای شیعه و سنی در محکومیت ترور شهید فخری زاده – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ، گروه سال ها: ترور شخصیت های برجسته و نخبه ایرانی یکی از نقشه های دشمنی بوده است که در طول تاریخ رژیم شاهد آن بوده ایم.

محسن فخری زاده تنها دانشمند هسته ای ایرانی بود که در سال 2018 مستقیماً توسط بنیامین نتانیاهو نامگذاری شد و ادعا کرد که در حال کار بر روی برنامه تسلیحات هسته ای است.

در سال 1997 ، منابع اسرائیلی گزارش دادند که آژانس جاسوسی اسرائیل موساد تلاش کرده است تا یک دانشمند هسته ای ایرانی را ترور کند ، اما این عملیات با شکست مواجه شد. مأموران ملا موساد سعی در ترور دانشمند هسته ای ایرانی به نام محسن فخری زاده مهابادی داشتند که پیش از این مسئول راکتور هسته ای تهران بود.

گزارش های رسانه ای به وضوح نشان می دهد که دشمن از توان دفاعی و هسته ای ایران می ترسد و سعی دارد با ترور شخصیت های نخبه ایرانی مانعی برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند.

دشمن فرصتی برای تکرار ندارد

اما این قبیل اقدامات دشمن در ایران قبلاً انجام شده بود و هیچ راهی برای تکرار آنها وجود ندارد ، زیرا مردم و مسئولان اجازه نمی دهند استکبار با پاسخ های تکان دهنده تکرار شود.

اگرچه هنوز دلهای ما در سوگ شهید حاج قاسم سلمانی است ، اما مردم خراسان جنوبی بار دیگر در سوگ گفتند که افراد و سلیمان سرافراز زیادی هستند که اجازه ندادند پرچم انقلاب به زمین بریزد.

مردم این منطقه کویری مانند سایر مناطق کشور به طور خودجوش انتقام و نفرت از دشمن را فریاد زدند. بدون شک صدای هر ایرانی دشمن را بیش از هر زمان دیگر می ترساند و تصویر ظاهری فولاد او را می شکند.

راه شهید ادامه دارد

یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: دشمن می خواهد با ترور شخصیت های بزرگ ایرانی مسیر انقلاب را سنگ اندازی کند.

علیرضا خانی با بیان اینکه دشمن همیشه در توطئه های ضد انقلاب شکست خورده است ، افزود: دشمن باید بداند که خون جوانان و دانشمندان ایرانی روی زمین نخواهد ماند و انتقام آنها را خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه شهید فخری زاده به اندازه شهید سلیمانی و سایر شهدای انقلاب زنده و همیشه حضور دارد ، افزود: بدون شک راه این مقدسین توسط کسانی که عاشق نظام و انقلاب هستند ادامه دارد.

خانی با بیان اینکه دشمن روز به روز تضعیف می شود و انقلاب شدت می یابد ، افزود: کشته شدن شخصیت های مختلف ایرانی نشان می دهد استکبار بیش از هر زمان دیگری ضعیف تر و تحقیرآمیز است.

داریم انتقام می گیریم

یکی از دانشجویان در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: برای انتقام از شهید فخری زاده از مسئولان می خواهیم که درس دیگری از دشمن بیاموزند.

محمد ستوده با بیان اینکه دشمن از قدرت انقلاب در عرصه های مختلف می ترسد افزود: دشمن از حمایت مردمی انقلاب و نظام احساس ترس و وحشت می کند.

وی با اشاره به شهدای انقلاب در صحنه های مختلف گفت: البته اجازه نمی دهیم پاسخ دشمن بی پاسخ بماند و قاطعانه تر از قبل پاسخ خواهیم داد.

ستوده با بیان اینکه فرهیختگان مکتب شهید فخری زاده با عزم راسخ راه او را دنبال می کنند گفت: دشمن مانند گذشته باید منتظر پاسخ سخت باشد زیرا افراد بسیار مغرور متولد شدند.

