عمومی

جلوگیری از برگزاری۳مجلس در کرمان/پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، محمدجواد فدایی بعد از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری کرمان اظهار داشت: در حال حاضر با اظهار نظر مدیران غیر علمی و غیر تحقیقاتی مواجه هستیم که باعث ایجاد مشکلات و نگرانی در جامعه می شود.

وی افزود: قرآن می گوید به آنجا بروید که دانش ندارید: به چیزهایی که دانش و اعتقاد ندارند ، واکنش نشان ندهید ، زیرا اظهار نظر بدون تحقیق و دانش باعث اعتماد عمومی می شود.

وقت لاف زدن نیست. اقدام به

استاندار کرمان گفت: “اکنون زمان آن نیست که شعارها و لاف زدن را فریاد بزنیم و زمان آن است که عمل کنیم. ما باید با کارشناسان و دانشمندان مذاکره کنیم و براساس آن عمل کنیم.”

فدایی گفت: “طبق تصمیم ،” جیری برای حل مشکلات مردم ، باید کارهای خود را با ایده های متخصص و خردمند دنبال کنیم تا مشکلات موجود در سیستم اجرایی یا مسائل اقتصادی و … روبه ما در کشور با مشکل روبرو هستیم و مشکلاتی وجود دارد و اکنون این بسته نیست و نباید در این باره تصمیمات عجولانه اتخاذ کنیم.

وی افزود: در حال حاضر سرمایه گذاری و توسعه در استان بسیار مهم است. اشتغال و تولید اولویت اصلی ما است و باید تلاش کنیم تا موانع تولید و اشتغال برطرف شود.

فدایی یادآور شد: اساس هر تصمیم مدیریتی و سیاسی در استان باید سرعت استخدام ، تولید و بهره برداری باشد که پس از آن نظر کارشناسی ، مهارت ها ، تجربه و علم مهم است.

ضعف مدیران مانع از فعالیت آنها در استان کرمان نمی شود

وی گفت: “من به شما اطمینان می دهم که به دلیل ضعف مدیر هیچ کاری در استان متوقف نمی شود و اگر احساس کنم مشکلی وجود دارد ، آن را به وزیر مربوطه تحویل می دهم. اگر مشکل برطرف نشود ، او پرونده را به وزارت می برد و مدیر را جایگزین می کند.”

استاندار کرمان گفت: اصل در آخرین دوره دولت در صورت لزوم تغییر نمی کند ، زیرا در این دوره یک تغییر کند می شود.

فدایی ادامه داد: “مدیران باید با دولت پیش بروند و دولت را بپذیرند. مدیر باید کارآمد ، با انگیزه و برنامه ای داشته باشد و یک طرز فکر سالم و مطمئن داشته باشد.”

وی گفت: والیان استان باید در هماهنگی تغییرات در شهرها با فرمانداران مراقب باشند.

در بخشی از آن ، استاندار کرمان با اشاره به تاج گذاری در استان کرمان ، افزود: در ابتدای سال ، بیمارستان ها و تختخواب ها محدود بود ، بنابراین مدارس ، دانشگاه ها و بازارها تعطیل بود و ما کنترل و موفقیت در دسترسی به شهرها را برای تسهیلات ، تجهیزات و سرویس های بهداشتی فراهم کردیم. دیگر معنی ندارد.

وی ادامه داد: سیاست فعلی ما پیروی از پروتکل های بهداشتی است که به طور جدی و حساس از آن پیروی می کنیم.

از برگزاری 3 مجلس در کرمان جلوگیری کنید

استاندار کرمان به تأیید استاد کرونا در مورد استفاده از پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و یادآور شد: سالن های استان باید با ظرفیت 50 درصد فعالیت کنند ، اگرچه ناظری نیز تعیین شده است که در صورت عدم رعایت هر سالن ، سالن ها را ببندد.

وی خاطرنشان کرد: دیشب وارد سه خانه شدیم و جلسات را تعطیل کردیم: برای جلوگیری از عزاداری و عروسی در خانه های گشت های ویژه بهداشتی. قطع کردن در صورت لزوم ، آنها با تصمیم دادگاه وارد خانه ها می شوند و مراسم را می بندند.

فدایی گفت: “ما نسبت به پیگیری پروتکل های بهداشتی و برگزاری راهپیمایی ها بسیار جدی هستیم و امیدواریم با مشاهده همه موارد ، تعداد بیماران و مرگ و میر در استان کاهش یابد.”

وی یادآور شد: “من معتقدم برای حل مشکل تاج ، همه ما باید از پروتکل های بهداشتی پیروی کنیم. احتمالاً هر دو ماسک در آن طرف تاج دارند و فاصله را مشاهده می کنند.”