عمومی

پیام تبریک اعضای کابینه دولت دوازدهم به رئیس جمهور منتخب

با توجه به پایگاه داده ایران تودی ،

اعضای دولت دوازدهم در پیام های جداگانه پیروزی در انتخابات حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور منتخب را تبریک گفتند:

پیام تبریک کابینه دوازدهم به رئیس جمهور منتخب

متن پیام تبریک وزیر آموزش و پرورش حاجی میرزایی به رئیس جمهور منتخب:

“سید ابراهیم رئیسی ، برادر عزیز حجت الاسلام و المسلمین
رئیس جمهور محترم
سلام احترام؛

تقویم جمهوری اسلامی ایران بار دیگر توسط باد مردم سالاری دینی به باد داده شده و بار دیگر مشارکت پر جنب و جوش و ارزشمند مردم عزیز در عرصه انتخابات ، اولین صداهای ملت فهیم ایران ، صفحه ای باشکوه دیگر در زمینه بارگذاری برگ و سیستم.

این طرف به عنوان خادم مردم آگاه و آزاده ایرانی در یک سیستم بزرگ آموزشی ، مسلماً این واقعه جدی را که موجب خشنودی خداوند ، شادی شهدا و امام شهدا ، ناامیدی و ناامیدی است ، شادی آور می کند. من به شرور ایران اسلامی ، رهبر معظم انقلاب و هر ایرانی مievingمن از جمله جناب عالی منتخب ملت تبریک می گویم.

“امیدواریم که در سایه لطف الهی و با بهره مندی همه جانبه و جذاب از استعدادهای این سرزمین با استعداد ، شاهد ایجاد بنیانی پویاتر و قابل اعتماد برای میهن اسلامی خود در دولت شما باشیم.”

پیام تبریک کابینه دوازدهم به رئیس جمهور منتخب

پیام تبریک رئیس سازمان برنامه و بودجه محمد باقر نوبخت به رئیس حجت الاسلام:

“حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقای رئیسی (دامت برکت)

انتخاب حضرتش در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری توسط ملت عزیز و شریف کشورمان را به شما تبریک می گویم. من صمیمانه امیدوارم که با استفاده از تمام فرصتهای بزرگ کشور ، آینده روشنی را برای ساختار مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم بزنید تا شاهد رشد و پیشرفت در فضل کشور عزیزمان باشیم. با راهنمایی خردمندانه و همدلانه.
سازمان برنامه و بودجه کشور مانند سایر ارکان دولت دوازدهم اعلام کرده است که آماده انتقال تجربه و مقررات و شرایط انتقال بار اعتماد به دولت سیزدهم است.
برای این خداوند متعال آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

محمدباقر نوبخت
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور »

پیام تبریک به دکتر رئیسی ، وزیر میراث ، فرهنگ ، جهانگردی و صنایع دستی

“برادر جناب آقای آیت الله سید ابراهیم رئیسی عزیز

انتخاب شما به عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی را تبریک می گویم.

مردم بزرگ ایران بیست و هشتمین روز در خرداد 1400 بار آزمایش آنلاین و دوستی افتخارآمیز را پشت سر گذاشتند و با اندیشه و اقتداری که سزاوار آن بودند ، در برابر انواع تجاوزات خارجی مقاومت کردند و اراده سیاسی و دموکراتیک آنها ظهور کرد.

“بدون شک مردم آگاه این سرزمین حماسی در سایه وحدت و یکپارچگی بهترین وقایع را در همه لحظات حساس شناسایی کرده و با انتخاب صحیح در شکل گیری آینده خود نقش داشته اند.”

پیام تبریک کابینه دوازدهم به رئیس جمهور منتخب

متن پیام تبریک وزیر نفت بیژن زنگنه به رئیس جمهور منتخب:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر. رئیس سید ابراهیم
به عنوان رئیس جمهور مردم ایران انتخاب شد

با عرض سلام و احترام
موفقیت شما را در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمهوری اسلامی به شما تبریک می گویم.

“برای خداوند متعال توفیق انجام این مسئولیت سنگین و برای یک ملت شریف و ایران عزیز را دارم.”

