علمی و پزشکیکسب و کار ایرانیان

بهترین کلینیک لابیاپلاستی در تهران کجاست ؟

لابیاپلاستی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در بین خانم هاست. زیباتر شدن از ابتدایی ترین جوامع بشری تا جامعه ی پیشرفته ی انسانی کنونی در بین مردم وجود داشته است و ما انسان ها همواره در صدد یافتن روشی برای زیباتر شدن بوده و هستیم. میل به زیبایی تنها مختص صورت نیست. بسیاری از بانوان دوست دارند که ناحیه تناسلیشان هم زیبا باشد. با پیشرفت علم پزشکی، دستیابی به این هدف آسان تر شده است. جراحی لابیاپلاستی نام عملی است که توسط برای زیباسازی واژن انجام می شود. اگر دوست دارید که به طور کامل با این روش جراحی زیبایی واژن آشنا شوید با ما همراه باشد تا در این مقاله به نکات لازم در زمینه جراحی لابیاپلاستی بپردازیم.

لابیاپلاستی چیست؟

لابیاپلاستی یکی از عمل های جراحی زیبایی است که به منظور ایجاد تغییر در لابیاهای بیرونی دستگاه تناسلی و یا بخش بیرونی واژن انجام می گیرد. هدف این جراحی ایجاد زیبایی و ظاهری مناسب تر در نمای خارجی سیستم تناسلی می باشد. برخی از زنان به دلایل مادرزادی و از بدو تولد یا طی فرآیندهای مختلفی از جمله زایمان های متعدد و افزایش سن تغییراتی در ظاهر سیستم تناسلی رخ می دهد که برای اصلاح و زیباسازی آن از عمل لابیاپلاستی استفاده می شود. جراحی لابیاپلاستی یکی از عمل های زیبایی بسیار کاربردی برای خانم ها است. بدشکلی های ایجاد شده در ناحیه ی تناسلی می تواند تاثیرات بسزایی در کیفیت میل نسی و تمایلات جنسی داشته باشد و حتی باعث ایجاد احساس خجالت در زنان شود.

مزایای لابیاپلاستی چیست؟

  • افزایش اعتماد به نفس در زنانی که به هردلیلی زیبایی آلت تناسلی خود را از دست دادند و نمی توانند همچون گذشته در رابطه جنسی خود با همسرشان ظاهر شوند.
  • کاهش آثاری چون افتادگی و شلی لابیاها که در اثر عوامل مختلفی چون، زایمان، افزایش سن، عوامل ارثی و ژنتیکی به وجود آمده اند.
  • افزایش زیبایی و طراوت در واژن که در رابطه جنسی سفت تر و مقاوم تر از گذشته حس می شود و این موضوع مساوی است با افزایش میل و نیز لذت جنسی در مردان و زنان.
  • کاهش درد و ناراحتی برای کسانی که به علت لابیاهای بزرگ نمی توانند دوچرخه سواری و یا ورزشی راحت و آسوده داشته باشند.
  • در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند این روش درمانی انجام بپذیرد.
  • در اولین جلسه شاهد تاثیرات فوق العاده گسترده ای خواهید بود.
  • این روش هیچ گونه درد و خونریزی ندارد. به همین جهت زنانی که نگران درد هستند می توانند بدون دغدغه و نگرانی از این روش کمک بگیرند.
  • لیزرهایی که در انجام عمل لابیا پلاستی مورد استفاده قرار می گیرد کیفیت بالایی دارد و در انجام و رفع مشکلات ناحیه آلت تناسلی تا حد زیادی موفق عمل می کنند.

از سوی دیگر در نظر داشته باشید که این عمل یکی از جراحی های پیچیده و حساس محسوب می شود و برای انجام آن به یک جراح لابیاپلاستی خوب و ماهر نیاز داریم . از طرفی دوره ی نقاهت بیماری نیز طولانی تر است و به نسبت مراقبت های پس از عمل بیشتری نیاز دارد.

