عمومی

حافظان جان مردم درگیر بی توجهی ‎ها/راضی به پلمب اصناف نیستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمدرضا خلفی متولد گفتگو گفتن آنلاین در گزارشی با بیان اینکه کارکنان بهداشت و پزشکی برای اطمینان از سلامتی همه اقشار مردم اقدامی انجام می دهند ، اظهار داشت: مردم باید کارکنان بهداشت و پزشکی را در کنار خود در نظر بگیرند و تمام اخطارها و هشدارهای بهداشتی را به شدت رعایت کنند.

وی اظهار داشت: متأسفانه در برخی از بازدیدها مجبوریم وحدت اتحادیه را آنلاین بزنیم كه من شخصاً از آن راضی نیستم اما باید مانع از ادامه فعالیت مشاغل و افراد در شرایط حاد و بحران تاج برای نجات جان انسان ها و زنجیره وقایع تاج بشویم. .

رئیس مرکز بهداشت اردبیل با بیان اینکه برخی از افراد و مشاغل از پروتکل های بهداشتی پیروی نمی کنند گفت: افراد باید زندگی خود را به کالاها و کالاها در شرایط فعلی و زمانی که از دستورالعمل های بهداشتی و در برخی موارد با تعطیلی پیروی می کنند ترجیح دهند. به کار خود کمک کنید تا از خود و خانواده در برابر بیماری کرونا قلب محافظت کنید.

خلفی زاده در مورد همکاری روسا و معاونین مقامات اجرایی با متخصصین و بازرسان بهداشت و درمان شهرستان صحبت کرد و افزود: ما تصمیم گرفتیم با استفاده از حضور روسای ادارات و معاونین ، به همراه کارکنان بهداشت و درمان به افرادی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند ، یادآوری کنیم تا از پتانسیل همه نهادها و مسئولان استفاده کنند. آنها ما را نادیده می گیرند تا به نفع ما باشند.

قبلاً توجه داشته باشید مقابله این اجباری است

وی گفت: “ما از تعطیلی اتحادیه های صنفی یک ساعته راضی نیستیم ، اما تعطیلی نکردن واحدها مستلزم مشارکت و همکاری همه افراد جامعه است. از مردم می خواهیم تا حد امکان در جلسات و اماکن عمومی و غیرعلنی شرکت کنند.” خودت رو جمع و جور کن.

رئیس مرکز بهداشت استان اردبیل با بیان اینکه بیش از 70 درصد افراد پروتکل های بهداشتی را دنبال می کنند ، اظهار داشت: بیشترین بی تفاوتی در استفاده از ماسک و فواصل اجتماعی در حومه شهرها بیان می شود که از نظر استفاده از ماسک ممکن است از نظر اقتصادی دارای قدرت اقتصادی باشند. او قرار بود ماسکی را که شنیده تهیه کند.

خلفی زاده علت اصلی مرگ و میر ناشی از ویروس را بیشتر مبتلایان به ویروس کرونا و افراد مسن دانست و افزود: میزان انتقال ویروس کرونا در اردبیل که هم اکنون در یک وضعیت بحرانی و حاد است ، به ازای هر بیمار ویروسی کرونا ویروس 1.38 است. این رقم در استانهای دیگر سرانه 1.2 است.

وی گفت: “مردم نباید اجازه دهند تاج مخفی بماند.” میر او باید علت تاج را ساده کند و اعتقاد داشته باشد که تاج کشنده و بی رحمانه است و شرایط سنی برای این کار وجود ندارد.

باید اصناف رعایت شود تا محل کار آنلاین و موم نشود

رئیس مرکز بهداشت اردبیل به اصناف و تجار توصیه کرد: آنچه از فعالان تجاری و بازاریان انتظار داریم پیروی از اقدامات بهداشتی اعلام شده توسط ستاد کرونا است ، اگر این ستاد تصمیم به تعطیلی در زمان مشخصی بگیرد ، می توانیم آن را پیگیری کنیم تا زنجیره بسته شود. جلوی شیوع این ویروس را بگیرید.

خلفی زاده با بیان اینکه ظرفیت کامل مراکز درمانی و تخت های اورژانس در بیمارستان ها به اتمام رسیده است ، گفت: متاسفانه کادر پزشکی هر روز بیشتر خسته می شوند و متأسفانه توجه برخی از افراد به پروتکل های بهداشتی در حال ضعیف شدن است که به طور کلی نامناسب است.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک سه لایه ساده برای افراد دشوار است و پرسنل درمانی چندین ساعت ماسک خاصی را تحمل می کنند ، به نظر می رسد تا زمانی که افراد در چنین شرایطی قرار ندارند اعتقادی به سختی کارکنان درمان ندارند.

رئیس مرکز بهداشت استان اردبیل با اشاره به گشت های بهداشتی گفت: هم اکنون مرکز بهداشت استان اردبیل با 40 پرسنل در حال کار است و این تعداد از همکاران ما از صبح زود تا ساعت 14 و از ساعت 16 تا 21 مشغول انجام وظیفه هستند. آنها اضافه کار می کنند ، اما از ماه مه دیگر ریال دریافت نکرده اند و از جهاد خود برای محافظت و محافظت از سلامتی مردم دست برنداشته اند.

خلفی زاده در پایان با اشاره به نگاه مردم به کارگران پزشکی گفت: “قبل از شروع تاج گذاری ، افراد این طبقه جزو اقشار ثروتمند و بدون درد جامعه می دانستند که این تاج ظلم و روحیه جهادی این طبقه را آشکار می کند و توجه مردم را به خدمات این طبقه افزایش می دهد.