عمومی

مسئولان به رئیس جمهور گزارش دروغ دادند / مشکلات سیل حل نشده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام والمسلمین مجید ناصری نژاد عصر امروز پس از اولین جلسه پروژه های بازسازی شده سیل در آوریل 1998 در یک کنفرانس ویدیویی با رئیس جمهور اظهار داشت: از سیل دیده شد اما واقعیت این است که ما در طی سیلهایی که با آن روبرو بودیم ، بسیاری از زمینهای خود را از دست دادیم ، بسیاری از زمینها تخریب شدند و متاسفانه درختان خرما اصلاح نشده از بین رفت

وی افزود: یکی از آرزوها اصلاح و بازسازی بی سابقه درختان نخل بود که به دلیل سیل و خشکسالی قبلی تخریب شدند.

ناصری نژاد گفت: نخلداران دیگر روحیه کار در منطقه را ندارند. مصمم به کاشت خرما و بهره وری دیگر وجود ندارد و این مسائل تلاش سایر کشاورزان را ناامید کرده است.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال با تلاش فراوان آب اندکی تأمین و رشد خوبی حاصل شده است که این نشان می دهد زمینه خوبی برای کار و نتیجه وجود دارد اما متأسفانه عدم توجه برای بازگشت و دیدن روند نزولی علل ” بیا کار کنیم.

ناصری نژاد گفت که یکی از مهمترین مشکلات کشور خبرهای دروغین به دست مقامات ملی است و آنها این خبر را به مردم اعلام کردند. ؛ ما بین مردم و کشاورزان هستیم و خسارات ناشی از سیل در بخشهای مختلف و همچنین در بخش کشاورزی هنوز جبران نشده است. در بخش راه نیز پیشرفت لازم حاصل نشده است. ما جاده هایی داریم که در جریان سیل آسیب دیده و ناپایدار است.

وی گفت: مقامات سال گزارشی را به رئیس جمهور ارائه داده اند مبنی بر اینکه همه چیز خوب است و مردم از اینکه رئیس جمهور با برکت و برنامه های خداوند منصوب شده خوشحال و خوشحال هستند. چرا این گزارش های نادرست ارائه می شوند و چرا مورد توجه قرار گرفته و به مردم اعلام می شوند. چرا این س questionsالات را مقامات مربوطه یا وزیری می پرسند ، بهتر است از مردم یا نمایندگان مجلس نمایندگان آنها سال کنید.

ناصری نژاد تاکید کرد: وقتی از طرف ماست سوال بپرسید ، ما حقیقت را می گوییم ، قلب را می گوییم. ما همچنین عدالت را رعایت می کنیم و در جلسات شرکت می کنیم تا آنها را همراهی کنیم ، اما وقتی در این جلسات رسمی دروغ گفته می شود ، ما در اعتراض سالن را ترک می کنیم. در شهرهای سیل زده مانند دشت آزادگان ، شوش ، شادگان ، اهواز ، شوشتر ، خرمشهر و آبادان چه اتفاقی افتاد و واقعیت چیست؟ چرا آنها باید چنین آمارهای اشتباهی را به رئیس جمهور گزارش دهند؟

به گزارش خبرنگار آنلاین ، مراسم افتتاحیه پروژه های بازسازی و بهسازی مناطق آسیب دیده از سیل عصر امروز توسط رئیس جمهور در قالب ویدئو کنفرانس برگزار شد.

نمایندگان خوزستان در مجلس به همراه وزیر جهاد کشاورزی در این برنامه در سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان شرکت کردند.

در این نشست ، برخی از مقامات خوزستان معتقد بودند که آماری که وزیران جهاد کشاورزی ، راه و شهرسازی در مورد بازسازی مناطق سیل زده خوزستان به رئیس جمهور ارائه داده اند غیرواقعی است.

به عنوان مثال ، وزیر راه و شهرسازی در جلسه ای اعلام کرد که جاده های روستایی آسیب دیده از سیل آوریل 1998 در خوزستان بازسازی شده و ادعا می کند مناطق زیادی وجود دارد که نمایندگان مجلس می گویند هنوز غیرقابل اطمینان هستند. بازسازی نشده است.

وزیر جهادکشاورزی همچنین به رئیس جمهور گفت که خسارت سیل به طور کامل دامداران را تحت تأثیر قرار داده است که مورد اعتراض نمایندگان خوزستان در پارلمان قرار گرفت.

نمایندگان خوزستان در اعتراض به آمار نادرست ارائه شده توسط وزرای دولت ، جلسه را ترک کردند.