انواع لابیاها

در دستگاه تناسلی خانم ها، دو نوع لابیا وجود دارد که به شرح زیر است :

لابیا ماژور

لابیاماژورها که همان لبه های بیرون دستگاه تناسلی در خانم هاست، در واقع بافت چربی بالای دستگاه تناسلی در خانم هاست که موها از آن قسمت شروع به رشد می کنند و تا ناحیه پرینه ادامه می یابد. محافظت از ساختارهای حساس دستگاه تناسلی از جمله کلیتوریس، دهانه واژن و لابیامینور برعهده لابیاماژور است.

لابیا مینور

این قسمت که در اصطلاح با عنوان لابیا داخلی نیز شناخته می‌شود، در واقع دو لایه پوستی است که در هر دو طرف دهانه واژن و ما بین لابیا ماژورها قرار گرفته است. رنگ و اندازه لابیا در خانم ها با یکدیگر متفاوت است. برخی خانم ها با جراحی زیبایی به تغییر و در واقعع کاهش سایز این عضو خواهند پرداخت. معمولا عوا

علل انجام عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی هم می تواند جنبه های درمانی و هم جنبه های زیبایی داشته باشد :

علل فیزیکی و درمانی

یکی از دلایلی که افراد قصد جراحی لابیاپلاستی می کنند این است که هدف آن ها کاهش اندازه لب های واژن و برطرف کردن بیرون زدگی هاست. چرا که این امر می تواند افراد را در پوشیدن لباس های تنگ با مشکل مواجه کند.لابیاهای بزرگ باعث می شود تا سبب کشیدگی و پیچ خوردگی گردد. همین امر سبب احساس آزار در حین ورزش و انجام فعالیت های روزانه و برقراری روابط جنسی می شود.

علاوه بر همه این موارد، در صورت بزرگ بودن لابیاها، بافت های اضافی می تواند نظافت و تمیزی را با مشکل مواجه کند. همین امر سبب جمع شدن باکتری های شده و در نهایت می تواند را به همراه داشته باشد.

علل زیبایی

  • این روش گاهی برای ظاهری زیباتر و جوان‌تر به خانم‌ها توسط متخصص زنان کرج پیشنهاد می‌شود.
  • برای رفع عدم تقارن لابیا مینور و لابیا ماژور انجام می‌گیرد، در برخی از خانم‌ها یک طرف بلندتر یا شکل متفاوتی نسبت به طرف دیگری دارد.
  • برای افزایش اعتماد به نفس و از بین بردن نواقص انجام می‌شود. برخی از افراد با پوشیدن شلوار تنگ، برآمدگی‌های ناحیه تناسلی را از روی لباس شاهد هستند که ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می‌کند.
  • در صورت وجود بافت بیش از حد لابیا، لباس‌های تنگ نیز باعث شرایط آزاردهنده‌ای می‌شود.
  • همچنین برخی از افراد برای افزایش اعتماد به نفس در خصوص ظاهر اندام جنسی خود این عمل زیبایی را انجام می‌دهند.

نحوه انجام لابیاپلاستی چگونه است؟

جهت انجام لابیاپلاستی، دو روش وجود دارد که بسته به نظر پزشک متخصص می تواند متفاوت باشد. این روش ها عبارتند از :

  • لابیاپلاستی با جراحی سنتی
  • لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با جراحی

لابیاپلاستی با جراحی، عملی است که در اتاق عمل و توسط بهترین جراح زیبایی زنان انجام می گیرد. برای این عمل فرد تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی قرار می گیرد. این روش برای افرادی مناسب است که تغییرات زیادی در ناحیه لابیاهای خود داشته باشند. در این جراحی اگر جراح مهارت کافی در این نوع عمل را داشته باشد، دیگر نباید نگران جای بخیه ها و محل عمل باشید. جراح با ایجاد برش ها طبق نوع لابیاها و بافت های اضافی، جراحی را انجام می دهد . ر مرحله آخر و پس ز پایان جراحی، این برش ها را بخیه می زند. در این نوع جراحی از تکتیک TRIM و یا تکنیک WEDGE استفاده می شود.

