عمومی

ای کاش مسئولان کشور گوش می‌کردند!

زمان و زمان لازم برای جستجوی اسناد جهانی و ارسال آنها در یادداشت های من است. در میان آنها می توانید موارد زیر را بخوانید:

ضد عفونی بی فایده شهر توسط آتش نشانان ویژه

و دیگران:

ضد عفونی و پاشش زنگ شهر و هشدارهای جهانی

از مکانیسم و ​​پویایی حرکت عفونی ، ویروس را گسترش داده و مکرراً مضرات پاشش را در مردم و خیابانها کشف کردم. من به شما گفتم که منابع انسانی و مالی را روی یک اسپری خیابانی بی فایده و بی فایده تلف نکنید.

از طرف دیگر ، هر چند وقت یک بار در اخبار می دیدم که افرادی که کمی از این یادداشت های تحقیرآمیز عصبی بودند نیز اعلام کردند که یک میدان معین با غرور مضاعف پاشیده شده است و شاید دو روز بعد یک مکان و …
به نظر می رسید مردم ، محیط زیست ، آب های زیرزمینی ، درختان ، حشرات و خزندگان مفید ، پرندگان بیگناه … هیچ ارتباطی با شهر ندارند و این فقط اثبات این بود که من تصمیم خود را گرفته ام.
مهم است که تصمیم گیرنده بگوید ، “من یک شخص مسئولیت پذیر و صالح هستم” ، بنابراین مهم نیست که یک مدرس دانشگاه متخصص در مدیریت بحران می خواهد به ما شغل دهد.
هم آتش نشانان و هم تمیز کننده های شهر درگیر هستند و هر روز کارت تبریک می فرستند و بعد از آن ادامه می دهند و به اسپری های دیگر منطقه ادامه می دهند!
در نتیجه تهران ، شهرها و روستاهای کشور آنقدر ایثار نشان داده اند و هزاران تن سم را به هوا و خاک کشور انداخته اند!

بله ، این اتفاق در تهران افتاد ، بسیاری از مردم گیج شدند. تهران پول زیادی خرج کرده است. مقدار زیادی سم روی تهران ریخته شد ، و سپس دیدیم که دیروز سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که سم پاشی علیه سطح شهرها نه تنها سودمند نیست بلکه برای سلامتی انسان نیز مضر است. حالا چه کسی مسئول آلرژی ، سرطان ، از بین بردن حشرات مفید و پرندگان ، آسیب رساندن به درختان و محیط زیست ، آلودگی آبهای زیرزمینی و غیره است ؟!

اگر این هشدار داده نشده بود ، تا حدودی نمی توان از آن چشم پوشی کرد ، اما با اندکی خرد نباید از روی مردم و شهرها پاشیده می شد! اما پس از چندین بار اخطار و استرس ، اکنون چه کسی باید اخراج و تحویل دادگستری کشور شود؟ بزار ببینیم چی میشه. ما انتظار داریم.

لطفاً بیانیه سازمان بهداشت جهانی را به زبان انگلیسی بخوانید اینجا همچنین خلاصه فارسی این عبارت را ببینید اینجا خواندن.

* نمونه کارشناسی ارشد کشور در مهندسی سازه ، زلزله و مدیریت بحران – بنیانگذار بازیابی کشور و مدیریت بحران