بین الملل

کشته و زخمی شدن ۶۴۰۰ جنگجوی داعش در حملات پهپادی انگلیس

بر اساس پروازهای منتشر شده توسط وزارت دفاع در روز شنبه ، حدود 6409 شبه نظامی داعش در حملات هواپیماهای بدون سرنشین در شش سال گذشته کشته یا زخمی شده اند.

به گزارش اسپوتنیک ، “وزیر دفاع بن والاس ادعا کرد که دشمنان انگلیس از قبل با چالش های امروز سازگار هستند و هواپیماهای بدون سرنشین می توانند جایگزین سربازان انگلیس در نبردهای آینده شوند.” این اتفاق افتاده

بر اساس پروازهایی که روز شنبه توسط وزارت دفاع منتشر شد ، در شش سال گذشته حدود 6409 شبه نظامی داعش در حملات هواپیماهای بدون سرنشین کشته یا زخمی شده اند.

شمارش براساس شواهد عکاسی است و یک فسیل است.

این حملات هوایی توسط هواپیماهای بدون سرنشین RAF MQ-9 Reaper (پهپادها) انجام شد که توسط پناهگاه های مستقر در انگلیس هدایت می شدند.

به گفته این وزارتخانه ، MG-9 از سال 2014 حداقل 4107 پرواز انجام داده است ، از جمله محمد عموازی معروف به جلاد داعش در شهر رقه سوریه ، جان جهادی.

ارتش انگلیس همیشه سعی کرده است “با هدف قرار دادن دقیق ما ، خطر تلفات غیرنظامیان را کاهش دهد”.

وزیر دفاع گفت هواپیماهای بدون سرنشین می توانند جای سربازان انگلیسی را بگیرند. این اظهارات پس از آن مطرح شد که وزیر دفاع انگلیس در اواسط سپتامبر ادعا کرد که هواپیماهای بدون سرنشین در آینده جایگزین نیروهای انگلیس خواهند شد و والاس با تماس های فعلی برای سرکوب دشمنان این کشور سازگار شده است.

به گفته وزیر دفاع ، “تصویر جهان تغییر کرده است” و دشمنان انگلیس قبلا نقاط ضعف این کشور را کشف کرده و “سریعتر از ما سازگار شده اند”.

انتهای پیام