تفاوت این دو تکنیک در مدت زمان مورد نیاز است که تکنیک Trim به مدت زمان کم تری جهت جراحی نیاز دارد. در واقع روش Trim برای کسانی که لابیامینورهای بزرگی دارند، استفاده می شود. اما نتیجه حاصل از تکنیک Wedge به مراتب بهتر از تکنیک Trim است.

لابیاپلاستی با لیزر

امروزه لیزر در تمام جراحی ها پرکاربرد است، چرا که می تواند با کم ترین خونریزی، بهترین نتایج را به ارمغان آورد. لابیاپلاستی با لیزر نیز بدین صورت است. این روش کم ترین آسیب را به به واژن و اطراف آن وارد می کند، در حین اینکه برش های دقیق تر و ظریف تری انجام می دهد. زمانی که از لیزر جهت برش بافت به صورت همزمان استفاده می شود و به همین دلیل می توان عروق خونی را بست که همین میزان خونریزی را به حداقل کاهش می دهد. می توان به صورت همزمان برش بافتی را ایجاد کرده و عروق خونی را بست و بدین ترتیب خونریزی را به حداقل میزان ممکن کاهش داد.

تورم ناشی از لابیاپلاستی با لیزر ممکن است تا دو ماه پس از جراحی باقی بماند. این روش در مقایسه با روش قبلی راحت تر بوده و برش های دقیق تر و ظریف تری را نیز با آن می توان فراهم کرد. ولی باید خاطر نشان کرد که این روش برای تمام زنان مناسب نیست و در برخی موارد می تواند منجر به عفونت محل برش، باز شدن محل جوش ها در صورت نداشتن مهارت کافی متخصص، محدودیت تکنیک های مورد استفاده توسط جراح و نیاز بیشتر به مراقبت پس از عمل اشاره کرد.

انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی تهران

همانند هر اقدام زیبایی دیگری لازم است پیش از انجام جراحی لابیاپلاستی تحقیقات لازم را در زمینه انجام دهید و اطلاعات کافی را جمع آوری کنید. توجه به نکات ارائه شده در زیر به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید:

  1. ابتدا از داشتن مجوز فعالیت متخصص زنان برای انجام این فعالیت اطمینان حاصل کنید.
  2. اطلاعات کافی در رابطه با تجهیزات و عملکرد کلینیک محل جراحی کسب کنید.
  3. تجهیزات و وسایل مورد استفاده در کلینیک باید از مجهزترین وسایل روز دنیا باشند.
  4. محیط جراحی باید کاملا استریل بوده و نکات بهداشتی در سطح استانداردهای جهانی رعایت شده باشد.
  1. پزشک متخصص شما باید با تکنیک های مختلف جراحی آشنایی داشته و از مهارت بالینی کافی برخوردار باشد.
  2. همواره باید سلامت بیمار در درجه اول مورد توجه قرار بگیرد.
  3. زمان کافی جهت ارائه مشاوره و پاسخ دهی به سوالات شما در نظر گرفته شود.
  4. نمونه کار های قبلی پزشک متخصص خود را ببینید.

علل افزایش میل جنسی پس از لابیاپلاستی

با انجام عمل جراحی لابیاپلاستی، از میزان درد هنگام رابطه جنسی کم می شود و این به دلیل برداشتن پوست اضافی ناحیه واژن است. این امر می تواند میل جنسی در افراد را افزایش دهد.

بسیاری از خانم ها به لحاظ ظاهری از شکل لابیاهای خود راضی نیستند، همین مساله سبب کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود. کاهش اعتماد به نفس سبب عدم برقراری رابطه جنسی در افراد می شود. لابیاپلاستی می تواند سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد شده و میل جنسی را افزایش دهد. این جراحی تاثیر مستقیمی بر میزان تحریک پذیری افراد نداشته و نمی تواند سبب ترشح بیش تر هورمون ها شود.

