عمومی

حذف و محدودیت فعالیت‌ها مدیریت نیست، بی‌تدبیری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، آیت الله سید احمد علم الهودا بیست ساله است در برابر هفته نماز جمعه در مشهد داناباوری به عنوان علت فروپاشی انقلابی و مذهبی در جامعه ، و گفت: دلیل بازگشت فوری برخی انقلاب ها ، دو انقلاب آتش این یک ضد انقلاب است ، یک تغییر 180 درجه ای در جهان بینی و موقعیت سیاسی افراد ، یک متکلم دینی که دین را رد می کند و خدا و پیامبر را با تحول اقتصادی و ظهور موضوع زندگی ، خداوند کافر است. از ابتدا خداوند به عنوان انقلاب اسلامی و نهضت دینی ، دین و انقلاب را نپذیرفت زباله او برای حرکت در موج ، در جریان موجهای اجتماعی و سیاسی نیز انقلابی می شود و وقتی منافع مادی و اقتصادی وی در جهت دیگری تغییر می کند ، ضد انقلاب می شود؛ یعنی او از ابتدا به خدا ایمان نیاورد.

نماینده ولی فقیه در منطقه خراسان رضوی ادامه داد: وی گفت: توجه داشته باشید: اگر افرادی در زمینه فعالیت انقلابی و دینداری ما هستند ، در جو اجتماعی که در مرحله دینداری و انقلاب قرار دارند ، اگر تیزهوش و اخلاص کامل توحید وجود ندارد ، بدانید. آنها روزی سقوط می کنند و از این مسیر دور می شوند؛ این کیفیت الحاد در زندگی مردم است.

آیت الله علم الهدی با اشاره به برکات نماز جمعه برای نظام و انقلاب اسلامی افزود: 41 سال از برپایی نماز جمعه در کشور می گذرد و در این 41 سال برکات بسیار خوبی برای احیای انقلاب ، ادامه انقلاب و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به وجود آمده است. نماز جمعه ، دفاع مقدس 8 ساله دفاع مقدس 8 ساله بزرگترین پشتیبانی و وظیفه الهی نماز جمعه است ، در همه فراز و نشیب ها و انقلاب هایی که در این 41 سال اتفاق افتاده است ، به عنوان یک سیستم. قائمه در جامعه انقلابی ما نقش بسزایی داشت و حافظ ارزشهای انقلابی بود این محکمه نماز جمعه و نماز جمعه بود و متأسفانه این بیماری و آره از آنجا که وارد ششمین ماه نماز جمعه شدیم ، معلوم شد که امیدواریم کسانی که مسئول حفظ نماز جمعه هستند و مجامعی که سیاست نماز جمعه را تعیین می کند ، بتوانند در مورد نماز جمعه تصمیم نهایی بگیرند.

وی گفت: “همانطور که سیستم بهداشت و درمان ما پیش بینی کرده است ، این بیماری و ویروس تا پایان سال ادامه خواهد یافت. موج سوم این ویروس که از ماه اکتبر آغاز شده است به دلیل آنفولانزا و مخلوط آن جدی تر پیش بینی می شود.” به نظر می رسد امروز ما در موج دوم با خشونت بیشتری نسبت به اولی روبرو هستیم.

از بین بردن و محدود کردن فعالیت ها ، مدیریت را دلسرد کرده است

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت از بین بردن و محدودیت موجب ناامیدی مردم شده است ، گفت: مشاوران باید بدانند که اگر بخواهیم با از بین بردن و محدود کردن روابط اجتماعی با این ویروس بسازیم اقتصاد و فرهنگ ما به هم می خورد. جامعه نسبت به از بین رفتن ویروس بی تحمل تر خواهد بود. یعنی اگر بخواهیم تا پایان سال با همان مدیریت با همان حذف و محدودیت در فعالیت ها و روابط زندگی کنیم ، همه اینها رنج می برد ، گویی این ضررهای اقتصادی در کشور در برخی موارد ناامید شده است.

