ورزشی

ایران 4 افغانستان صفر/ پیروزی قاطع ایران در نیمه اول

ایران 4 افغانستان صفر/ پیروزی قاطع ایران در نیمه اول

ایران و افغانستان در رقابت‌های تورنمنت کافا، به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با برتری قاطع ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایران تودی، دیدار دو تیم ایران و افغانستان در تورنمنت کافا به مصاف هم رفتند. شرح اتفاقات این بازی را می توانید در زیر بخوانید: 

سه شنبه ۲۳ خرداد 1402- ساعت ۱۸:30

تیم داوری: سعدالله گل مرادی / صدیق‌زاد خسروی / احمد بیگ نظروف

ترکیب ایران: پیام نیازمند، احسان حاج صفی، صادق محرمی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیدمجید حسینی، سعید عزت‌اللهی، امید نورافکن، علیرضا جهانبخش، محمد محبی، سردار آزمون و مهدی طارمی.

سرمربی: امیر قلعه نویی 

ترکیب افغانستان: فیصل حمیدی، فرشاد نور، امان‌الله سرداری، محبوب حنفی، فرزاد عطایی،  محمد سمندری، باسط مشتاق، علی باسط نظری، توفی اسکندری، یاما شرزاد و امید موسوی.

سرمربی: عبدالله المطیری

کارت زرد

افغانستان: علی باسط (۳۵)

 

 

⚽️ شرح گل‌ها

دقیقه 20: سردار آزمون: علیرضا جهانبخش از میانه زمین توپ را به جناح چپ برد که در ادامه ارسال احسان حاج‌صفی به مقابل تیرک دوم را سردار آزمون با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

دقیقه 21: مهدی طارمی: پاس رو به جلوی کنعانی‌زادگان را سردار آزمون با پاس چیپ تماشایی از بین دو مدافع افغانستان به مهدی طارمی رساند تا او در موقعیت تک به تک با ضربه روی پا دروازه را باز کند.

دقیقه 28: مهدی طارمی: شوت علیرضا جهانبخش با دفع ناقص گلر افغانستان به بازی برگشت و در ادامه سنگربان تیم حریف که سعی بر کنترل توپ داشت، روی محمد محبی خطای خشنی کرد، که داور در سوت خود به نشانه پنالتی دمید. این برخورد موجب مصدومیت یکی دو دقیقه‌ای هر دو بازیکن  شد ولی محبی درنهایت از زمین بلند شد. طارمی پشت توپ ایستاد و ضربه خود را برخلاف حرکت فیصل حمیدی وارد دروازه افغانستان کرد.

دقیقه 44، علیرضا جهانبخش: ضربه دقیق علیرضا جهانبخش در دقیقه پایانی نیمه اول گل چهارم را برای ایران به ارمغان آورد.

ادامه دارد…..






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.