البته همانطور که در مطالب قبل هم به آن اشاره کردیم زیبایی میتواند تاثیر به سزایی در افزایش کیفیت رابطه جنسی داشته باشد ولی اینکه فردی تصور داشته باشد که با انجام روشهای زیبایی میتواند میل جنسی را در خود و یا طرف مقابل بالا ببرد کاملا اشتباه و به دور از منطق علمی میباشد. پس می توان گفت رابطه لابیاپلاستی و افزایش میل جنسی کاملا غیر مستقیم بوده و تنها این روش زیبایی می تواند سبب افزایش کیفیت رابطه شود.

امیدواریم با استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله بتوانید دانش خود را در زمینه عمل افزایش دهید.

نتیجه گیری

در این مقاله به طور کامل به بررسی جراحی لابیاپلاستی پرداختیم و متوجه شدیم که این عمل علاوه بر زیباسازی ناحیه لابیا، به افزایش اعتماد به نفس و در پی آن افزایش میل جنسی کمک می کند. فراموش نکنید که این نیاز به ظرافت و دقت بالایی دارد و به همین دلیل باید نزد بهترین متخصص جراحی زیبایی زنان انجام شود. امیدواریم که این مطلب به پرسش های رایج شما در مورد لابیاپلاستی پاسخ داده باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

دکتر مهتاب مرجانی در سال ۱۳۶۷ با رتبه ۱۲ کنکور وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. وی درسال ۱۳۷۶ دوره تخصصی زنان، زایمان و نازایی را شروع کرد و از سال ۱۳۸۰ به عنوان متخصص زنان، زایمان و نازایی مشغول به کار شد. دوره تکمیلی لاپاراسکوپی را در محضر دکتر عادل شروین فرا گرفت و دوره های هیستروسکوپی، کلپوسکوپی و کربوکسی تراپی را هم به طور تکمیلی گذراند.

