عمومی

دادگستری استان مرکزی از امنیت صنعت صیانت می‌کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام عبدالمهدی موسوی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان با بیان اینکه این کشور در حال جهاد اقتصادی است اظهار داشت: این کار بسیار سختی بوده است و افرادی که وارد وادی صنعتی و تولیدی شده اند شایسته این کار هستند. ستایش و سپاس منصفانه

وی گفت: اتكا به قدرت داخلی می تواند یك كشور را از شر شرایط بد اقتصادی و مشكلاتی كه تولیدكنندگان و صنعتگران كشور و استان در خارج از كشور با آن روبرو هستند نجات دهد. .شا این مورد نیست ، اما نکته اصلی این است که به قدرت درونی خود اعتماد کنیم.

تثبیت اقتصاد مبتنی بر قدرت داخلی است

دادگاه منطقه مرکزی گفت: “ایجاد ثبات در اقتصاد بر اساس نگاه به خارج از کشور مناسب نیست ، اما باید قدرت داخلی در کشور بیش از گذشته تقویت شود.” نسخه ها و آزمایش های پوسیده نشان داده استکبار جهانی برای بسیاری از مردم جهان پیچیده است ، نیازها و خواسته های داخلی کشور را برآورده نمی کند و مردم در سراسر جهان تسلیم استکبار شده اند و اکنون یا زیر زمین آنها را تماشا می کنند. او را دفن کردند یا خوش بین اکثر حالات احتمالی مانند حیوان شیرده در خدمت استکبار جهانی هستند.

موسوی ادامه داد: کشور ما ملت زنده ای است که با تکیه بر توان داخلی خود در زمینه های مختلف امضا کرده و مهارت های بسیاری کسب کرده است. نگاه به گشودن گره و تلاش برای حل مشکلات مردم باید اولین اولویت مسئولین باشد.

وی گفت: “ما باید تلاش کنیم گره گشایی کنیم و مشکلات عزت و موقعیت هر مقام در نظام اسلامی را حل کنیم ، به ویژه با توجه به اینکه ما با انتخابات ریاست جمهوری سال آینده روبرو هستیم. مسئولان و مسئولان باید تلاش کنند. گره و تلاش برای حل مشکل. مندی این باعث ایجاد افراد بیشتری شده و پشتیبانی از این سیستم که مردم به آن اعتماد دارند بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است داه مثل همیشه ، ما شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خواهیم بود.

افزایش مشارکت عمومی تنها راه دستیابی به نتایج اقتصاد کشور است

دادگاه مرکزی تأکید کرد که اگر به دنبال نتایج اقتصاد کشور هستیم ، مشارکت عمومی باید زیاد باشد و تنها راه افزایش این مشارکت ایجاد رضایت است. مندی مردم توسط دولت اداره می شوند.

موسوی اظهار داشت: صرف نظر از شعار سال آینده مقام معظم رهبری ، حمایت از تولید و اشتغال در صنعت باید در اولویت مسئولان و مسئولان باشد ، زیرا این تیرها متوقف نمی شوند و تنها راه نجات کشور و جامعه ما مشکلات اقتصادی ، بیکاری است. و غیره. دادگستری استان فارغ از شعار سال آینده ، از صنایع استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد و همچنین از حقوق صنعتگران و کارگران حمایت خواهد کرد.

این سال از صنعت عدالت و حقوق کارگران حمایت خواهد کرد

دادگاه مرکزی استان مرکزی با اشاره به اینکه متأسفانه تخلفاتی در زمینه صنعت وجود دارد ، موارد زیر را روشن کرد: پوشی تعدادی از املاک را سرقت کنید و بدون شک در سال آینده معرفی جدی تری در این زمینه انجام خواهد شد و ما نمی خواهیم یک دارایی متعلق به بخشی از جامعه و دیگران غارت شود. منافع آنها باید در برابر این غارت سکوت کنند.

سلامتی و زندگی مردم را فدای صنعت نکنیم

موسوی در ادامه گفت که باید از پتانسیل مطبوعات ، رسانه ها و مردم برای جلوگیری از فساد و غارت در برخی مناطق استفاده شود و باید از شفافیت آن اطمینان حاصل شود.