پیام تبریک کابینه دوازدهم به رئیس جمهور منتخب

پیام تبریک امیر خاتمی وزیر دفاع به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی:

“حماسه باشکوه و به یاد ماندنی 18 ژوئن 1400 و مشارکت پرشور و آگاهانه ملت ایران برگ زرین دیگری در دفتر غلیظ و پر افتخار انقلاب اسلامی شد و بدون شک کشور در این آزمون بزرگ ملی بین المللی موفق شد رویدادها “قابل اعتماد و قابل اعتماد خواهند ماند.

من و همه مدیران ، دانشمندان و متخصصان وزارت دفاع صمیمانه این حماسه بزرگ را به رهبر بزرگ انقلاب و مردم سربلند میهن اسلامی ، با اطمینان از اعتماد مردم محترم ایران در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ، تبریک می گوییم. به مناسبت دهه کرامت ، به مناسبت انتخابات و میلاد مسعود حضرت سامان الحجج (علیه السلام) به جنابعالی تبریک عرض می کنم.

بی تردید این مشارکت بزرگ نتیجه رهبری فرزانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (ساس) و دانش و درک عمیق ملت محترم ایران در مورد نقش آنها در تعیین سرنوشت و صحنه سیاسی مردم است. “وی بنیانگذار بزرگ انقلاب اسلامی است.”

پیام تبریک کابینه دوازدهم به رئیس جمهور منتخب

پیام تبریک به رئیس وزارت راه و شهرسازی محمد اسلامی

“در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ، مردم دشمن هدف قرار گرفتند تا از رژیم جمهوری اسلامی ایران فاصله بگیرند. این چراغ روشن دیگری به افتخار آن افزود.

مشارکت آگاهانه و شادمانه در انتخابات 19 ژوئن یکی از وقایع تعیین کننده ای بود که برنامه های توسعه کشور را بیش از هر زمان دیگری روشن می کند.

مشارکت پرشور ، هوشمندانه و عظیم مردم در انتخابات پشتوانه ارزشمندی برای دولت سیزدهم است ، البته پیروزی ملت ایران در این انتخابات به اعتبار نظام اسلامی منجر می شود و هوشیاری ایرانیان را نشان می دهد. همین الان.

“ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب آیت الله رئیسی ، من به مردم بزرگ ایران و همه دلسوزان نظام اسلامی برای ایجاد این غافلگیری تبریک می گویم.”

پیام تبریک کابینه دوازدهم به رئیس جمهور منتخب

پیام تبریک کاظم خواازی وزیر جهاد کشاورزی به رئیس حجت الاسلام:

“نام خدا
حجت الاسلام والمسلمین دکتر عزیز سید ابراهیم رئیسی
با عرض سلام و احترام

آزمون باشکوه و حماسی 28 ژوئن 1400 و مشارکت باشکوه و کامل افتخار یک ملت بزرگ ، باهوش و باهوش در فرارسیدن بهار سیاسی انقلاب که بیانگر درک و بینش عمیق کشور است. من صمیمانه رهبر معظم انقلاب ، امام زمان (عج) را تبریک می گویم و به مردم شهیدپرور ایران و رئیس جمهور منتخب شما صمیمانه تبریک می گویم.

امیدوارم شما به عنوان یک فرد و خادم ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی بتوانید با ادب ، جدیت ، عزم راسخ و دلسوزی و استفاده از تمام توان کشور صفحه ای جدید و باشکوه در تاریخ خود ایجاد کنید. از رشد و کمال جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان ، به ویژه در بخش کشاورزی اطمینان حاصل کنید. امیدوارم

کاظم ژاوازی
وزیر جهاد وزیر کشاورزی »

پیام تبریک علیرضا آوایی وزیر دادگستری به رئیس جمهور منتخب ملت ایران

“به نام خدا
رئیس آیت الله سید ابراهیم
سلام و درود

با احترام ، عالیجناب ، من این را مدیون شما هستم که در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ 28 ژوئن 1400 ، در روز باشکوه “رئیس جمهور” شایسته ای انتخاب کنید و در جلب اعتماد میلیون ها انسان مختلف ، موفقیت بزرگی کسب کنید. ایران عزیز ، من به یکی از فرزندان برومند که اعتماد و مسئولیت خطیر در هدایت دستگاههای بزرگ اجرایی کشور را به وی سپرده اند ، صمیمانه تبریک و تبریک می گویم. یک خدمت صادقانه به ملت. ، که در این مرز و بوم نجیب و صبور هستند و با استفاده از فرصت ها و سایه های موجود گام های بلندی در راه عظمت مادی و معنوی ، توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این سرزمین برمی دارند. از سایر نیروهای کشور در آستانه خداوند متعال همدلی و همکاری صادقانه و تجدید شده را درخواست می کنم.