دکتر مرجانی عضو کمیته علمی انجمن زنان و مامایی ایران، عضو انجمن سرطانهای زنان، انجمن طب مادر و جنین و انجمن جراحان درون بینلابیاپلاستی یکی از پرطرفدارترین جراحی های زیبایی در بین خانم هاست. زیباتر شدن از ابتدایی ترین جوامع بشری تا جامعه ی پیشرفته ی انسانی کنونی در بین مردم وجود داشته است و ما انسان ها همواره در صدد یافتن روشی برای زیباتر شدن بوده و هستیم. میل به زیبایی تنها مختص صورت نیست. بسیاری از بانوان دوست دارند که ناحیه تناسلیشان هم زیبا باشد. با پیشرفت علم پزشکی، دستیابی به این هدف آسان تر شده است. جراحی لابیاپلاستی نام عملی است که توسط برای زیباسازی واژن انجام می شود. اگر دوست دارید که به طور کامل با این روش جراحی زیبایی واژن آشنا شوید با ما همراه باشد تا در این مقاله به نکات لازم در زمینه جراحی لابیاپلاستی بپردازیم. لابیاپلاستی چیست؟ لابیاپلاستی یکی از عمل های جراحی زیبایی است که به منظور ایجاد تغییر در لابیاهای بیرونی دستگاه تناسلی و یا بخش بیرونی واژن انجام می گیرد. هدف این جراحی ایجاد زیبایی و ظاهری مناسب تر در نمای خارجی سیستم تناسلی می باشد. برخی از زنان به دلایل مادرزادی و از بدو تولد یا طی فرآیندهای مختلفی از جمله زایمان های متعدد و افزایش سن تغییراتی در ظاهر سیستم تناسلی رخ می دهد که برای اصلاح و زیباسازی آن از عمل لابیاپلاستی استفاده می شود. جراحی لابیاپلاستی یکی از عمل های زیبایی بسیار کاربردی برای خانم ها است. بدشکلی های ایجاد شده در ناحیه ی تناسلی می تواند تاثیرات بسزایی در کیفیت میل نسی و تمایلات جنسی داشته باشد و حتی باعث ایجاد احساس خجالت در زنان شود. مزایای لابیاپلاستی چیست؟ افزایش اعتماد به نفس در زنانی که به هردلیلی زیبایی آلت تناسلی خود را از دست دادند و نمی توانند همچون گذشته در رابطه جنسی خود با همسرشان ظاهر شوند. کاهش آثاری چون افتادگی و شلی لابیاها که در اثر عوامل مختلفی چون، زایمان، افزایش سن، عوامل ارثی و ژنتیکی به وجود آمده اند. افزایش زیبایی و طراوت در واژن که در رابطه جنسی سفت تر و مقاوم تر از گذشته حس می شود و این موضوع مساوی است با افزایش میل و نیز لذت جنسی در مردان و زنان. کاهش درد و ناراحتی برای کسانی که به علت لابیاهای بزرگ نمی توانند دوچرخه سواری و یا ورزشی راحت و آسوده داشته باشند. در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند این روش درمانی انجام بپذیرد. در اولین جلسه شاهد تاثیرات فوق العاده گسترده ای خواهید بود. این روش هیچ گونه درد و خونریزی ندارد. به همین جهت زنانی که نگران درد هستند می توانند بدون دغدغه و نگرانی از این روش کمک بگیرند. لیزرهایی که در انجام عمل لابیا پلاستی مورد استفاده قرار می گیرد کیفیت بالایی دارد و در انجام و رفع مشکلات ناحیه آلت تناسلی تا حد زیادی موفق عمل می کنند. از سوی دیگر در نظر داشته باشید که این عمل یکی از جراحی های پیچیده و حساس محسوب می شود و برای انجام آن به یک جراح لابیاپلاستی خوب و ماهر نیاز داریم . از طرفی دوره ی نقاهت بیماری نیز طولانی تر است و به نسبت مراقبت های پس از عمل بیشتری نیاز دارد. انواع لابیاها در دستگاه تناسلی خانم ها، دو