علمی و پزشکی

سه‌شنبه از واکسن کرونای «سپند» در وزارت دفاع رونمایی می‌شود

به گزارش شفاف ، سعید نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی امروز (یکشنبه ، 24 اسفند) روز تولد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: و من دستان فردی آنها را می بوسم.

نمکی گفت: “بیش از یک سال از رهبری تاج و روزهای بسیار سخت معیشتی ، کمبود ارز و ریال و تحریم های ظالمانه از جمله تحریم کشورهایی که به دلیل مرگ و میر عزادار هستند می گذرد. ​​تعداد بیماران تاج افزایش یافته و آنها خوشحال از مرگ ما

وی گفت: “امروز ، به برکت وحدت ملی خدا و ایران اسلامی ، به عنوان یکی از پرافتخارترین کشورها در کنترل ویروس درخشیده است و مرگ ما هنوز دو رقمی است.”

وزیر بهداشت گفت: در آخرین سخنانم در سال 1999 باید بگویم که راز مدیریت این آفت زنان بیش از هر چیز لطف خداوند به مردم مومن ، مخلص و انقلابی بود و خداوند از مردم عزیز ما خارج نشد. تنها.”

نمکی ادامه داد: تا زمانی که نماز نیمه شب مادر شهید و تنفس دلخراش قطع نخاع ادامه دارد ، هیچ عاملی به این سرزمین آسیب نمی رساند. علاوه بر این ، بدون حمایت ، رهبری و مشاهده رهبر معظم انقلاب ، مدیریت این فضا برای من و همکارانم امکان پذیر نیست.

وی گفت: مقام معظم رهبری بارها فرموده اند كه تمام اصول ستاد سپاه ملی لازم الاجرا است و من آنها را رعایت می كنم. همچنین حضور پررنگ نیروهای مسلح در این روزها به ما بسیار کمک کرده و ما را برانگیخته و آرام کرده است.

گذراندن سالهای دفاع مقدس رمز موفقیت ما در بحران کرونا بود

وزیر بهداشت تأکید کرد: حضور سردار سلامی در روزهای آغازین کرونا باعث الهام من شد. ما در مدت 50 روز 60 درصد از مرگ خود را کاهش داده ایم و حدود دو ماه است که از دستگاه تنفس مصنوعی ، ماسک و … استفاده می کنیم. ما توانستیم از وارد کننده به تولید کننده و صادر کننده برویم. جهان.

نمکی گفت: “علاوه بر حوادث طبیعی مکرر ، دشمنان و ویروس های جدید ما قسم خورده اند و این روزهای سخت برای ما اتفاق افتاده است.” یکی دیگر از عوامل موفقیت ما در بحران کرونا کسب تجربه از سالهای دفاع مقدس بود که می توانستیم با اقداماتی مانند بسیج مدیریت کنیم. ابتدا یک سنگر علیه ویروس ساختیم ، سپس با بهترین تجهیزات جنگی را علیه این ویروس با نام سردار شهید قاسم سلیمانی آغاز کردیم.

وی گفت: “مهمترین عامل موفقیت ما حمایت از افرادی است که در بحران اقتصادی و مشکلات مالی بحران کرونا به ما کمک کردند.” علاوه بر این ، شیوه مدیریت جهادی مسئولان تحت کنترل وی در کنترل بیماری بسیار مثر بود.

واکسن سپند وزارت دفاع روز سه شنبه ارائه می شود

وزیر بهداشت گفت: در زمینه مراقبت های بهداشتی ، وقتی برادرانم در سپاه می گویند هر وقت خواستید بیمارستان سیار را با تمام تجهیزات برای افراد محترم تهیه کنید ، من تشویق می شوم.

نمکی گفت: من در مورد واکسن حرف های زیادی برای گفتن دارم و صبح امروز سه شنبه وزارت دفاع از چندین واکسن ملی تاج ، واکسن سپند رونمایی خواهد کرد تا مردم دنیا از افتخار و پیشرفت ما آگاه شوند.

وی گفت: ما به عنوان سربازان کوچک در سیستم بهداشت و درمان ، از این برادری با فرماندهان و نگهبانانی که همیشه در سیل ، زلزله و جنگ به مردم خدمت می کنند خوشحالیم.

انتهای پیام /