عمومی

سطل چای خود را دور نریزید



با توجه به پایگاه اطلاعات شبکه
چای یک نوشیدنی محبوب برای بیشتر افراد است و به طور مکرر و روزانه از آن استفاده می شود. بعد از مصرف منظم چای ، بسیاری از خمیرها تولید می شوند و طبق مطالعات انجام شده ، استفاده از چای خمیر در باغبانی مزایای بسیاری برای شما دارد.

سطل چای خود را دور نریزید

قبل از استفاده از کیسه های چای برای فعالیت های باغبانی ، باید از کیسه های چای آگاهی داشته باشید ، در حالی که بسیاری از کیسه های چای مضر هستند ، برخی حاوی کت های پلی پروپیلن غیرقابل نفوذ و غیر قابل ویرایش هستند. برای فعالیت های باغبانی

این نوع کیسه های چای می توانند احساس لزج در لمس کرده و دارای لبه های مقاوم در برابر حرارت باشند. اگر کیسه های چای کیسه های نامناسبی باشند ، کرم ها و میکروارگانیسم ها نمی توانند آنها را از بین ببرند.

توصیه می شود که چای را از این کیسه ها ، مناسب برای تزریق جدا کرده و کیسه را رها کنید و تمام کاری که باید انجام دهید اینست که کیسه را برش دهید ، چای را تخلیه کنید و بعد کیسه را رها کنید.

کیسه های چای آنلاین و موم شده از موادی مانند ابریشم یا کاغذ ساخته می شوند و البته این را هم باید در نظر داشته باشید که حتی کیسه های شکسته حاوی کیسه ها و موادی هستند که باید از آنها استفاده نشود.

چای پالپ موثرترین مکمل کود برای گیاهان است

بهترین راه برای استفاده از برگهای چای ، قرار دادن آنها در کود مورد نیاز گیاهان و ریختن آنها در خاک مورد استفاده برای گل و گیاه است. در این حالت با قرار دادن چای در خمیر گیاه ، این مواد در کرمهای خاک تجزیه می شوند و باعث افزایش کارآیی آنها می شوند.

سطل چای خود را دور نریزید

از آنجا که نقش های مهمی در قالب های خاک وجود دارد ، می توانید ضایعات درخت چای خود را بهبود بخشیده و از مزایای آن بهره مند شوید.
اگر چای با گیاهان گیاهی کامل است:

رشد علفهای هرز را سرکوب می کند

با قرار دادن خمیر چای در نزدیکی ریشه گیاهان ، گیاهان از آب بهتری استفاده کرده و از تشکیل علفهای هرز خودداری می کنند.

سلامت خاک را افزایش دهید

با افزودن چای به خاک ، نیتروژن موجود در خاک افزایش می یابد که به سلامت خاک کمک می کند.

رشد گیاه فوق العاده است

چای سرشار از مواد مغذی و مواد معدنی است و به رشد سبزیجات کمک می کند و برگ ها حتی بیشتر رشد می کنند.

مواد مغذی را برای خاک و گیاهان تأمین کنید

هنگام پاشیدن چای مایع با مایع درون برگ ها ، سطح برگ ها پر از میکروب های مفید می شود و جایی برای فعالیت پاتوژن و موجودات زنده و مضر باقی نمی ماند ، بنابراین گیاهان از بیماری ها و آفات رنج نمی برند.

موجودات مفیدی را تهیه کنید

میکروبهای مفید و زنده ایمنی گیاهان و خاک را افزایش داده و رشد باکتریهای مفید در خاک را تقویت می کند. مواد مغذی چای سریع توسط گیاه جذب می شود و به این ترتیب سلامت گیاهان تقویت می شود و در مقابل استرس مقاوم تر می شود.

به از بین بردن بیماری های گیاهی کمک می کند

کمپوست چای با میکروب های بیماری زا مبارزه می کند ، مواد شیمیایی و سموم دفع آفات را از بین می برد ، هورمون های رشد گیاه را تحریک می کند و میزان مواد معدنی موجود در گیاه را افزایش می دهد.

جایگزین مواد شیمیایی سمی در خاک

استفاده از چای به عنوان کمپوست در برابر آفات و حشرات مضر محافظت می کند ، بنابراین به جای سموم دفع آفات مضر از چای کمپوست استفاده کنید ، زیرا چای کمپوست هرگز ریشه یا برگ های گیاه را نمی سوزاند.

نگاه گیاهان آلی

از چای کمپوست برای تهیه محصولات خود سمی تر و مناسب برای مصرف استفاده کنید.
آب میوه چای ، سرشار از خواص مفید برای کاشت گیاهان است
اگر علاقه ای ندارید که چای را در زمین دفن کنید ، کافی است آن را درون یک قابلمه آب ریخته و رنگی به آب بدهید ، سپس مزارع چای را از آب خارج کرده و از آب مورد نظر برای آبیاری استفاده کنید. گیاهان خود را استفاده کنید و از مزایای آن برای گیاهان خود استفاده کنید.

سطل چای خود را دور نریزید

پس از نوشیدن چای خود ، بهتر است از خمیر آن در حالی که هنوز مرطوب است استفاده کنید تا خواص مفید گیاهان شما کمتر شود.

از آنجا که نوشیدن چای یک فعالیت محبوب است و حاوی خمیر چای زیادی است ، بهتر است از گیاهان خود از مزایا و خواص بسیاری آن استفاده کنید تا این که منبر را از نوشیدن چای دور نکنید و سلامتی خود را افزایش دهید. به خاکی که کاشت می کنید کمک کنید و همچنین از صرفه جویی در مصرف آب جلوگیری کنید.


این نوشته از سایت طبق سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، به همین خاطر مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سامانه بر خط ایران تودی هیچ مسوولیتی در قبال تمامی محتوای منتشر شده در سایت ندارد.