استان ها

برپایی نمایشگاه تجهیزات طبیعت گردی، فرصتی برای معرفی توانمندی های گردشگری است

برپایی نمایشگاه تجهیزات طبیعت گردی، فرصتی برای معرفی توانمندی های گردشگری است

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین گفت: برپایی نمایشگاه ملزومات سفر، تجهیزات طبیعت گردی بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان و ترویج ورزش های سالم است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایران تودی از قزوین؛ عصر چهارشنبه در مراسمی با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین، عمیدی مسئول نمایندگی وزارت خارجه در قزوین، خورشیدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری و چگینی عضو شورای اسلامی شهر قزوین، نمایشگاه خودروها و تجهیزات طبیعت گردی، ملزومات سفر و گردشگری، ورزش و خدمات وابسته در محل داپمی نمایشگاههای بین المللی قزوین افتتاح شد.

photo_2023-06-27_23-11-29

عباس کاظمی در حاشیه افتتاح نمایشگاه به خبرنگار ایران تودی اظهارداشت: خوشبختانه در بازدید از این نمایشگاه فضایی بانشاط    و جذاب تدارکدیده شده که می تواند برای بازدیدکنندگان هم جالب باشد.

وی افزود: تنوع محصولات ارائه شده در نمایگاه از دیگر ویژگی های این نمایشگاه است و خوشبختانه عرضه وسایل ورزشی متنوع بویژه لوازم مرتبط با کوهنوردی و سفر و گردشگری و طبیعت گردی می تواند مخاطبان این رشته ها را راضی کند.

photo_2023-06-27_23-13-38

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: به نظر می رسد این نمایشگاه از جامعیت خوبی برخوردار است و در نگاه اول هر بیننده و بازدیدکننده ای را به خود جلب می کند و بازدی داز آن را به همه افراد توصیه می کنیم.

وی بیان کرد: در استان قزوین ظرفیت های گردشگری طبیعی فراوانی داریم که شاید هنوز معرفی نشده است و برپایی این نمایشگاه فرصتی برای معرفی بخشی از این ظرفیتهاست.

photo_2023-06-27_23-11-42

کاظمی اظهارداشت: موضوع اقتصاد گردشگری از دیگر مباحثی است که باید مورد توجه متولیان قرار گیرد و در این زمینه نیز برپایی نمایشگاه تجهیزات طبیعت گردی، ملزومات سفر و گردشگری، ورزش و خدمات وابسته نقش تاثیرگذاری دارد.

وی بیان کرد: برندهای مختلفی در زمینه لوازم و ابزار کوهنوردی و سفر در نمایشگاه توسط شرکت ها عرضه شده و این ریوداد می تواند فرصتی برای معرفی کالاهای مرغوب ایرانی و ایجاد رقابت با محصولات مشابه خارجی هم باشد.

photo_2023-06-27_23-11-24

کاظمی گفت: این نمایشگاه زمینه ارتباط مستقیم مردم با تولیدکنندگان لوازم ورزشی و کوهنوردی و الزامات سفر را هم مهیا می کند و قیمت های مناسب کالاها و تخفیف خوبی که در ایام نمایشگاه داده می شود امتیاز خوبی است تا افراد بیشتری وسایل مورد نیاز سفر و گردشگری و کوهنوردی را تهیه کنند.

photo_2023-06-27_23-11-49

نمایشگاه خودروها و تجهیزات طبیعت گردی، ملزومات سفر و گردشگری، ورزش و خدمات وابسته از 6 تا 9 تیر ماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین برپاست و علاقمندان می توانند از ساعت 15 الی 21 از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف