عمومی

اهانت به پیامبر اسلام قابل تحمل نیست

با توجه به پایگاه داده ایران تودی ،

سید حسن نصرالله به مناسبت ولادت پیامبر (ص) گفت: وجه مشترک همه مسلمانان جهان عشق به پیامبر و صدق گفتار و عقاید پیامبران است. قرآن ، معجزه پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) کتابی است که خداوند تا روز قیامت بر قلب او نازل کرد. معجزه است که علی رغم دلایل مختلف تحریف آن ، کتاب مقدس بسیار دقیق باقی مانده است.

وی افزود: بزرگترین موفقیت پیامبر این دستاورد انسانی است که می توان به خاطر تلاشهای وی برای ایجاد تحولی عمیق و بزرگ در شبه جزیره عربستان به آن اعتماد کرد.

دبیرکل حزب الله در لبنان حادثه نیس در فرانسه و اقدامات تروریستی انجام شده از طرف اسلام و مسلمانان را محکوم کرد و گفت که مسلمانان در سراسر جهان تحمل توهین به پیامبران خود را ندارند.

وی گفت: اقدامات تروریستی و غیراخلاقی توسط مسلمانان محکوم می شود ، اما دولت فرانسه حق ندارد اقدامات چند نفر را به نیابت از مسلمانان جهان مقصر توهین به پیامبر اسلام معرفی کند. هزاران جنایت در میان پیروان سایر ادیان ، اما مسیحیان جهان یا پیامبر (ص) انجام می شود مسیح (ع) را نمی توان صدا زد. تاکنون هیچ کس نتوانسته است راه حل کامل ارسال کند ، که عجیب نیست.

دبیرکل حزب الله لبنان: “از 11 سپتامبر هزاران نفر کشته شده اند و ایالات متحده اذعان کرده است که بسیاری از مردم کشته شده اند … آیا گفتن اینکه تروریسم آمریکایی تروریسم مسیحی است ، صحت دارد؟” اگر به اسلام احترام می گذارید ، چرا از اصطلاح تروریسم اسلامی یا فاشیسم اسلامی استفاده می کنید؟

دبیرکل حزب الله لبنان ، سید حسن نصرالله گفت ، “به جای اینکه مسلمانان و اسلام را مقصر حملات تروریستی در فرانسه یا اروپا بدانیم ، بیایید در مورد مسئولیت خود در قبال این وقایع صحبت کنیم.” یک ایدئولوژی تروریستی وجود دارد که به دلیل اختلاف عقاید یا مذهب ، قتل دیگری را مجاز می داند. آیا مورد حمایت مقامات فرانسوی یا آمریکایی قرار گرفته اید؟ دریافت ویزا برای کشور شما دشوار است ، اما شما برای این افراد رفتن به سوریه و عراق را آسان کرده اید. مردم را تأمین می کند و راه می روید [که در کشور‌های شما زندگی می‌کردند]شما این کار را آسان کردید
وی با اشاره به حمایت های مختلف غرب از تروریست های داعش در سوریه و عراق ، افزود: شما پشتیبانی سیاسی ، تبلیغاتی ، مادی و معنوی کرده اید ، گذرنامه های خود را نیز داده اید تا آنها به راحتی وارد منطقه ما شوند ، بنابراین ابتدا مسئولیت های خود را بررسی کنید. شما [مسئولان غربی]از این افراد حمایت نکنید ، زیرا نتیجه به شما باز خواهد گشت و آنچه در سوریه ، عراق و سایر کشورها انجام دادند به شما باز خواهد گشت. شما از این تروریست ها به عنوان ابزاری برای دستیابی به اهداف خود در منطقه استفاده کردید.

دبیرکل حزب الله لبنان: “شما اروپایی ها و آمریکایی ها از عقاید افراطی حمایت کرده اید ، راه را برای گروه های تروریستی باز کرده و سلاح و اطلاعات لجستیکی در اختیار آنها قرار داده اید. چقدر مسئولیت این جنایات را دارید؟” آیا تا به حال در منطقه ای که از آن پشتیبانی می کنید ، قمه زنی را دیده اید؟

وی گفت: “آنچه آنها در سوریه و عراق انجام دادند ، لبنان نیز روزی در كشورهای شما انجام خواهد شد.” غرور شما را غرق در خود کرد. آیا شما تروریست ها را به منطقه ما آورده اید ، به تاریخ نگاه کنید. کسانی که شما را سر بریدند متحدان ما بودند و ما با آنها مخالف بودیم ، چرا از افراط گرایان وحشی داعش حمایت کردید؟ شما اکنون قیمت آن را پرداخت می کنید! وقتی آن مجله بد این تصویر را منتشر می کند ، مسلمانان حق اعتراض دارند. آنها گفتند که ما می خواهیم این کارتون ها را بیشتر توزیع کنیم ، پیام این کار برای جهان اسلام چیست؟ چرا می خواهید به بهانه آزادی بیان در پشت این توهین ها به پیامبر اسلام (ص) بایستید؟ ادعای شما در مورد آزادی بیان چیزی غیر از دروغ نیست و هزاران دلیل و دلیل وجود دارد که از آزادی در فرانسه جلوگیری کرده اید.