عمومیکسب و کار ایرانیان

برنامه آسایش دیجیتالی چیست

می‌توانید درباره چگونگی صرف زمان در تلفن اطلاعاتی دریافت کنید، مانند اینکه چند وقت یک‌بار قفل تلفن را باز می‌کنید و چه‌مدت از هر برنامه استفاده می‌کنید. می‌توانید از این اطلاعات برای ارتقای «آسایش دیجیتالی» بهره ببرید. برای مثال، می‌توانید «زمان‌سنج برنامه» تنظیم کنید و تغییرات نمایشگر را زمان‌بندی کنید.

راه‌اندازی «آسایش دیجیتالی»

برای پیدا کردن «آسایش دیجیتالی» به‌عنوان یک برنامه، آن را در برنامه «تنظیمات» باز کنید و روی آسایش دیجیتالی و کنترل‌های والدین ضربه بزنید، سپس نمایش نماد در فهرست برنامه را روشن کنید.

افزودن ابزارک مدت تماشای صفحه

بااستفاده از ابزارک مدت تماشای صفحه، ۳ برنامه برتری را که هر روز استفاده می‌کنید پیدا کنید.

  1. صفحه اصلی را لمس کنید و نگه دارید؛
  2. روی «ابزارک‌ها»

تنظیمات Digital Wellbeing

به طور پیش فرض سلامت دیجیتال تنها تایم اسکرین را برای یک برنامه خاص نشان می‌دهد. شما باید محدودیت زمانی را برای برنامه اضافه کنید. برای این منظور مراحل زیر را دنبال کنید.

مرحله 1: تنظیمات را در دستگاه گلکسی سامسونگ خود باز کنید

مرحله 2: به منوی سلامت دیجیتال بروید

مرحله 3: به پایین‌ترین اسکرول کنید.

انواع آیفون های تصویری هوشمند

انواع مختلفی از آیفون های تصویری هوشمند در شکل‌ها، ابعاد و مدل‌های متفاوت در بازار وجود دارند که با توجه به کاربردهای آیفون خانه هوشمند  به نمایشگر، دکمه‌های عددی برای وارد کردن رمز، بخش کارت‌خوان و دوربین مجهز هستند. به طور کلی آیفون تصویری هوشمند را با توجه به روش اتصال آن‌ می‌توانیم به ۲ دسته با سیم و بی‌سیم تقسیم کنیم.

خرید آیفون تصویری هوشمند

قبل از خرید هر محصول باید آن را از جهات متفاوتی مانند نوع عملکرد، کاربرد و… بررسی کرد. آیفون هوشمند نیز مانند تمامی محصولات باید قبل از خرید مورد بررسی قرار گیرد. به همین دلیل متقاضی ملزم به بررسی کیفیت‌های لازم در این دستگاه است. یکی از موارد مهم، تصویر بوده که باید کیفیت مطلوبی داشته باشد و صدا نیز جزء آن دسته از مواردی است که نباید ضعیف باشد. باید بدانید که بدنه آیفون تصویری باید محکم باشد تا در برابر ضربه آسیبی نبیند. اما به طور کلی اگر برند سازنده این محصول مورد قبول باشد، می‌توان اطمینان داشت که نقص‌های جدی و مهمی برای دستگاه رخ نخواهد داد. البته بهتر است پیش از خرید آیفون تصویری هوشمند از سلامت و کارایی مطلوب آن مطلع شوید.