عمومیکسب و کار ایرانیان

چگونه وارد بازی رینبو سیکس شویم

راه حل مشکلات اینترنتی بازی رینبو سیکس بازی های آنلاین مثل رینبو سیکس سیج برای تمامی مراحل اجرا نیاز به شبکه اینترنت دارند. البته فقط متصل بودن به اینترنت کافی نیست و باید از پینگ مناسب و اتصالی پایدار نیز برخوردار باشید. با توجه به اینکه یوبیسافت، سازنده این بازی نیز کشور ایران را تحریم کرده است، مشکلات شبکه بازی رینبو برای ما ایرانیان بسیار است.

بهترین دی ان اس برای رینبو

راه حل های متعددی وجود دارد که می توان برای بهتر شدن اتصال به بازی رینبو امتحان کرد. برخی از این راه حل ها اساسی هستند، مثل خرید کردیت رینبو   و اینترنت بهتر با سرعت بیشتر، خرید سرویس های کاهش پینگ و استفاده از سرورهای خصوصی که هزینه خاص خود را دارند. اما قبل از اینکه برای اینگونه روش ها هزینه کنید می توانید روش های رایگان را نیز امتحان کنید. یکی از بهترین روش های شناخته شده استفاده از DNS برای رینبو سیکس است. مبحث DNS می تواند بسیار تکنیکی و طولانی باشد. اما به زبان ساده، DNS شامل یک آدرس آی پی می شود که بر روی یک دیتابیس که DNS Server نام دارد قرار گرفته است. زمانی که شما برای بازی از DNS استفاده می کنید، در واقع به شبکه اینترنت کامپیوتر یا کنسول خود میگویید که ابتدا به آن آدرس آی پی بر روی سرور DNS متصل شود و سپس از آن سرور مخصوص به سرور بازی متصل شود. این سرور ها معمولا بسیار قوی هستند و انجام این کار باعث کاهش میزان پینگ و رفع مشکلات اتصال مثل آی پی بلاک می شود.

بهترین DNS برای رینبو سیکس چیست؟

روش استفاده از DNS برای رینبو سیکس بسته به پلتفرم شما متفاوت می باشد و باید با هر کدام به صورت مجزا آشنا باشید. سرور های مختلفی نیز وجود دارند که می توانید به آنها متصل شوید. اما در ادامه بهترین DNS برای Ping بازی رینبو را به شما معرفی خواهیم کرد. در حال حاضر آدرس آی پی بهترین DNS برای بازی رینبو به شرح زیر است: بازی کامپیوتر Tom Clancys Rainbow Six Siege یکی از بازی های سبک اکشن و اول شخص شوتر است که توسط Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی مشهور و محبوب Ubisoft برای پلتفرم PC به بازار عرضه شود . رینبو سیکس یکی از بازی های اول شخص تاکتیکال شوتر است که در آن پلیر کنترل تیمی از نیروهای ویژه و یا تروریست ها را برعهده دارد . برای اولین بار , پلیرها با سبک جدیدی در مبارزه درگیر خواهند شد . تیم ها دارای ملیت های مختلف ، قدرت پردازش ، توانایی و تجهیزات مختلفی هستند .

حداقل سیستم مورد نیاز بازی:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 64bit versions required

Processor: Intel Core i3 560 @ 3.3 GHz or AMD Phenom II X4 945 @ 3.0 GHz

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 460 or AMD Radeon HD 5870

Network: Broadband Internet connection

Storage: 30 GB available space

Sound Card: DirectX® ۹٫۰c compatible sound card with latest drivers

Additional Notes: SUPPORTED VIDEO CARDS AT TIME OF RELEASE: GeForce GTX 460 or better

