ورزشی

استقلال برای قهرمانی چیزی کم ندارد/ بازی با تیم‌های قلعه‌نویی همیشه سخت است

ارسطو محمدی: استقلال برای قهرمانی چیزی کم ندارد/ بازی با تیم‌های قلعه‌نویی همیشه سخت است

ارسطو محمدی اعتقاد دارد آبی‌پوشان تهرانی با هوشیاری می‌توانند همچنان خود را به عنوان شانس اصلی قهرمانی معرفی کنند.

ارسطو محمدی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایران تودی در خصوص شرایط استقلال اظهار داشت: به نظرم استقلال به آن ثبات لازم رسیده و توانسته ۵ دیدار را با برد پشت سر بگذارد. بازیکنان با هم هماهنگ شده‌اند و این اتفاق خوبی است که منجر به این روند شده. در مجموع استقلال خوب کار کرده است.

وی ادامه داد: قایدی توانسته آن شرایط روحی بد را پشت سر بگذارد و اوج گرفته. اوجی که باعث رشد استقلال شده است. این مساله خوب است و به آبی‌پوشان کمک می‌کند. بازی مقابل نساجی هم دیدار سختی بود که با تساوی توام شد. البته که قرار نیست استقلال در همه بازی‌ها پیروز از زمین خارج شود. هرچند که هدف تیم باید همین باشد اما نمی‌توان بابت اینکه در تمام بازی‌ها پیروز نشده خرده گرفت.

پیشکسوت آبی‌پوشان در مورد بازی مقابل گل‌گهر تحلیل خود را اینگونه بیان کرد: بازی مقابل تیم‌های تحت هدایت امیر قلعه نویی همیشه سخت است. او همیشه شایستگی‌هایش را نشان داده و شاگردان ساپینتو دیدار آسانی در پیش نخواهند داشت اما فکر می‌کنم استقلال بتواند فردا حریف را شکست دهد زیرا هارمونی و ریتم خوبی بر تیم حاکم شده است.

محمدی درباره ادامه روند آبی‌ها افزود: استقلال همیشه مدعی اصلی قهرمان است. درست است که چند سال از قهرمانی دور بوده اما شخصیت این تیم شخصیت قهرمانی است. ساپینتو کار خود را بلد است و به نظرم اگر از حاشیه‌هایی که اطرافش ساخت می‌شود دوری کند، قهرمانی دور از دسترس نیست.

وی درباره حواشی اطراف سرمربی استقلال گفت: در فوتبال به هرحال زرنگی رقبا هم یکی از فاکتورها است. خودم در بالاترین سطح و لیگ حضور داشتم. اتمسفر را می‌شناسم. این زرنگ‌بازی‌های وجود دارد اما باید هوشیار و آگاه باشیم تا دیگران سوءاستفاده نکنند. اگر ساپینتو کنترل شده کار کند همه‌چیز بهتر می‌شود و تیم هم رشد می‌کند.

محمدی در مورد شانس‌های قهرمانی لیگ عنوان کرد: همه تیم‌های خوب هستند. پرسپولیس، سپاهان و گل‌گهر تیم‌های با کیفیتی هستند اما ما استقلالیم و همیشه مدعی. این تیم چیزی برای قهرمان کم ندارد و باید در انتهای فصل جام را بالای سر ببرد.

خبرنگار: علی رضایی

انتهای پیام//






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف