علمی و پزشکی

زمان آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن “کووبرکت” برعهده وزارت بهداشت است

به گزارش شفاف ، در این مراسم رئیس ستاد امام ، روسا و معاونان 10 بانک و م institutionsسسه مالی ، مدیرعامل بنیاد برکت و جمعی دیگر از معاونان و مقامات ارشد ستاد اجرایی در مراسمی با خبرهای خوب حضور داشتند جشنواره “فصل همدلی و برکت”. اشتغال در مناطق پردرآمد برگزار شد.

محمد مخبر با اشاره به 5 رویدادی که در این جشنواره رخ داد ، اظهار داشت: امروز ما از کار 15000 پروژه با 4000 شغل ایجاد شده در سال 1999 سپاسگزاریم. برای این کار 3000 میلیارد تومان در بنیاد برکت سرمایه گذاری شده است.

وی افزود: علاوه بر این ، عملیات اجرایی ایجاد 270 هزار شغل جدید در سال 1400 را در کشور بركت خواهد داد ، بدین منظور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 13.270 میلیارد تومان سرمایه گذاری می كند و با 10 بانك و م institutionsسسه مالی تفاهم نامه امضا می كند.

وی افزود: سال گذشته و امسال حدود 30 درصد مشاغل جدید ایجاد شده در کشور توسط گروه کوچکی مانند مرکز اجرایی فرمان امام و زیرمجموعه های آن ایجاد شده است که بودجه و ظرفیت ادارات اجرایی چندین برابر است. بزرگتر ؛ راز این حادثه چیست؟ “

رئیس اجرایی ادامه داد: رمز موفقیت گروه 40 نفره مانند بنیاد برکت در یافتن سرمایه اصلی کشور ، “مردم” و بسیج قدرت ، سرمایه و تلاش خود ، و بخش خصوصی در حال آماده سازی و غلبه بر چالش ها است. ما باید باور داشته باشیم که نیروی انسانی و مردم وجود دارد ، نه گاز و استخراج.

مخبر با اشاره به نوآوری های جدید بنیاد برکت گفت: “راه اندازی اسکن های” بازگشت به روستا “و” همدلی برکت “،” پشتیبانی از عملیات آسیب دیده کرونا “یکی دیگر از رویدادهای مهم است که به طور رسمی اجرا می شود. امروز شروع کن.

رئیس دفتر اجرایی امام در ادامه گفت: از طریق “برنامه برکت” امکان بازگشت و ایجاد شغل برای افرادی که از روستا به مناطق شهری نقل مکان کرده اند و همچنین ایجاد شغل در مناطق محروم از مشارکت مستقیم و سرمایه گذاری.”

مخبر افزود: پیش بینی ما این است که تا سال 140 این پروژه حداقل 3000 نفر را به حومه برگردانده و برای آنها شغل ایجاد کند.

وی تأکید کرد: مردم می توانند از طریق این سیستم کارهای خرد و خانگی را به صورت هدیه یا وام خوب برای هموطنان خود فراهم کنند ، هر چقدر مشارکت عمومی داشته باشد ، مرکز اجرایی همان مبلغ و مبلغ وعده داده شده را علاوه بر این سرمایه گذاری خواهد کرد “

کویران برکت همچنین گفت: طبق وعده داده شده ، ما یک میلیون دوز تا پایان ماه مه و 3.5 میلیون دوز آن در ماه ژوئن به وزارت بهداشت تحویل خواهیم داد.

وی افزود مرحله سوم آزمایش بالینی واکسن از هفته گذشته آغاز شد و در این مرحله 6000 نفر در 6 استان کشور واکسینه می شوند.

رئیس دفتر اجرایی امام افزود: تعیین زمان شروع واکسیناسیون عمومی با “واکسن ایران برکت” به عهده وزارت بهداشت است و کلیه محصولات انبوه ستاد به این وزارتخانه منتقل می شود.

امیرحسین مدنی ، مدیرعامل بنیاد برکت در مورد فعالیتهای گسترده بنیاد اظهار داشت: تاکنون 338000 شغل مستقیم و غیرمستقیم در مناطق فقیرنشین و روستایی کشور ایجاد کرده ایم و 7703 روستا از فعالیتهای بنیاد برکت بهره مند شده اند.

وی با اشاره به نوآوری جدید بنیاد افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب و رئیس ستاد امام خمینی (ره) ما به شهرها نقل مکان کرده و به روستاهای زادگاهشان بازگشتیم تا از طریق کشور برای افراد شغل ایجاد کنیم. “برنامه برکت”.

