عمومی

۳۵ بقعه شاخص گیلان میزبان اجرای طرح «آرامش بهاری» هستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین ، حجت الاسلام ستار علیزاده ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه صلح بهاری برای یازدهمین سال متوالی با رعایت کامل اقدامات بهداشتی و فواصل اجتماعی در 35 قبر مهم گیلان اعلام شده است.

مدیرکل امور خیریه و امور خیریه گیلان گفت: این پروژه امروز پنجشنبه ، 19 مارس آغاز می شود و تا 4 آوریل 2014 ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به تغییر شرایط شهرها در ایالت تاج ، اجرای طرح های صلح بهاری در شهرها منوط به وضعیت اعلام شده توسط ستاد تاج در هر چهار وضعیت (آبی ، زرد ، نارنجی و قرمز) است.

حجت الاسلام علیزاده ، مراسم تحویل سال نو ، هرتزعجیببهار روز جمهوری اسلامی را به عنوان یکی از اصلی ترین برنامه های طرح صلح یادآوری کرد و گفت: 35 مبلغ اعزامی از گوم در اجرای این طرح با دفتر بنیاد گیلان همکاری می کنند.

وی یادآور شد: در آخرین جمعه سال پیشخدمت ها نماز ندبه را اقامه کردند و خطاب به امام زمان (عج) گفتند.عجیببا رعایت کامل مراحل بهداشتی در گورهای مجری نگهداری می شود.

مدیرکل امور خیرات و امور خیریه گیلانی گفت: به منظور ایجاد نشاط و طراوت در عید سعید فطر ، به ویژه حضرت محمد ، منجی عالم بشریت.عجیببه دلیل ناتوانی مردم در شرکت در مراسم عتبات عالیات ، طبق معمول سال گذشته ، مراکز افق بقاع متبرکه ، کاروان های شادی در هوای آزاد مانند خیابان ها ، میادین ، ​​محله ها منتظر می ماندند.

حجت الاسلام علیزاده همچنین از برپایی چادرهای دانش در قبور مجری طرح خبر داد و گفت: این چادرها از کابینت های انتظار و مهدی ، کودک و نوجوان ، عفاف و حجاب تشکیل شده است. مبلغان و محلی ها.

وی با اشاره به خدمات م Foundسسات بنیاد گیلان و مراکز Horizon Bekaa در مبارزه با کرونا ، افزود: طی طراحی و هدیه مراکز بهداشتی بکادا ، اجرای طرح و ارتباط با مراکز بهداشتی و جامعه پزشکی ، هلال احمر و انجمن خیرین سلامت و ماسک ها و ضد عفونی کننده ها نیز از فانوس های پروژه تفریحی بهاری بازدید می کنند.

مدیرکل امور خیرات و امور خیریه گیلان افزود: با تصمیم ستاد کرونا در هر شهرستان ، این برنامه از طریق فضای مجازی در شهرهایی که امکان بازدید مردم از بقاع متبرکه وجود ندارد ، اجرا و پخش می شود.

وی با ارزیابی تلاش های مدافعان سلامت گفت: از ابتدای سال جاری دفتر بنیاد گیلان و مراکز Horizon Bekaa 47000 بسته غذایی و 17000 لیتر مواد ضد عفونی کننده را بین خانواده های نیازمند توزیع کرده اند.

حجت الاسلام علیزاده گفت: حرکت امداد وفادار همچنان ادامه دارد و تا ریشه کنی کامل ویروس تاج به مراکز عتبات عالیات هدایت می شود.