نوع لابیا وجود دارد که به شرح زیر است : لابیا ماژور لابیاماژورها که همان لبه های بیرون دستگاه تناسلی در خانم هاست، در واقع بافت چربی بالای دستگاه تناسلی در خانم هاست که موها از آن قسمت شروع به رشد می کنند و تا ناحیه پرینه ادامه می یابد. محافظت از ساختارهای حساس دستگاه تناسلی از جمله کلیتوریس، دهانه واژن و لابیامینور برعهده لابیاماژور است. لابیا مینور این قسمت که در اصطلاح با عنوان لابیا داخلی نیز شناخته می‌شود، در واقع دو لایه پوستی است که در هر دو طرف دهانه واژن و ما بین لابیا ماژورها قرار گرفته است. رنگ و اندازه لابیا در خانم ها با یکدیگر متفاوت است. برخی خانم ها با جراحی زیبایی به تغییر و در واقعع کاهش سایز این عضو خواهند پرداخت. معمولا عوا علل انجام عمل لابیاپلاستی لابیاپلاستی هم می تواند جنبه های درمانی و هم جنبه های زیبایی داشته باشد : علل فیزیکی و درمانی یکی از دلایلی که افراد قصد جراحی لابیاپلاستی می کنند این است که هدف آن ها کاهش اندازه لب های واژن و برطرف کردن بیرون زدگی هاست. چرا که این امر می تواند افراد را در پوشیدن لباس های تنگ با مشکل مواجه کند.لابیاهای بزرگ باعث می شود تا سبب کشیدگی و پیچ خوردگی گردد. همین امر سبب احساس آزار در حین ورزش و انجام فعالیت های روزانه و برقراری روابط جنسی می شود. علاوه بر همه این موارد، در صورت بزرگ بودن لابیاها، بافت های اضافی می تواند نظافت و تمیزی را با مشکل مواجه کند. همین امر سبب جمع شدن باکتری های شده و در نهایت می تواند را به همراه داشته باشد. علل زیبایی این روش گاهی برای ظاهری زیباتر و جوان‌تر به خانم‌ها توسط متخصص زنان کرج پیشنهاد می‌شود. برای رفع عدم تقارن لابیا مینور و لابیا ماژور انجام می‌گیرد، در برخی از خانم‌ها یک طرف بلندتر یا شکل متفاوتی نسبت به طرف دیگری دارد. برای افزایش اعتماد به نفس و از بین بردن نواقص انجام می‌شود. برخی از افراد با پوشیدن شلوار تنگ، برآمدگی‌های ناحیه تناسلی را از روی لباس شاهد هستند که ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می‌کند. در صورت وجود بافت بیش از حد لابیا، لباس‌های تنگ نیز باعث شرایط آزاردهنده‌ای می‌شود. همچنین برخی از افراد برای افزایش اعتماد به نفس در خصوص ظاهر اندام جنسی خود این عمل زیبایی را انجام می‌دهند. نحوه انجام لابیاپلاستی چگونه است؟ جهت انجام لابیاپلاستی، دو روش وجود دارد که بسته به نظر پزشک متخصص می تواند متفاوت باشد. این روش ها عبارتند از : لابیاپلاستی با جراحی سنتی لابیاپلاستی با لیزر لابیاپلاستی با جراحی لابیاپلاستی با جراحی، عملی است که در اتاق عمل و توسط بهترین جراح زیبایی زنان انجام می گیرد. برای این عمل فرد تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی قرار می گیرد. این روش برای افرادی مناسب است که تغییرات زیادی در ناحیه لابیاهای خود داشته باشند. در این جراحی اگر جراح مهارت کافی در این نوع عمل را داشته باشد، دیگر نباید نگران جای بخیه ها و محل عمل باشید. جراح با ایجاد برش ها طبق نوع لابیاها و بافت های اضافی، جراحی را انجام می دهد . ر مرحله آخر و پس ز پایان جراحی، این برش ها را بخیه می زند.

