عمومی

صدای شکستن استخوان‌های آمریکا شنیده خواهد شد

با توجه به پایگاه داده ایران تودی ،

مراسم بزرگداشت شهدای خیبر و بدر با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در مشهد برگزار شد.

سردار اسماعیل قاآنی در مراسم بزرگداشت شهدای خیبر و بدر در مجتمع آیت مشهد با بیان اینکه دشمن دشمن نیست و آمریکا جنایتکار جهانی است ، سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی را ترور کرد و افزود: ما آمریکای جنایتکار را خواهیم شکست و به مرور زمان صدای شکستن شنیده می شود.
وی گفت: مدرسه امام خمینی (ره) بهترین دانشگاه برای آموزش بود و آن ، و شهدا و رزمندگان دفاع مقدس دیروز و رهبران جهادی امروز دانشجویان این دانشگاه بودند.
فرمانده نیروی بیت المقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در این مدرسه شهدا در میدان فعالیت می کردند و با اعمال خود اطاعت را آموزش می دادند و روز گذشته رزمندگان دفاع مقدس رهبران جهاد امروز هستند.
دکتر. وی با اشاره به تغییراتی که از زمان ریاست قالیباف در مجلس شورای اسلامی در مجلس عوام رخ داده است ، تأکید کرد: این مسیر تحول و استفاده از رهبران جهاد باید ادامه داشته باشد.
سردار قاآنی اظهار داشت: امروز با نظارت معلمان مکتب امام راحل مقاومت نیروهای مقاومت جهان در برابر مستکبران مسلح به دندان و دست خالی بسیار باشکوه و قابل تقدیر است.
وی افزود: نیروهای مقاومت پرافتخار فلسطین و یمن که با دست خالی موشک ساختند و رژیم سعودی را هدف قرار دادند پیروان مکتب امام و شهدای انقلاب هستند.
وی گفت: “اگرچه مبارزان یمنی رسانه ای نداشتند ، اما جهان را متعجب کردند.” “در کمتر از 10 روز ، این جنگنده ها هشت عملیات موفقیت آمیز را در مراکز رژیم سعودی انجام دادند.”
فرمانده نیروی بیت المقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت های استکباری جهان ، مانند ایالات متحده و اسرائیل ، ضعیف تر از همیشه هستند ، خاطرنشان کرد: در امان بودن.
سردار قاآنی با بیان اینکه این سرزمین امام زمان (عج) و نحوه کنار آمدن با هنر با همه مشکلات آن است ، اظهار داشت: این مسیر باید ادامه داشته باشد و از این طریق خداوند توجه ویژه ای دارد.

ما قانون آمریکا را نقض کردیم

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دشواری های مبارزه و انقلاب گفت: “ما در روزی که قطعنامه 598 را تصویب کردیم ، چندین ماه در جبهه های جنگ دلاورانه جنگیدیم و امروز انقلاب اسلامی بالا گرفته است. طبق تجربه دفاع ، اگر بر اساس سنتهای الهی عمل کنیم ، می توانیم به راحتی به اهداف خود برسیم. “

رئیس قوه مقننه گفت: ما فارغ از اختلاف دیدگاه های سیاسی در حل مشکلات مردم به دولت کمک می کنیم. ما باید تلاش کنیم تا اثرات تحریم ها را از بین ببریم و خنثی کنیم و این باید توسط جوانان و با کمک پیشکسوتان انجام شود.