وی افزود: “افرادی كه به دلیل بیكاری و مشكلات اقتصادی از روستاهای خود به شهرهای خود بازمی گردند ، می توانند با پر كردن فرم های لازم با اشاره به بركت ، شرایط خود را به ما اطلاع دهند. ما به آنها كمك خواهیم كرد تا صاحب خود شوند. دهكده مبدا.” کار آنها را به طوری که آنها می توانند به روستاهای خود بازگشت اطلاع دهید.

مدنی با اشاره به بخش دیگری از خدمات این پروژه ، اظهار داشت: عموم افرادی كه سرمایه و دارایی های بلا استفاده دارند و می خواهند از آنها برای ایجاد و تولید شغل در كشور استفاده كنند ، می توانند به صورت رایگان درخواست تقاضا و ساخت برنامه بركت را كنند یا آنها گرزت الحسنه را می خواهند. آنها را به بنیاد بركت بدهید ، در این صورت دستگاه اجرایی فرمان امام بازگشت پول را تضمین می كند.

وی افزود: افراد می توانند روستایی را انتخاب كنند كه در آن علاقه مند به ایجاد مشاغل و زمینه و زمینه ای هستند كه می خواهند در آن شركت كنند مانند كشاورزی یا دامداری ، صنایع دستی یا هر زمینه دیگر و همچنین پیشرفت آنلاین و شفاف. پروژه و محقق. “و تماشا کنید.

مدیر اجرایی شرکت گفت: “با کمک یک پلت فرم طراحی شده در بنیاد برکت ، مردم می توانند شرایط کار آسیب دیده را ثبت کنند ، این اطلاعات تأیید می شود و سرانجام این افراد به بانک ها می روند. از طریق بنیاد. برای به دست آوردن شرکت” ، شرکای بنیاد برکت ارائه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بانک ها در این زمینه همیشه وضعیت تسهیلات ارائه شده و برگشت اقساط و اجرای پروژه هایی است که آنها در آن مشارکت دارند. سیستم و اتصال مستقیم به سیستم بانکی. “این نگرانی است به طور کامل حل شده است و جزئیات برنامه های بانکی می تواند اطلاعات فوری درباره آخرین وضعیت را دنبال و دریافت کند.

در ادامه مراسم ، کوروش پرویزیان ، مدیرعامل بانک پارسیان گفت: “خوشحالم که می توانم در خدمات عالی ستاد اجرایی فرمان امام ، گردش مالی و پولی کشور و اشتغال و شفافیت نهادهایی مانند به عنوان بنیاد برکت. مناسب برای.

وی افزود: ایجاد بستر برکت مبتنی بر آیه کاری ارزشمند است که پیگیری منظمی را نیز فراهم می کند.

محمدرضا فرزین ، مدیر عامل بانک کارآفرین ، در بخشی دیگر از این مراسم گفت: “مدل بنیاد برکت ایده ای جدید و ارزشمند برای کمک به جمع آوری سرمایه و ایجاد یک بستر قوی و مدرن است ، در نتیجه ریسک اعتباری را کاهش می دهد ؛ نگرانی عمده برای بانک ها . “که و دکتر. سرمایه مخبر را به صورت آنلاین دنبال کنید ، که از تفکر و تجربه عالی و ایده های جسورانه او ناشی می شود.

وی افزود: این مدل همچنین به دولت کمک می کند تا از نبود چنین سیستم مهمی خلاص شود و برنامه های خود را در آینده به صورت هدفمند انجام دهد.

سید فرید موسوی ، عضو هیئت مدیره بانک ملی در سخنانی در این مراسم ضمن ستایش از کار ستادهای اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کشور ، گفت: “ایجاد 220،000 شغل به معنای محافظت از حیثیت 220،000 ایرانی و مسلمان است.” ما می بینیم.

وی افزود: نگرانی ما در بخش نهادی همیشه موفقیت یا عدم موفقیت پروژه است. بستر ارائه شده توسط بنیاد برکت مشکلات ما را برطرف می کند و ما را مجبور می کند تا به روشنی نشان دهیم که پروژه به کجا رسیده است.

پس از این مراسم ، فرمان امام با ایجاد بنیاد برکت ، صادرات ، پارسیان ، کارآفرینی ، گرزول-حسنا آنلاین ، صندوق کارآفرینی امید ، سپاه ، صنعت و معدن ، پست بانک و صندوق اشتغال برکت در ایجاد 270 هزار شغل در مناطق محروم مشارکت کرد. انجام خواهد داد

در پایان این مراسم ، پروژه بنیاد برکت برای ایجاد 40 هزار شغل خرد و متوسط ​​با ویدئو کنفرانس در 15 استان کشور به دستور رئیس ستاد امام افتتاح شد.