دادگاه مرکزی استان مرکزی تأکید کرد: اطمینان از سلامت انسان ، صنعت سبز و حفاظت از محیط زیست از اصول اساسی زندگی بشر است و این موارد در قانون اساسی کشور گنجانده شده است. ما نمی توانیم سلامتی مردم ، زندگی مردم ، زندگی مردم و بقای مردم را به خاطر صنعت فدا کنیم ، بنابراین ما می خواهیم که سلامت و زندگی مردم بیش از صنعت در اولویت قرار گیرد. و باید حداکثر تلاش شود: سبز و آلودگی برطرف شود.

وی اظهار داشت: در زمینه صنعت برخی افراد زندگی خود را در ایجاد تنش و برخی در تخریب و ساخت مجامع می دانند. اداره کل دادگستری این افراد را تحت نظر دارد و به آنها مراجعه خواهد کرد.

دادگاه سالانه از امنیت صنعت استان در برابر افراد خاص با اهداف خاص و منافع گروهی محافظت می کند

موسوی تأکید کرد: اداره کل دادگستری اجازه نمی دهد امنیت صنعت استان با اهداف خاص یا منافع گروهی به خطر بیفتد ، حتی اگر در یک واحد تولیدی خاص باشد و برنامه منظمی در منطقه تدوین شده باشد. سیستم قضایی استان ، برای ایجاد امنیت صنعتی در استان. سالها عدالت ، با چنین انگیزه هایی و اخلال در روند تولید مکان های کاری یک صنعت ایجاد کنید ، قطعاً ضربه خواهد زد.

نرم افزار طراحی شده روسای استان ها باید به گونه ای باشند که بخشی از درآمد مجامع صنعتی استان به خود استان اختصاص یابد.

دادگاه منطقه مرکزی گفت: برنامه طراحی شده استانداران استان ها باید اطمینان حاصل کنند که بخشی از درآمد مجامع صنعتی استانها به خود استان اختصاص می یابد و سهم مردم استان در صنایع فقط برای مردم اراک آلوده نیست. ساوه و دیگران سال مرکزی در تولید ملی نقش دارد ، شما صنایع دارید استراتژی ها محصول این زمینه ها کجاست؟ چرا یک درصد از سهم صنعتی استان صرف رفاه حال مردم استان مرکزی نمی شود؟

وی ادامه داد: نه تنها هزینه ای برای رفاه حال مردم استان وجود نداشت بلکه آلودگی ، آسیب پذیری و آسیب های جسمی روز به روز برای مردم استان در حال افزایش است. فواید مشارکت سال مرکزی وجود دارد.

موسوی تصریح کرد: بله سزوار جمعیت استان مرکزی علی رغم قرارگیری مناطق اصلی و استراتژیک کشور ، محلی است که برخی افراد کم درآمد در زندان و خانواده هایشان درمانده هستند. سپرست آیا آنها شایسته زندگی در فقر مطلق در این شهر اراک هستند ، نه در روستاها و آبادی ها؟ او انجام می دهد سزوار به دلیل فقر والدین بسیاری از کودکان بدون صبحانه در کلاسها شرکت می کنند؟ این همه درد است ، چرا بعضی مناطق در ایجاد رفاه و آسایش مردم استان نقشی ندارند؟

دادگاه مرکزی ادامه داد: یکی از مشکلات جامعه امروز گرانی است غصب کردن یعنی دستگاه های مربوطه باید تمام تلاش خود را برای مقابله با آن بکار گیرند غصب کردن استخدام و نظارت باید سختگیرانه باشد و قوه قضائیه باید در این زمینه اقدامات جدی انجام دهد.

در پایان موسوی با اشاره به دستور مقام قضایی مبنی بر کاهش مجازات ها با نگاه دلسوزانه کارگران گفت: سال گذشته بیش از 100 کارگر کارخانه به زندان محکوم شدند که مشکلات باید ادامه داشته باشد.