عمومی

قیمت هر روز سیم خاردار و جدول قیمتی روزهای گذشته

جدول قیمت سیم خاردار

سیم خاردار چیست؟

سیم خاردار یکی از کاربردی ترین اختراعات بشری است که توسط دو مخترع آمریکایی در سال 1867 به ثبت رسید. لوسین بی اسمیت و کنت اوهایو نخستین کسانی هستند که در زمینه ساخت این محصول کار کرده اند. ایده اولیه این محصول با هدف جلوگیری از ورود دام ها به مراتع کشاورزان شکل گرفته است. امروزه انواع سیم های خاردار با متریال مختلف و با اشکال متنوع تولید شده و در سراسر جهان به کار گرفته می شود. کاربرد آن ها هر روز گسترده تر می شود که به جهت نیروی بازدارندگی آن است. barbed wire مترادف واژه سیم خاردار در زبان انگلیسی است. در لغت نامه واژگان انگلیسی این عبارت به این صورت معنی شده است:” نوعی سیم نرده فلزی، ساخته شده با لبه های تیز و یا نقاط مرتب شده در فواصل طول رشته سیم”

سیم خاردار تبری

قیمت سیم خاردار

سیم خاردار دور ، که همچنین به دو گونه دسته بندی می شود: حلقه محوری و حلقه سوزنی. آنها کاربردهای بسیاری دارند که دائماً در حال رسیدگی آنها هستیم.
همچنین سیم خاردار در بازار وجود دارد ، ساخت چین و ایران و گونه ایرانی آن گالوانیزه و از کیفیت بهتری برخوردار است. این فرآورده با سیم خاردار خطی متفاوت است و این باعث تفاوت در ظاهر می شود. سیم خاردار دایره ای نیز با پیچ مقاوم شده است تا ساختار دایره ای خویش را از دست ندهد. از سیم خاردار نیز برای محصور کردن زمین های کشاورزی و باغ ها بهره‌گیری می شود. سیم خاردار بعید نیز از یک دودمان سیم 2.5 و ضخامت خار 2 میلی متر ساختن شده است که این سیم داغ است و این فرآورده به علت داشتن سیم داغ نیز مقاومت می کند. همچنین رطوبت و دمای هوا مانند باران و … سالم می ماند و فرسوده نمی شود و این نیز برای خریدارانی که بردباری خرید اکثریت دارند نیز مهم است.
سیم خاردار نیز با سیم خاردار دست نویس متفاوت است

قیمت روزانه سیم خاردار

قیمت سیم خاردار ، روزانه در سایت حصار نوین الماس آپدیت می شود.

از پنچرها همچنین برای ساخت سیم خاردار دور بهره‌گیری می شود ، بنابراین نخست ورق ها را می چسبانید و نوارهای طولانی در دستگاه قرار می گیرند ، سپس پانچ را بر روی نوارها اعمال می کنید. این یک پروانه به بعید از Uhud است. از Quill نیز برای جمع آوری نوارها کاربرد می شود. این محصولات وانگهی در اندازه های مختلف فرآوری می شوند که هر کدام برای پیشه مورد کاربرد قرار می گیرند. اندازه های این محصول 60 و 90 است که وانگهی به دو نوع محوری و سوزنی بخش می شوند. وزن سیم خاردار دایره ای طبری از 60 لغایت 9.5 الی 10 کیلوگرم قطر و قطر آن از 90 به 9 الی 9.5 کیلوگرم است. قطر آن 60 متر و قطر آن 90 متر است. سیم خاردار حلقه طبری را حلقه تیغ نیز می نامند.
برای نصب سیم خاردار دایره ای ، ارکان نیز تعیین می شود و سپس سیم خاردار یکی نصب شده و بر روی این پایه ثابت می شود که برای دیوار و امنیت نیز استفاده می شود. این محصول همچنین در مراکز نظامی زیاد مورد بهره‌گیری قرار می گیرد و به طور کلی کل مراکز نظامی از این محصول استفاده می کنند.
یکی سایر از مزایای سیم خاردار ، هستی کربن در این محصول است که به این فرآورده آسیب نمی رساند. آخر الامر ، هنگام خرید ، باید به نکاتی پروا کنید که مهمترین نقطه قیمت هستند. اولین چیزی که در قیمت این فرآورده شغل می کند این است که ببینیم از کدام مملکت ساخته شده است. همانطور که در بالا گفته شد ، بها گونه چینی ارزان تر از نسخه ایرانی است. و فلذا شما باید به شرکتی که این فرآورده را تولید می کند توجه کنید ، که این نیز مهم است.

https://hesarnovinalmas.com/product/barbed-wire/

https://hesarnovinalmas.com/product/barbed-wire/