اقتصادیکسب و کار ایرانیان

رگوله های بروکر کپیتال اکستند

کپیتال اکستند برند و بروکری معتبر در زمینه ارائه خدمات بازارهای مالی است، تيم با تجربه CapitalXtend از سال 2005 در زمينه ارائه خدمات معاملات آنلاین به معامله گران مشغول فعالیت بوده است. و این موضوع سبب شده است که به یکی از پيشتازان ارائه خدمات معامله گري در بازارهاي بين‌المللي تبدیل شود. هدف این مجموعه جوان و خلاق ارائه خدمات متفاوت برای مشتریان می باشد. این بروکر با شماره شناسه تجاری 201240028219 در جمهوری قزاقستان از تاریخ 25/12/2020 به عنوان ارائه کننده خدمات مالی در وزارت اقتصاد این کشور به ثبت رسیده است.

این شرکت، بر اساس گواهی اعتبار صادر شده از آژانس مقررات و توسعه بازارهای مالی جمهوری قزاقستان، مورخ 24/02/2021 به شماره پرونده 36-0-12/5/ЮЛ-C-265، مجاز به ارائه خدمات به کاربران غیر اروپایی بوده و علاوه بر آن عضویت کارگزاری کپیتال اکستند در کمیسیون مالی (Financial Commission) موجب اطمینان خاطر بیشتر مشتریان جهت انجام تراکنش های مالی خود با آن مجموعه می گردد، همانطور که در شعار تجاری شرکت عنوان شده است.

ما نیازهای معامله گران را به خوبی می شناسیم و به آنها اهمیت می دهیم، کپیتال اکستند ارائه دهنده پلتفرم‌های برتر معاملات فارکس MT4 وMT5  و وب‌تریدر MT5 می‌باشد، بروکر CapitalXTend علاوه بر ارائه ابزار معاملاتی فارکس، فلزات گران بها و کالاهای انرژی، طیف گسترده‌ای از سهام شرکت‌های آمریکایی و اروپایی و همچنین رمز ارزها را با شرایط معاملاتی استثنایی در اختیار معامله‌گران با هر سلیقه معاملاتی قرار می‌دهد. تنوع حساب در کارگزاری CapitalXTend موجب شده تا معامله‌گران با توجه به استراتژی معاملاتی خود بتوانند حساب تجاری مناسبی را انتخاب و کسب سود کنند.در کارگزاری CapitalXTend  پشتیبانی 24 ساعته فارسی و ارتباط راحت و سریع با مدیران حساب نقطه عطفی در ارائه خدمات به مشتریان می‌باشد که موجب اطمینان خاطر کاربران در هر لحظه خواهد بود.

حساب های معاملاتی بروکر کپیتال اکستند

حداقل واریز حساب معاملاتی استاندارد 100 دلار است و شما با مبالغ کم تر نمی توانید در این بروکر افتتاح حساب کنید . حساب استاندارد کپیتال اکستند کمیسیون ندارد و شروع اسپرد از ۳ پیپ است .

Broker Capital Extend regulations
کانال کلتنر

حساب معاملاتی ECN کپیتال اکستند

حساب ECN کپیتال اکستند با حداق واریزی 200 دلار و اسپرد کم تر نسبت به حساب استاندارد انتخاب بهتر برای معامله گران است اگر سرمایه حداقل 200 دلار را برای شارژ حساب داشته باشند . این حساب هم مانند حساب معاملاتی استاندارد کمیسیون ندارد و تنها تفاوت آن در میزان اسپرد و حداقل واریز است.

حساب pro ecn بروکر کپیتال اکستند

اگر برای شما اسپرد معاملات اهمیت بالایی دارد حساب pro ecn بروکر کپیتال اکستند بهترین انتخاب برای شما است تفاوت این حساب با حساب های ecn و استاندارد در کمیسیون است و در این حساب از شما کمیسیون گرفته می شود ولی اسپرد معاملات تا میزان قابل توجه کاهش می یابد.

حساب اسلامی بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند از حساب اسلامی پشتیبانی می کند و برای فعال سازی آن بعد از افتتاح حساب معاملاتی باید از پشتیبانی درخواست کنید تا این امکان را برای شما فعال کنند.

آیا کپیتال اکستند امن است؟ رگوله بروکر کپیتال اکستند

پشتیبانی فارسی کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند پشتیبانی بسیار سریع و خوب فارسی دارد برخی از بروکر ها با روش های ترجمه با مشتریانابتدا از طریق لینک بالا وارد سایت بروکر کپیتال اکستند شوید و زبان فارسی را انتخاب کنید.از قسمت بالا، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا صفحه زیر برایتان باز شود.