در این نوع جراحی از تکتیک TRIM و یا تکنیک WEDGE استفاده می شود. تفاوت این دو تکنیک در مدت زمان مورد نیاز است که تکنیک Trim به مدت زمان کم تری جهت جراحی نیاز دارد. در واقع روش Trim برای کسانی که لابیامینورهای بزرگی دارند، استفاده می شود. اما نتیجه حاصل از تکنیک Wedge به مراتب بهتر از تکنیک Trim است. لابیاپلاستی با لیزر امروزه لیزر در تمام جراحی ها پرکاربرد است، چرا که می تواند با کم ترین خونریزی، بهترین نتایج را به ارمغان آورد. لابیاپلاستی با لیزر نیز بدین صورت است. این روش کم ترین آسیب را به به واژن و اطراف آن وارد می کند، در حین اینکه برش های دقیق تر و ظریف تری انجام می دهد. زمانی که از لیزر جهت برش بافت به صورت همزمان استفاده می شود و به همین دلیل می توان عروق خونی را بست که همین میزان خونریزی را به حداقل کاهش می دهد. می توان به صورت همزمان برش بافتی را ایجاد کرده و عروق خونی را بست و بدین ترتیب خونریزی را به حداقل میزان ممکن کاهش داد. تورم ناشی از لابیاپلاستی با لیزر ممکن است تا دو ماه پس از جراحی باقی بماند. این روش در مقایسه با روش قبلی راحت تر بوده و برش های دقیق تر و ظریف تری را نیز با آن می توان فراهم کرد. ولی باید خاطر نشان کرد که این روش برای تمام زنان مناسب نیست و در برخی موارد می تواند منجر به عفونت محل برش، باز شدن محل جوش ها در صورت نداشتن مهارت کافی متخصص، محدودیت تکنیک های مورد استفاده توسط جراح و نیاز بیشتر به مراقبت پس از عمل اشاره کرد. انتخاب بهترین جراح لابیاپلاستی تهران همانند هر اقدام زیبایی دیگری لازم است پیش از انجام جراحی لابیاپلاستی تحقیقات لازم را در زمینه انجام دهید و اطلاعات کافی را جمع آوری کنید. توجه به نکات ارائه شده در زیر به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید: ابتدا از داشتن مجوز فعالیت متخصص زنان برای انجام این فعالیت اطمینان حاصل کنید. اطلاعات کافی در رابطه با تجهیزات و عملکرد کلینیک محل جراحی کسب کنید. تجهیزات و وسایل مورد استفاده در کلینیک باید از مجهزترین وسایل روز دنیا باشند. محیط جراحی باید کاملا استریل بوده و نکات بهداشتی در سطح استانداردهای جهانی رعایت شده باشد. پزشک متخصص شما باید با تکنیک های مختلف جراحی آشنایی داشته و از مهارت بالینی کافی برخوردار باشد. همواره باید سلامت بیمار در درجه اول مورد توجه قرار بگیرد. زمان کافی جهت ارائه مشاوره و پاسخ دهی به سوالات شما در نظر گرفته شود. نمونه کار های قبلی پزشک متخصص خود را ببینید. علل افزایش میل جنسی پس از لابیاپلاستی با انجام عمل جراحی لابیاپلاستی، از میزان درد هنگام رابطه جنسی کم می شود و این به دلیل برداشتن پوست اضافی ناحیه واژن است. این امر می تواند میل جنسی در افراد را افزایش دهد. بسیاری از خانم ها به لحاظ ظاهری از شکل لابیاهای خود راضی نیستند، همین مساله سبب کاهش اعتماد به نفس آن ها می شود. کاهش اعتماد به نفس سبب عدم برقراری رابطه جنسی در افراد می شود. لابیاپلاستی می تواند سبب افزایش اعتماد به نفس در افراد شده و میل جنسی را افزایش دهد. این جراحی تاثیر مستقیمی بر میزان تحریک پذیری افراد نداشته و نمی تواند سبب ترشح بیش تر هورمون ها شود. البته همانطور که در مطالب قبل هم به آن اشاره کردیم زیبایی میتواند تاثیر به سزایی در افزایش کیفیت رابطه جنسی داشته باشد ولی اینکه فردی تصور داشته باشد که با انجام روشهای زیبایی میتواند میل جنسی را در خود و یا طرف مقابل بالا ببرد کاملا اشتباه و به دور از منطق علمی میباشد. پس می توان گفت رابطه لابیاپلاستی و افزایش میل جنسی کاملا غیر مستقیم بوده و تنها این روش زیبایی می تواند سبب افزایش کیفیت رابطه شود. امیدواریم با استفاده از نکات ذکر شده در این مقاله بتوانید دانش خود را در زمینه عمل افزایش دهید. نتیجه گیری در این مقاله به طور کامل به بررسی جراحی لابیاپلاستی پرداختیم و متوجه شدیم که این عمل علاوه بر زیباسازی ناحیه لابیا، به افزایش اعتماد به نفس و در پی آن افزایش میل جنسی کمک می کند. فراموش نکنید که این نیاز به ظرافت و دقت بالایی دارد و به همین دلیل باید نزد بهترین متخصص جراحی زیبایی زنان انجام شود. امیدواریم که این مطلب به پرسش های رایج شما در مورد لابیاپلاستی پاسخ داده باشد. برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید! دکتر مهتاب مرجانی در سال ۱۳۶۷ با رتبه ۱۲ کنکور وارد دانشگاه علوم پزشکی تهران شد. وی درسال ۱۳۷۶ دوره تخصصی زنان، زایمان و نازایی را شروع کرد و از سال ۱۳۸۰ به عنوان متخصص زنان، زایمان و نازایی مشغول به کار شد. دوره تکمیلی لاپاراسکوپی را در محضر دکتر عادل شروین فرا گرفت و دوره های هیستروسکوپی، کلپوسکوپی و کربوکسی تراپی را هم به طور تکمیلی گذراند. دکتر مرجانی عضو کمیته علمی انجمن زنان و مامایی ایران، عضو انجمن سرطانهای زنان، انجمن طب مادر و جنین و انجمن جراحان درون بین ایران است.  ایران است.

از دکتر نازنین علوی، تخصص زنان، زایمان و نازایی در شهر تهران نوبت بگیرید و با او مشورت کنید