عمومی

خرید رپورتاژ آگهی pbn با بک لینک pbn متفاوت است یا یکی هستند؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]اکنون در عصری که تمامی امور وابسته به کامپیوتر و دنیای دیجیتال است، پول نیز ماهیتی دیجیتال پیدا می‌کند. پس از این که با آژانس فرنیان تماس گرفتید، مشاورین ما رسانه‌های مناسب برای کسب‌وکار شما را به شما پیشنهاد می‌کنند. ریپورتاژ یا محتوای حمایت شده در صورتی که با رعایت اصول نگارش رپورتاژ آگهی تهیه شده باشند، مخاطب در برخورد اول متوجه جنبه تبلیغاتی ان نشده و صرفا به عنوان یک محتوای آموزشی آن را مطالعه خواهد کرد.

ما می‌توانیم با خرید رپورتاژ از یک سایت و یا وبلاگ، علاوه بر معرفی خدمات و محصولات خود در سایت مورد نظر، کاربران را از طریق درج لینک در بطن محتوا به سایت خود هدایت کنیم. اغلب سایت‌های میزبانی رپورتاژ، اجازه درج لینک‌های فالو را نیز به کاربران می‌دهند و همین امر باعث تاثیر بسیار بسیار بالای رپورتاژ در مبحث سئو و افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجوگر و خصوصا گوگل خواهد شد.

خرید رپورتاژ آگهی دائمی می‌باشد یا موقتی؟

این بستگی به استراتژی و مدت زمان فعالیت سایت میزبان رپورتاژ دارد. اما اغلب سایت‌ها و منابع درج رپورتاژ آی آر سوشال، کلیه رپورتاژها را بدون محدودیت زمانی درج می‌نمایند و تا زمانی که سایتها در حال فعالیت باشند، رپورتاژهای شما نیز در سایت موردنظر در حالت انتشار قرار خواهند گرفت. بنابراین سایت هایی که آی آر سوشال جهت انتشار رپورتاژ در آن ها اقدام می کند تا زمانی که در حال فعالیت هستند، ضمانت حفظ رپورتاژ شما را خواهند داد. این موضوع در ارتباط با رپورتاژ وبلاگی مثتثنی می باشد. همچنین شما قادر به درج حداکثر سه لینک در رپورتاژ آگهی خود خواهید بود.
طبق اعلام قبلی اَبر دِراک در مراسم رونمایی اردیبهشت دائمی و با کیفیت، خدمات اَبر دِراک تا پاییز سال جاری به‌صورت کاملا رایگان دراختیار کاربران قرار می‌گرفت. عکس‌های علمی هفته از نگاه زومیت؛  سایت ما از تولید محتوا تا انتشار رپورتاژ آگهی در ۱۵۰ سایت پربازدید همراه برند‌های برتر است مهمترین نکته بازهم انتخاب سایتهای معتبر و پربازدید است و اطمینان از آرشیو شدن دائمی خبر ، زیرا سایتهای تازه کار ممکن است پس از مدتی خبر را حذف کنند .

بله، با  خرید رپورتاژ آگهی جذاب و انتشار آن در سایت های پر خواننده ایرانی، قطعاً دور از انتظار نیست که کاربران با شما آشنا شوند، به سایت شما سر بزنند و حتی خریدی از شما انجام دهند. حال محتوای ناب تولید شده توسط شما و بهینه شده توسط فرنیان، برای سردبیرهای رسانه‌های انتخابی ارسال می‌شوند و در کمتر از یک روز، خبر شما در آن رسانه‌ها منتشر می‌شود. کشور آلمان با داشتن رونق اقتصادی به‌عنوان پنجمین قطب صنعتی دنیا و نرخ پایین بیکاری در اتحادیه اروپا، مقصدی مناسب برای نیروی کار متخصص ایرانی است. رپورتاژ ۳ خبری دائمی و با کیفیت اوپو رینو S احتمالا به دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۶۵ واتی مجهز می‌شود.