در این مرحله باید اطلاعات زیر را وارد کنید:

  1. نام
  2. نام خانوادگی
  3. کشور
  4. شماره موبایل
  5. آدرس ایمیل
  6. رمز عبور

در این مرحله باید دقت کنید که تلفن همراه و آدرس ایمیل در دسترس باشید زیرا اطلاعات ورود به حساب برایتان ارسال می‌شود.پس از تکمیل موارد بالا، گزینه من موافقم با قرارداد مشتری را انتخاب کنید و دکمه هم اکنون ثبت نام کنید را فشار دهید.در این مرحله کد تاییدیه به تلفن همراه یا آدرس ایمیل ارسال می‌شود. پس از بررسی هر کدام از موارد گفته شده، کد تاییدیه را در این قسمت وارد کنید و روی دکمه ادامه کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی ثبت نام شویم.

  • پس از عبور از مرحله قبلی وارد کابین شخصی در بروکر کپیتال اکستند می‌شوید.
  • در کابین شخصی همه چیز دسته بندی شده است و با کلیک روی هر قسمت وارد تنظیمات آن می‌شوید.
  • در این صفحه باید ادامه مراحل ثبت نام را تا احراز هویت را انجام دهیم.
  • روی گزینه حساب کاربری کلیک کنید و سپس گزینه حساب کاربری خود را تایید کنید را انتخاب کنید.
  • در این مرحله با ارسال مدارک هویتی خود مثل کارت ملی یا گواهینامه رانندگی را باید ارسال کنید.

نکات تایید مدرک احراز هویت:

  • برای تایید هویت میتوانید از شناسنامه،گواهی نامه یا پاسپورت استفاده کنید.
    حجم تصویر ارسالی نباید بیشتر ۱۰MB باشد.
    تصاویر باید یکی از فرمت های JPEG,PNG,PDF باشد.
    هر چهارگوشه مدرک در تصویر قابل مشاهده باشد.
    عکس چهره،مشخصات فردی و تاریخ صدور و انتقضا خوانا باشد.

توجه کنید که تصویر ارسال شده نباید اسکن شود. از قسمت رو و پشت کارت ملی یا گواهینامه خود عکس بگیرد و در موارد خواسته شده ارسال کنید.فرمت‌های قابل ارسال برای مدارک هویت می‌تواند یکی از فرمت‌های PDF, PNG و JPG باشد. حداکثر حجم ارسال شده برای هر فایل حداکثر ۱۰ مگابایت می‌باشد.

پس از ارسال مدارک پیغام زیر برایتان ظاهر می‌شود و باید منتظر بمانید تا حساب شما تایید شود.برای تسریع در ثبت نام به پشتیبان پیغام ارسال کنید تا تایید هویت شما را زودتر از موعد انجام دهند. در ادامه با وارد شدن به آدرس ایمیل خود، اطلاعات ورود به کابین شخصی و دیگر موارد لازم را مشاهده می‌کنید. خود ارتباط برقرار می کنند ولی بروکر کپیتال اکستند با تیم بروکر فارکس تایم که تجربه بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت دارد و هم اکنون خدمات به ایران را متوقف کرده است پشتیبانی فارسی مشتریان را انجام می دهد.

اعتبار و رگوله های بروکر کاپیتال اکستند

این بروکر با شماره شناسه تجاری 201240028219 در جمهوری قزاقستان از تاریخ 25/12/2020 به عنوان ارائه کننده خدمات مالی در وزارت اقتصاد این کشور به ثبت رسیده است. این شرکت، بر اساس گواهی اعتبار صادر شده از آژانس مقررات و توسعه بازارهای مالی جمهوری قزاقستان، مورخ 24/02/2021 به شماره پرونده 36-0-12/5/ЮЛ-C-265، مجاز به ارائه خدمات به کاربران غیر اروپایی بوده .

همچنین CapitalXtendعضو Financial Commission است, این سازمان به عنوان یک نهاد مستقل و بی طرف در حل اختلافات معاملات آنلاین و CFD می باشد، که به صورت موردی تا سقف, €20,000 بابت شکایت ارسال شده و رسیدگی شده برای هر عضو ثبت شده در لیست کارگذاری های معاملات آنلاین این مجموعه، جبران خسارت می کند. هم چنین Capitalxtend با رعایت تمام استاندارد های کیفی در اجرای معاملات موفق به دریافت تاییدیه اجرای سفارش ها از Verify My Trade, که عضو Financial Commission است، شده است. علاوه بر همه موارد ذکر شده بروکر کپیتال اکستند موفق به دریافت جایزه نوآورترین بروکر ECN  در سال 2021 شد.