علمی و پزشکی

روی سخن دیروز وزیر بهداشت مشخص بود/برخی تعمدا بدنبال انحراف افکار عمومی هستند

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره برخی موضوعات مطرح شده توسط وزیر بهداشت دیروز درباره اظهارات شاکی اظهار داشت: “محتوای سخنان وزیر و سخنان وی از بقیه روشن تر بود.

به گزارش ایران تودی ، دکتر کیانوش جهانپور افزود: شکایت و گلایه وزیر بهداشت ، وزیر صحت عامه و وزارت بهداشت باید به موقع در مورد شرایط تأثیرگذار بر این بیماری و همه گیری اطلاع داده می شد.

وی افزود: هیچ آدرس و کنایه ، هیچ اشاره و اشاره ای وجود نداشت که حتی تهمت خشم زحمتکش ترین اقشار این جامعه ، که مسئول پاکسازی و تصفیه صومعه ها بود ، به زبان آن نبود. “

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت در اولین روزهای شیوع بیماری کرونا ، توجه ویژه ای به کارمندان عزیز حرم ها و بهداشت آنها ، شاید بیش از هر مقام دیگری داشت و حداقل او را به خوبی به یاد دارم. علیرغم تعداد محدود آزمایشات ، مسئله نیاز به تشخیص و جداسازی تاجگذاری شده و پرسنل شجاع امامزاده ها که با گروههای جهادی کار می کنند ، بر اهمیت تهیه و اجرای کامل پروتکل های بهداشتی برای محافظت از سلامتی این مقدسین هر روز اما هر ساعت ، ماماها گفتند که نگران هستند. به خصوص هنگامی که مادرانی که متقاضی بخشی یا تمام شکایات خود هستند در روزهای اول به دلیل کمبود آزمایشگاه های تخصصی به تأخیر می افتند ، وزیر بهداشت اظهار داشت که موارد مشکوکی وجود دارد باید برای دفن به صومعه مراجعه کنند باید مثبت تلقی شود.

براساس اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت ، جهانپور خاطرنشان کرد: وفاداری وزیر و وزارت بهداشت به کارکنان صومعه سرا و نظافتچی ها و دستگاه های تصفیه ، مانند همه همکاران ما در جبهه پزشکی و طرفداران بهداشت پنهان نیستند ، خدمات بی نظیر برای همه ما شرط است. بوسه ، در مقابل عظمت تلاش و فداکاری او. ، ما فروتنی و فروتنی را ابراز می داریم و البته امیدواریم که عده معدودی که این عزیزان را آزرده خاطر کردند ، پایان دهند.

انتهای پیام