با احترام شما
سید علیرضا آوائی »

پیام تبریک کابینه دوازدهم به رئیس جمهور منتخب

پیام تبریک رضا اردکانیان وزیر نیرو به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی:

“حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی
به عنوان رئیس جمهور مردم ایران انتخاب شد

با عرض سلام و احترام

من به جناب عالی به عنوان هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم.

“برای خداوند متعال توفیق خدمت به ملت شریف و سربلند جمهوری اسلامی ایران را آرزو دارم.”

پیام تبریک امیر معاون مجلس به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

“حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاتات)
رئیس جمهور محترم
سلام

جنابعالی ، پیروزی شما و کسب اکثریت آرا dear مردم عزیز و شریف اسلام را در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به شما تبریک می گویم.

مشارکت مردم فهیم ایران در انتخابات ریاست جمهوری 28 ژوئن 1400 یادآوری این موضوع است که صندوق های رای ابزاری مهم برای مردم ایران برای محافظت از جمهوری ، تأمین امنیت و صلح و حرکت به سمت توسعه متعادل و پایدار است. و ایران و ایرانیان را بالا برده است.

امیدوارم با توجه به تجربه ارزشمند شما در حوزه های مختلف کشور در دوران ریاست جمهوری ، شاهد رشد سرمایه اجتماعی به عنوان بزرگترین ثروت جامعه ایرانی اسلامی ما در شرایط همدلی ، حاکمیت قانون و تعامل نیروها و پشتیبانی مردم باشیم ، ما رنج مردم نجیب ما را ببینید. “ما باید اقتصادی ، معیشتی و اجتماعی باشیم.”

پیام تبریک سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی:

«حجت الاسلام والمسلمین دکتر عزیز دکتر سید ابراهیم رئیسی (دام آززا)
با عرض سلام و احترام

مشارکت عظیم مردم ایران در انتخابات 28 ژوئن 1400 تجدید توافق نامه ای به رهبری امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب و شهدای ایران اسلامی بود.

من با افتخار این حماسه را به مقام معظم رهبری و مردم سربلند کشورمان تبریک گفته و انتخاب شما را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران به شما تبریک می گویم.

امیدوارم در آستانه قرن جدید خورشیدی ، دولت جدید بتواند با پشتیبانی از صداهای قاطع و ارزنده در راه ، گام های ارزنده ای در جهت ظهور و پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب اسلامی بردارد. به رشد و پیشرفت. مردم ایران

“برای شما آرزوی موفقیت در اسلام ، انقلاب و خدمت مضاعف به ایران اسلامی دارم.”

پیام تبریک وزیر اقتصاد و دارایی فرهاد دژپسند به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی

حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام

اعتماد قاطع مردم با شکوه ایران اسلامی ، جنابعالی ، به عنوان انقلابی روشن و مغرور و از چهره های برجسته و منشأ اسلامی ، در حماسه 28 خرداد ، بخشی دیگر از مردم سالاری دینی ، اعتبار و کمال را در نزد کشور به نمایش گذاشت . از جهان.

با تبریک این پیروزی بزرگ ، امیدوارم با یاری پروردگار متعال ، دولت سیزدهم با رهبری شایسته معظم له ، به آرمان های امام خمینی (ره) دست یابد و کشور را به ویژه در حوزه اقتصادی ، ارتقا، سرمایه گذاری و تولید ، محیط کار گام های اساسی برای بهبود ، توسعه و تعمیق بازار سرمایه ، افزایش سهم مالیات در بودجه دولت کشور و رفاه عمومی مردم با کمک الهی برداشته خواهد شد.

این وزارتخانه آمادگی خود را برای همکاری به هر طریق برای تشکیل دولت اعلام می دارد.