ورزشی

اعتراض مجدد صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری ایران تودی، منابع عبری‌زبان از برگزاری تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان در تل‌آویو علیه کابینه نتانیاهو خبر دادند.

شهرک‌نشینان صهیونیست شنبه شب بار دیگر به خیابان‌های تل آویو آمده و خواستار تبادل فوری اسرا با مقاومت در غزه هستند.

معترضان ضمن تجمع مقابل ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو، بر لزوم برکناری نتانیاهو و برگزاری انتخابات زودهنگام شدند.

روزنامه عبری زبان «اسرائیل هیوم» گزارش داد امشب در ۵۵ نقطه علیه کابینه نتانیاهو برگزار شده است.

به نوشته این روزنامه صهیونیستی، شرکت کنندگان در این تظاهرات‌ها، خواستار تعیین موعد برگزاری انتخابات زودهنگام در فلسطی اشغالی هستند.

همزمان با تداوم جنگ علیه نوار غزه و عدم تحقق اهداف رژیم صهیونیستی در این جنگ، اراضی اشغالی همواره شاهد تجمعات اعتراضی بوده است و معترضات خواستار آتش بس و استرداد اسرا هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته با انجام حملات وحشیانه دست به کشتار زنان ‌و کودکان غزه زده اما تاکنون نتوانسته به اهدافی که برای خود تعیین کرده است، دست یابد. ارتش این رژیم بازگرداندن اسیران صهیونیست از غزه و نابودی حماس را از اهداف جنگ علیه ساکنان غزه اعلام کرده است.

مخالفت بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با آتش بس در نوار غزه، امکان دستیابی به توافق برای آزادی اسرای صهیونیست در مقابل آزادی اسرای فلسطینی از زندان های این رژیم را سلب کرده است و شماری از اسرای صهیونیست بر اثر بمباران وحشیانه مناطق مختلف نوار غزه توسط رژیم تل آویو کشته شده اند.

این امر باعث اعتراض گسترده خانواده های این اسرا در سرزمین های اشغالی شده است. در حالی که آنها خواستار توافق با حماس برای آزادی اسرای صهیونیست هستند، نتانیاهو که از محاکمه به اتهام فساد پس از پایان جنگ اطمینان دارد بر سر هرگونه توافقی در این باره مانع تراشی می کند.

انتهای پیام/

بخش مقالات ورزشی

دارای یک علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه‌ی بیش از 10 سال در صنعت رسانه‌های ورزشی. با ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق و اخبار روزمره، هدفمندی مخاطبان را در جهت افزایش دانش و آگاهی ورزشی تقویت می‌کنم. همراه با من باشید تا به دنیای هیجان انگیز ورزشی نگاهی داشته باشیم.