اقتصادی

سرمایه گذاری به یک میلیون میلیارد تومان می‌رسد

وزیر صمت در مراسم امضای تفاهم نامه توسعه سرمایه گذاری اقتصاد مقاومتی با بهترین شرکت ها ، ارزش قراردادها را تا سقف 451 هزار میلیارد تومان در دو مرحله طرح اعلام کرد و گفت: به همین ترتیب امروز نیز ادامه دارد یک میلیون تومان در کشور به ارزش 11 میلیارد و 740 میلیون دلار. ما به سرمایه گذاری می رسیم.

به گزارش ایران تودی ، علیرضا رزم حسینی در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری با بهترین شرکت ها در زمینه توسعه سرمایه گذاری های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: “کشور باید توسط بزرگترین و بهترین شرکت ها ساخته شود. آنها کشور را ایجاد کردند.

بهبود درآمد طبقه متوسط ​​با ورود بهترین شرکت ها در زمینه توسعه سرمایه گذاری

وی با توجه به نتایج اقتصاد مقاومتی بزرگترین و بهترین شرکتها برای سرمایه گذاری در بهبود درآمدهای طبقه متوسط ​​، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری ، ما باید یک اقتصاد قوی داشته باشیم تا کشور خود را قوی کنیم ، بدون داشتن یک اقتصاد قوی در سایر حوزه ها ، اجتماعی و امنیتی).

قرارداد 451 هزار تومانی ، اقتصادی با بهترین شرکتها مطابق با طرح مقاومت

وزیر صمت با اشاره به برگزاری مراسم امضای تفاهم نامه دو مرحله ای در زمینه توسعه سرمایه گذاری ها در اقتصاد مقاومتی با بهترین شرکت ها ، وزیر صمت گفت:

ارائه 100 شرکت بزرگ و توانمند به عنوان هدف سرمایه گذاری های جدید

رزم حسینی با اشاره به اینکه 100 شرکت بزرگ و با استعداد هدف سرمایه گذاری های جدید قرار گرفته اند ، گفت: این طرح موفق نخواهد شد مگر اینکه همه ارکان دولت برای توسعه اقتصادی و افزایش تولید تلاش کنند. امروزه توسعه اقتصاد و توسعه تولید به حمایت دولت (نه فقط دولت) نیاز دارد و از این رو قوه قضاییه و فرمانداران به عنوان نمایندگان دولت در مراسم امضا شرکت می کنند.

وزیر صنعت ، معدن و تجارت با بیان اینکه وی معتقد است وزارت صمت باید یک وزارتخانه کوچک (خارج از بوروکراسی اداری) باشد ، افزود: ما نباید مانع سرمایه گذاری شویم و به عنوان یک مجاهد اقتصادی از سرمایه گذاران حمایت کنیم. در این مدت هیچ بخشنامه ساعتی یا شبانه صادر نشده است و بخشنامه های روغن کاری در منطقه تولید در اولویت هستند.

فعال سازی حراج 6000 معدن راکد فرصتی برای سرمایه گذاری های جدید است

وی با اشاره به سایر اقدامات انجام شده برای حمایت از ورود سرمایه گذاران به بخش تولید ، یادآور شد: پس از 50 سال ، ما 6000 فرهنگ را آزاد کردیم و مطابق قانون تحت نظارت نهادهای نظارتی از طریق مزایده در اختیار افراد واجد شرایط قرار خواهیم گرفت. از شما خواسته می شود آنها را فعال کنید.

70٪ تولید داخلی در زمینه لوازم خانگی

وزیر صمت در بخشی دیگر از سخنان خود درباره دستاوردهای حوزه تولید گفت: “سال گذشته تولید ما در صنعت لوازم خانگی 15 میلیون واحد افزایش یافت ، تولید داخلی 70٪ افزایش یافت ، 500 واحد در لوازم خانگی فعالیت می كنند. برخی همچنان عاشق شدند.

رزم حسینی با بیان اینکه با ظهور خطوط تولید ، ماشین آلات ، اجزا و قطعات تجهیزات ، اقتصاد نوسازی شده است ادامه داد: 26 میلیارد دلار از واردات 38 میلیارد دلاری سال گذشته کالاهای واسطه ای ، خطوط تولید ، مواد اولیه ، اجزا و قطعات.

5.5 میلیارد دلار کاهش واردات ، 3.5 میلیارد دلار تولید داخلی

وی با اشاره به حمایت از تولید داخلی گفت: 2230 عوارض واردات ممنوع شد ، 5.5 میلیارد دلار در واردات و 3.5 میلیارد دلار در تولید داخلی کاهش یافتیم.

صدور کارت های ویژه برای تسهیل روندهای اداری 100 شرکت اول

صمت با اشاره به اینکه صادرکنندگان سال گذشته با ارزهای خاص خود کشور را اداره می کردند ، گفت: “قوه قضاییه باید فرش قرمز را برای فعالان اقتصادی ، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان پهن کند و ما می خواهیم برای 100 شرکت اول در صورت نیاز کارت ویژه صادر کنیم.” مقامات بدون دیوان سالاری. اگر می خواهیم تعداد پرونده های قضایی را کاهش دهیم ، زندان ها را خالی کنیم و از جرائم تأمین اجتماعی جلوگیری کنیم ، باید اقتصادی قوی داشته باشیم و همه ارکان دولت باید از نظر اقتصادی تقویت شوند. ما نباید اجازه دهیم مدیران شجاع و شجاع ناامید شوند ، ما باید این مدیران را تقویت کنیم ، ما به کار مستمر نیاز داریم و باید کشورهای خود را به همراه شرکت های آنها به مدیران توانمند تبدیل کنیم.

علی رغم همه تحریم ها و تاج گذاری ، ایجاد اشتغال برای 124000 نفر در بخش صنایع

رزم حسینی با اشاره به رشد صنعتی 7.5 درصدی در برابر تحریم ها و تاجگذاری افزود: در همین شرایط توانسته ایم 124000 شغل در بخش صنایع ایجاد کنیم.

ما در حال رسیدن به یک میلیارد تومان سرمایه گذاری در کشور هستیم

وی همچنین تصریح کرد: اگر شرایط به همین منوال پیش برود امروز به یک میلیون تومان سرمایه گذاری در کشور به ارزش 11 میلیارد و 740 میلیون دلار خواهیم رسید. بسته مالی وزارت صمت در خارج از شبکه بانکی آغاز شد.

امروز با مشارکت وزیر صمت ، فرمانداران ، نمایندگان مجلس و مقامات قضایی و سه شرکت بزرگ به ارزش 300000 میلیارد دلار در مرحله دوم طرح اقتصاد مقاومتی تفاهم نامه سرمایه گذاری بین وزارت صمت و پنج شرکت بزرگ به امضا رسید. فعالان بخش خصوصی.

انتهای پیام