وی گفت: “ما نمی توانیم با سیاست رفع جامعه و محدود کردن ارتباطات جامعه را اداره کنیم. مسئولان ما باید بنشینند و متفاوت فکر کنند ، ارتباطات را مدیریت کنند نه از بین بردن آن ، بستن درب حرم امام رضا (ع) و بستن نماز جمعه”. بستن مساجد ، بستن درهای بازارها و اماکن تفریحی درمانی نیست ، مدیریت بی دقتی است ، نه یک تاکتیک ، این یک مدیریت بی دقتی است که همه چیز را لغو و محدود کنید ، ارتباط چقدر محدود است؟ روابط اقتصادی ستون فقرات زندگی ما است ، مردم ما با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند ، فشار اقتصادی مردم به دلیل قطع سفر حج در مشهد تسکین یافته است و بستگان مسئول ما باید بنشینند و در مورد مبارزه با این ویروس فکر کنند.

آیت الله علم الهودا گفت: “ما باید با این ویروس زندگی کنیم. من اطمینان دارم که باید تا پایان امسال زندگی کنیم. خدا می داند سال آینده چه خواهد شد. اکنون ما باید مانند این زندگی کنیم ، بنشینیم و این زندگی را مدیریت کنیم.” بیایید اطمینان حاصل کنیم که ما برنامه را در همه جنبه های زندگی خود ، اعم از فرهنگی ، مذهبی یا اقتصادی ، اجرا می کنیم و در عین حال با ویروس می جنگیم. مدیریت ارتباطات ، از بین بردن آن نیست و به مردم اجازه می دهد تا به مدیریت آن ارتباط کمک کنند. برخی به صورت قانونی ، برخی با اصرار و اجرای برنامه های اجرای قانون ، برخی با همکاری با خود مردم ، تعیین پروتکل و دستورالعمل ارتباط ، یا اجرای برنامه های اجرای قانون یا اجرای برنامه های راهنما و خود افراد همکاری می کنند. ارتباطات باید مدیریت شود ، حذف نشود.

ادامه سبک مدیریت فعلی منجر به ضررهای جدی تر خواهد شد

امام جمعه مشهد جمعه با بیان اینکه ادامه روش مدیریت فعلی باعث آسیب جدی تر خواهد شد ، افزود: مسیری که ما طی می کنیم مانند از بین بردن ارتباطات راه درستی نیست و باعث بروز بلایای و خسارات شدیدتر و غیرقابل تحمل از خود ویروس خواهد شد. به خدا سوگند ، پس از شش ماه تجربه ، عزیزان ما می توانند نتیجه بگیرند و زندگی خود را برای شش ماه از سال ، حداقل با راهنمایی ارتباطات ، برنامه ریزی کنند تا بتوانیم آنچه را که خدا می خواهد در سالهای بعد ببیند.

وی اظهار داشت: “چنین بلیط هایی بلیط هایی هستند که می توانند در هر زمان به ما برسند و به ما و کل دنیا بیایند. همانطور که می بینید این بلیط برای همه جوامع و اقشار جهان آمده است. گویا باید بتوانیم زندگی خود را با این شرایط سازگار کنیم.” درست کردن ما نباید زندگی و کار او را پاک کنیم و امیدوارم که این موضوعات با برنامه ریزی ، نظارت و با دلسوزی ، تاکتیک ، احساس مسئولیت جدی مسئولان محترم ما در اداره کشور ، هم مردم ما و هم این مشکلات قابل اعتماد و قابل اعتماد باشد. اگر در زندگی مردم اتفاق نیفتد یا اتفاق نیفتد ، قابل تحمل ، کنترل و هضم می باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ، تلاش کادر پزشکی را جهادی برای خدا توصیف کرد و گفت: “ما واقعاً سپاسگزار عزیزانی هستیم که مسئولیت دارو و سلامتی را بر عهده دارند. ماجرا بالاتر از مرحله تشکر است.” آنها روز و شب می کشند و می جنگند. فشار این مسائل باعث نگرانی و غم و اندوه خودشان شد و برخی از نزدیکان آنها در این زمینه جان باختند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

وی گفت: مقدسین ، پزشکان یا پرستاران شاغل در این زمینه های بهداشتی و درمانی می گویند که آنها در راه خدا جنگیدند ، که جهاد در راه خدا خسته نمی شود و مجاهدین که وارد حوزه جهاد می شوند هرگز فراموش نخواهند شد. او خسته نمی شود ، او کار خود را تا آخر ادامه می دهد ، گویا الان اقوام ما هم مثل آن هستند.

امام جمعه جمعه گفت: “مردم باید تلاش کنند و کمبود کارکنان پزشکی را جبران کنند. سایر نیازهای تجهیزات پزشکی ما نیز باید با تلاش خیرخواهان و نیکوکاران انقلابی ما برآورده شود.”