علمی و پزشکی

پاریس تا آمستردام در 90 دقیقه | آیا Hyperloop آینده سفر بین المللی است؟

چمدان – Hyperloop یک روش حمل و نقل توصیه شده است که شامل رانندگی در کپسول های براق و ژاکت مانند است که از طریق یک لوله فولادی کم فشار با سرعتی بیش از 600 مایل در ساعت (تقریبا 965 کیلومتر در ساعت) طی می شوند.

طرفداران Hyperloop که به نظر می رسد با ثبات تر و سریع تر از قطار پر سرعت امروز است ، می گویند Hyperloop آینده سفر بین المللی است.

در اوایل این ماه ، هاردت هایپرلوپ ، یک مبتدی هلندی ، نتایج یک بررسی را مرور کرد.

بیش از حد حلقه

این گزارش نشان می دهد که یک شبکه بزرگ Hyperloop در اروپا به طور قابل توجهی زمان سفر بین شهرهای اروپا را کاهش می دهد ، مرزها را محو می کند و “مزایای اقتصادی قابل توجهی” را فراهم می کند.

این مطالعه نشان می دهد که ارتباط بهتر آمستردام با سایر مراکز اروپایی سفر تجاری را بهبود می بخشد و “ارزش اقتصادی شهر را تقویت می کند”.

در این گزارش آمده است: هایپرلوپ می تواند 200000 مسافر در ساعت را در همه جهات داشته باشد. مسافران می توانند در 90 دقیقه به پاریس برسند (کمتر از نیمی از زمان هم اکنون با قطار و تقریباً همزمان با یک پرواز مستقیم). این مطالعه نشان می دهد که آمستردام کمتر از یک ساعت از طریق Hyperloop به بروکسل می رود …

سال گذشته ، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت ، تیم هاور ، به CNN Travel گفت که شبکه پیشنهادی هاردت هایپرلوپ در اروپا می تواند جایگزینی برای پروازهای کوتاه باشد.

بیش از حد حلقه

منبع: cnn