علمی و پزشکی

شرایط برای سفرهای تفریحی امن نیست

آفتاب نیوز:

در یک برنامه تلویزیونی ، دکتر زالی اعلام کرد: 150 بیمار بیماری کرونا جدید در بخش های عادی بستری شده اند ، 51 بیمار جدید در بخش های ویژه بستری شده اند و 292 بیمار در 24 ساعت گذشته از بیمارستان های تهران مرخص شده اند. “از نظر آماری تفاوت چندانی با روز قبل و وضعیت نداشتیم. دارای

وی گفت: “وضعیت فعلی می تواند شکننده تلقی شود.” نامه های سلامتی و ارتقاء سلامت شخصی باید در نظر گرفته شود تا امیدوارم در روزهای آینده شاهد پیشرفت باشیم.

تالار: شرایط سفر تفریحی بی خطر نیست

دکتر زالی به شهروندانی که قصد سفر دارند برای جلوگیری از سفرهای غیرضروری توصیه کرد و گفت: در بسیاری از استان ها شرایط کنترل بیماری قلبی عروقی بسیار شکننده است و تهران به عنوان یکی از مراکز آلودگی ویروس به حساب می آید.

فرمانده ستاد تاج گذاری در کلانشهر تهران اضافه کرد: “به غیر از بی ثبات کردن شهرهایی که به ثبات خاصی رسیده اند ، سفر نیز برای شهروندان تهرانی تهدید می کند.” از آنجا که مردم در سفر با محدودیت های بهداشتی روبرو هستند ، می توانند سایر شهرها را نیز که در روزهای اخیر کمتر خطرناک هستند آلوده کند.

وی تصریح کرد: شرایط برای اوقات فراغت و سفرهای غیرضروری و سفرهای بین شهری هنوز ناامن است و می تواند خود را در معرض خطر قرار دهد. بنابراین ، توصیه می کنیم بازدید را به زمان مناسب دیگری موکول کنید.

براساس گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شاهد بهشتی ، دکتر زالی به افرادی که به دلایلی مجبور به مسافرت هستند توصیه کرد که توجه ویژه ای به پروتکل های شخصی و بهداشتی ، به ویژه مسیرهای مسافرتی در مناطق حساس و تعیین شده داشته باشند. به اصول بهداشت شخصی و محیطی توجه کنید تا مشکلی ایجاد نشود.