کشته شدن شهید فخری زاده خار در چشم دشمن را نشان می دهد

امام جمعه اهل سنت بیرجند با بیان اینکه قتل دانشمند برجسته کشورمان نشانه زبانی خصمانه است ، افزود: ما نه تنها شهادت این دانشمند بزرگ بلکه قتل همه نخبگانی را که تاکنون به شهادت رسیده اند محکوم می کنیم.

مولوی غلام حیدر در ادامه گفتگوی خود با فاروقی آنلاین اظهار داشت: جامعه اهل سنت نیز مانند سایر بخشها به عنوان یک خواسته ملی انتظار دارد که وزارت دفاع و ادارات مرتبط هرچه سریعتر متجاوزان داخلی و خارجی را مجازات کنند.

وی هدف دشمن از این ترورها را ایجاد ترس و وحشت در بین مردم دانست و گفت: دشمن همچنین می خواهد با رویایی فاحش مانع پیشرفت انقلاب شود.

امام جمعه اهل سنت بورس ادامه داد: ایران بزرگ با خون شهدا و علمای عزیز کشور روز به روز در حال تثبیت است.

دشمن محکوم به فنا است

اسد در گفتگو با مهرلا ، امام جمعه اهل تسنن ، كشتن شهید محسن فخری زاده را محكوم كرد و افزود: استكبار جهانی و صهیونیسم نمی خواهند فرزندان این منطقه را سربلند ببینند.

مولوی سید احمد عبداللهی با بیان اینکه دشمن با ترور چنین عناصر مفیدی می خواست جلوی برتری نظام اسلامی را بگیرد ، افزود: این اقدامات غیرانسانی صفات شیطانی افراد بدخواه نظام را در صحنه جهانی بیشتر آشکار می کند.

وی ادامه داد: با ریختن خون چنین شخصیت های علمی ، حرکت سریع نخبگان و دانشمندان با سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.

انحطاط رژیم اسرائیل آشکار است

امام جمعه سرایان در مصاحبه با آنلاین ، در مورد برنامه های دشمن برای سرنگونی انقلاب گفت: “انحطاط رژیم اسرائیل روز به روز کاملاً مشهود است.”

حجت الاسلام علی اکبر سنجری با بیان اینکه هدف از چنین رژیم جنایتکارانه فقط اعلام موجودیت آن است ، اضافه کرد: “رژیم صهیونیستی اکنون مانند مردی به نظر می رسد که برای نجات او غرق شده و به همه چیز چسبیده است ، اما به زودی او از بین رفت.

وی با بیان اینکه ملت ، نظام و انقلاب به خوبی در حال پیشرفت بودند ، افزود: با توطئه های کور ، نهال های انقلاب به درخت بزرگ و خار در چشم دشمن تبدیل شده اند.

حجت الاسلام سنجری ادامه داد: دشمن باید بداند اگر دانشمندی هسته ای از انقلاب بگیرد ، از میهن و اندیشه های هزاران جوان منطقه محافظت می کند و آن را به مکانی برای سلطه علمی خارجی تبدیل می کند.

تلاش دانشمندان از اهداف دشمن جلوگیری می کند

استاندار خراسان جنوبی نیز ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد و افزود: دست یک تروریست بار دیگر خسارات ناموفق ایجاد کرد تا صدمات جبران ناپذیری به ستون فقرات علمی کشور وارد کند.

حمید ملانوری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه دشمن می خواست مانع پیشرفت ایران اسلامی در زمینه های مختلف علمی شود ، افزود: تلاش دانشمندان و دانشمندان کشور مانع اهداف شیطانی دشمن خواهد شد.

وی ادامه داد: بدون شک خون پاک شهدای میهن بیش از گذشته درخت بزرگ انقلاب بزرگ ایران اسلامی را سیراب می کند.

هرچند ترور شهید محسن فخری زاده برای ملت ایران فاجعه ای دردناک بود و باعث کراهت استکبار متجاوز شد ، از طرف دیگر ، این بار دیگر ضعف دشمن را به جهانیان اثبات کرد و نشانه ناامیدی دشمن بود.