اجرای بک لینک PBN و دقت در اجرای آن مهم است؟

بله صد در صد. حتماً می دانید که هر نوع لینک سازی به صورت دستی، چنانچه توسط گوگل قابل شناسایی باشد، منجر به ایجاد محدودیت و یا جریمه از سمت گوگل خواهد شد. بنابراین این متدها در گذشته در لیست متدهای کلاه سیاه در حوزه سئو جای گرفتند. اما به دلیل به وجود آمدن متدهای گوناگون از این روش و جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل، نوع این متد به کلاه خاکستری تغییر کرد. البته این در حالتی است که کلیه دانش لینک سازی را دارا باشید. چرا که کوچکترین خطا در این زمینه می تواند منجر به پنالتی شدن سایت شما گردد.

چگونه بک لینک PBN بگیریم و پنالتی نشویم؟

کافیست از تجربیات اهل فن در این زمینه استفاده نمایید. پکیج هایی که در حال حاضر در آی آر سوشال جهت اجرای لینک سازی PBN ارائه می شوند دوره آزمون و خطای خود را پشت سر گذاشته اند و همین متدها بر روی بسیاری از صفحات سایت خودمان نیز اجرا شده اند و تاثیرات مثبت آن باعث گردیده است که اقدام به ارائه این خدمات به شما کاربران گرامی نمائیم تا شما نیز جایگاه های برتر گوگل را از آن خود نمائید.
محتوای تکراری شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج گوگل ندارد و معمولا از طرف ربات های گوگل نادیده گرفته میشود. بسیار دیده ایم که برخی از مدیران سایت ها یک مقاله مشخص را تهیه میکنند و آن را به صورت رپورتاژ در چندین سایت مختلف منتشر میکنند. درج محتوا به زبانی غیر از زبان سایت در اغلب این سایت ها ممنوع است و در صورت درج چنین ریپورتاژی احتمال حذف آن ها در آینده ای نزدیک وجود دارد و حذف آنها برابر است با از دست دادن تمامی قدرتی که از این ریپورتاژ بدست آورده اید که در نتیجه قیمت خرید ریپورتاژ به معنای افت رتبه شما خواهد بود. جدای از این مورد، به دلیل هزینه بالایی که درج چنین ریپورتاژهایی دارند، عملاً این موضوع برای شما که خریدار این چنین بک لینک هایی هستید، جز نابود شدن بودجه تان که می توانست در بخش بسیار موثرتری هزینه شود، چیز دیگری نخواهد بود.

مقالاتی که به عنوان پست مهمان درج میشوند معمولا باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دقیقا مطابق با موضوعات سایت پذیرنده باشد. همه مواردی که در رپورتاژ آگهی رعایت میکنید باید در این روش نیز به کار گیرید.

خرید رپورتاژ از سایت های مربوطه چه تاثیری روی سئو و بک لینک دارد؟ و اینکه آیا فرقی میکند که سایت ما فروشگاهی باشد یا شرکتی ؟ممنون بورسیه تحصیلی چونینگ انگلستان یکی بزرگترین بورس های تحصیلی انگلیس می باشد که هر ساله تعداد زیادی دانشجو علاقمند به تحصیل در انگلستان را از سراسر جهان جذب می کند. طراحی سایت در اصفهان اغلب مردم فکر می‌کنند که هزینه ساخت خانه چوبی بسیار بالا و سرسام آور است و امکان ساخت آن برای آن ها امکان پذیر نیست. برای سفارش ساخت خانه چوبی کافی است به ما اعتماد کنید و رویای خود را در کمترین زمان ممکن به واقعیت تبدیل کنید.

برای اطلاع از جدیدترین بورسیه ها عضو کانال تلگرام بورس یاب باشید با توجه به اینکه ما سایتهای زیادی با این مشخصات داریم ولی رپورتاژ شما در ۶ تا از سایتهای ما قرار میگیرد لذا نام سایتها ذکر نمی شود ولی پس از تکمیل سفارش و ارسال نمایش بیشتر گزارش نهایی میتوانید اتوریتی بسیار بالای سایتها را مشاهده نمایید.
آیا بک لینکها بصورت فالو follow قرار میگیرند و یا بصورت نو فالو nofollow؟ توجه فرمایید که در روز های پنج رپورتاژ و رپورتاژ سفارشات خرید رپورتاژ آگهی که برای این رسانه ثبت شده اند ممکن است درج نشوند زیرا در اواخر هفته ممکن است برخی از رسانه ها با تاخیر انجام شوند و سفارشات در روز های تاخیر به روز بعد کاری موکول خواهد گردید. یک کپشن خوب برای پست های اینستاگرام چه ویژگی هایی دارد؟[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]