ورزشی

نمی‌دانم با استقلال بازی داریم یا ماشین‌سازی/ تهران هم قرمز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سعید آذری در مصاحبه با آنلاین ، درمورد تصمیم ستاد مبارزه با تاج گذاری برای تمرین هفته آینده و شروع لیگ برتر در تاریخ 12 ژوئن صحبت کرد: “بحث ما اولین گفتگو است که ما مورد بحث قرار گرفته ایم.” هرکسی که تصمیم می گیرد باید مسئولیت پذیری را بپذیرد. مقامات کرونا باید آمار دقیقی از شرایط Corona داشته باشند و پیش بینی هایی را انجام داده اند. شروع بازی های لیگ یک مسئولیت سنگینی است که باید پذیرفته شود.

من نمی دانم با استقلال بازی می کنیم یا ماشین سازی
وی در پاسخ به این سؤال که آیا مسابقه بین استقلال و فولاد در تاریخ 12 ژوئن برگزار خواهد شد یا بین مازینازازی برگزار می شود. وی گفت: “ما هنوز نمی دانیم.” اگر لیگ بخواهد طبق معمول برگزار شود ، باید با مهندسی بازی کنیم.

اوضاع در تهران نیز قرمز است
مدیر اجرایی باشگاه فولاد در پاسخ به وضعیت قرمز در استان خوزستان در مورد کرونا و دو برابر شدن دیدار فولاد یادآور شد: “شاید اکنون وضعیت قرمز باشد ، اما با تاکتیک های مسئولان استانی ، شرایط قبل از شروع لیگ بهتر می شود.” در حال حاضر اوضاع در شهرهای دیگر مانند تهران متفاوت است ، کنترل اوضاع در اهواز آسان تر است. اگر این مسابقات در خارج از اهواز برگزار شود ، مسابقات تهران باید در خارج از شهر برگزار شود.

همچنین به بازی بدون تماشاگر در خانه کمک می کند
“اگر بازی ها بدون تماشاگر باشد ، چه تفاوتی می کند که تیم ها در کدام شهر بازی کنند؟” آذری در پاسخ به این سؤال گفت: قلب من از هر تیمی می خواهد كه در شهر خود بازی كند. اما احساس تیم در ورزشگاه خودشان احساس بهتری دارند و از نظر روانشناختی مؤثر هستند. گویا همه افراد در خانه راحت تر از همسایه هستند. این احساس مالکیت می تواند به تیم ها کمک کند.

بازگشت پاتوسی و پریرا در اولین فرصت
بازیکنان خارجی فولاد در پاسخ به سوالی درباره زمان بازگشت لوچیانو پریرا و ایانا پاتوسی گفت: این بازیکنان در اسرع وقت به اهواز می آیند و هفته آینده تمرین را آغاز می کنند.

تفاهم نامه ای با فوتبال محله اهواز امضا می شود
مدیر باشگاه فولاد خوزستان در ادامه صحبت های خود با بیان اینکه وی با فوتبال محله اهواز تفاهم نامه امضا کرده است گفت: خوزستان یکی از استان هایی است که استعدادهای ناب فوتبال در محلات رشد می کند. یک روز در مراسم اهدای جوایز فوتبال در اهواز شرکت کردم و دیدم که ساختار بسیار خوبی برای کشف استعدادها دارد. با این بخش ، ما در سه مرحله یک تفاهم نامه امضا کردیم.

فولاد به دنبال الماس های ناخوشایند اهواز است
آذری ادامه داد: در مرحله اول که به جستجوی استعدادها متمرکز است ، فولاد به تجهیز محلات به امکانات ورزشی ، توسعه زمین و تهیه کالاهای ورزشی کمک می کند. هشتاد درصد فوتبال در محلات اهواز روی خشت است و برخی نیز با چمن مصنوعی. الماس های فوتبال و استعدادی در این مناطق وجود دارد که نمی توانند آینده فولاد و فوتبال ایران را شکل دهند.

فرصت توافق با هر دو بازیکن برزیلی
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مورد مطالبات بازیکنان برزیلی و بازیکنان پیشین این باشگاه اظهار داشت: یکی از این بازیکنان فردا منقضی می شود و دیگری – هفته آینده. ما موافقیم که یکی از این بازیکنان مطالبات خود را پرداخت کند ، اما هنوز مشخص نیست که آیا ما از بازیکن دیگر در دادگاه CAS شکایت خواهیم کرد. این امکان وجود دارد که با بازیکن دوم به توافق برسیم. اگر نتیجه بگیریم که تجدیدنظر در دادگاه CAS بی اساس و بی اساس است ، ما امتناع خواهیم کرد.

فیلم هایی که پول می گیرند برای دادگاه مناسب نیستند
در پایان ، آذری از این سؤال پرسید: “آیا شما فیلمی ندارید که در ازای آن یکی از این بازیکنان را بپردازید؟” او به سؤال پاسخ داد. وی تأکید کرد: ما این فیلم را داشتیم اما باید تحقیقات بیشتری انجام دهیم و ببینیم کدام یک از اسناد مودبانه تر است. CAS نمی تواند فیلم را بپذیرد. این مانند پول دادن به کسی است ، اما طرف دیگر نمی خواهد دیگر پول پرداخت کند.