عمومی

بازگشایی کتابخانه‌های عمومی کشور در پایان اردیبهشت

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل این نهاد کتابخانههای عمومی کشور بر اساس بخشنامهای به جلسه در روز چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت دبیرکل و مسئولان نهاد به تصویب رسید, در کتابخانه های عمومی سراسر کشور پس از ۳ هفته از تعطیلات اضطراری شرایط و دستورالعمل های بهداشت آغاز به کار کند.

بر اساس این دستورالعمل در مرحله اول به دفاتر استانی وظیفه به تناسب تعداد کتابداران و کارکنان دایرکتوری ها. سلامت اقلام شامل سپر چهره و غیره. ماسک صورت و دستکش یک بارمصرف, همه در مایع ضد عفونی کننده دست, کارهای مقدماتی, قوانین جدایی از محل کار کتابخانه, بازدید, مطالعات, و همچنین اعضای با استفاده از حائلهای پلاستیک شفاف بینی.

در این مرحله است که ۲۹ اردیبهشت ماه با فرمت. کتابخانه ها از یک تغییر از ۸ صبح ۱۲ طولانی بدون حضور اعضا و همچنین با هدف اجرای کتابخانه ها و خدمات آنها را دوباره و کتابدار در کتابخانه های, ” او گفت:.

بر اساس بخشنامه ابلاغی., این کتابخانه خانوم که ماه گذشته از بارداری و یا کتابداران با معلولیت ویژه, نابینا, کم بینا و معلولان جسمی موتور را با حضور در کتابخانه از.

همچنین با توجه به دستورالعمل الزامات کل امور اداری و خدمات عمومی وزارت بهداشت, مردم, تاریخ, بیماری های قلبی و عروقی و فشار خون بالا و دیابت و بیماری های تنفسی محل و همچنین بیماران دچار نقص ایمنی., این شیمی درمانی پیوند اعضا با اسناد و مدارک معتبر پزشکی با حضور در محل کار در مرحله اول از.

فاز اول افتتاح کتابخانه در غیاب اعضای آن و یا حامیان و به منظور لذت بردن از زمان کتابداران تلاش برای اصلاح ثبت نام و اطلاعات حسابداری و همچنین ورود منابع سیستم مدیریت دایرکتوری ها و غیره. مشخصات کامل از سیستم مدیریت کتابخانه به کتابخانه ها. اضافه کردن ذخیره سازی و همچنین به عنوان یک وسیله ارتعاش, این است, داخلی, دایرکتوری تبادل بارکد و برچسب های مخدوش ، به طور منظم دسته از کتاب های موجود در قفسه ها., اصلاح اطلاعات از جمله بندی غلط است. ” قطعات گم شده است… و آماده سازی محیط کتابخانه حضور سرویس برای اعضا مطابق با دستورالعمل ارسالی.

معرفی کتابخانه و خدمات و همچنین ایجاد صفحه: فهرست در فضای مجازی اجرای برنامه در بر داشت خواندن کتابخانه های عمومی مطابق با زمان بندی ابلاغی ، جشنواره کتاب رضا واحد در فضای مجازی… به منظور تسهیل و تشویق کاربران و اعضا برای شرکت در جشنواره کتاب خواندن رضا واحد و ادامه فعالیت های فرهنگی و همچنین علاقه نمایندگی در فضای مجازی با بهره گیری از تجهیزات ، فضا و منابع کتابخانه از جمله اقدامات پیش بینی شده است حضور کتابداران در فاز اول افتتاح این کتابخانه ها خواهد بود.

با توجه به اضطراری ایجاد شده توسط استان خوزستان و همچنین با نظر ستاد ملی مبارزه با تاج کتابخانه های عمومی این استان تا اطلاع ثانوی ادامه به توقف و پس از اجرای بخشنامه ابلاغی از.