اموزش انلاین بازی کردن Rainbow Six Siege : ابتدا بازی رو از اینجا دانلود و نصب کنید : دانلود بازی Rainbow Six Siege برنامه Softether رو دانلود و نصب کنید و اجرا کنید : دانلود برنامه Softether کانکشن سرور رو دانلود کنید و با کلیک کردن اجراش کنید تا به Softether اضافه بشه : دانلود  توی برنامه Softether روی کانکشن کلیک راست کرده و Connect رو بزنید.  از توی پوشه ی بازی رو با RainbowSix.exe اجرا کنید. از بخش Custom Game و بعد Local میتونید Join بزنید تا وارد هاست دیگران بشید و یا Create بزنید تا هاست بزنید. برای تغییر اسمتون هم فایل CODEX.ini رو با نوت پد باز کنید و جلوی UserName= اسم خودتون رو بنویسید.

اگر شما هم از گیمر های علاقه مند به بازی های سبک شوتر و تفنگی باشید حتما نام بازی فوق العاده جذاب رینبو سیکس را شنیده اید. بازی فوق محوبی که میلیون ها پلیر در سرتاسر جهان دارد. امروز قرار است به معرفی نسخه جذاب Rainbow Six Mobile برای اندروید و موبایل بپردازیم. بازی که احتمالا خیلی از اندرویدپلیر ها منتظر اون هستند و بی صبرانه منتظر بازی کردن اون روی گوشی ها و تبلت های اندرویدی خود هستند. اگر شما هم از علاقه مندان به این بازی جذاب UbiSoft هستید پس در ادامه با سایت اندرویدیفای همراه باشید.در بازی رینبو سیکس موبایل Rainbow Six Mobile شما در بازی به دو گروه 5 نفره در مقابل هم تقسیم شده و به جنگ و مبارزه خواهید پرداخت. هر دو حالت جذاب و معروف Bomb و Secure Area در بازی وجود دارد. همچنین مپ ها و نقشه های فوق العاده نام آشنای Bank و Border که در نسخه موبایل هم وجود دارد قطعا برای پلیر ها جذاب خواهد بود.

از دیگر ویژگی های این بازی که یوبی سافت به آن اشاره کرده است گرافیک فوق العاده بالا و HD این بازی است که البته انتظار همه هم در واقع همین است. چیزی که مشخص است این بازی صرفا یک پورت ساده از PC به گوشی نیست بلکه یک تیم مجزا و حرفه ای از کمپانی یوبی وظیفه اراعه این بازی به حرفه ای ترین حالت ممکن برای دستگاه های اندرویدی را دارند. بنا بر این احتمالا از یک گیم پلی جذاب و کنترلر بسیار مناسب برای موبایل و تبلت برخوردار خواهیم بود که بازی را فوق العاده جذاب خواهد کرد. انجام شخصی سازی بر روی دکمه های شلیک و… در کنترلر بازی از دیگری ویژگی هایی است که به احتمال زیاد تعبیه خواهد شد تا همه این ها دست بدست هم دهند تا بازی Rainbow Six Mobile برای اندروید جذاب تر و جذاب تر شوهم اکنون نسخه بتا Beta و اولیه بازی منتشر شده است که سایت اندرویدیفای در کمترین زمان ممکن برای شما عزیزان آماده کرده است.

پسوند فایل بازی APKS و صورت عادی قابل نصب نیست. بنابراین برای نصب یا باید طبق آموزش پایین از داخل برنامه Split APKs Installer (SAI) اقدام به نصب کنید : ابتدا برنامه Split APKs Installer را از آخر همین مطلب دانلود و نصب کنید. حالا فایل فشرده APKS بازی رینبو سیکس موبایل را از آخر همین مطلب دانلود کنید. وارد برنامه Split APKs Installer شوید و گزینه install APKs را بزنید. سپس از فایل منیجر باز شده به مسیری که بازی رینبو سیکس موبایل را دانلود کرده این برید (احتمالا فایل Downloads) حالا روی فایل APKs بزنید تا بازی نصب شود. وارد بازی شوید و از آن لذت ببریدد.