بین الملل

اتحادیه اروپا خواستار آتش‌بس میان گروه‌های مقاومت و صهیونیست‌ها شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ایران تودی ، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه شنبه به وقت تهران لزوم آتش بس سریع بین شبه نظامیان صهیونیست و مقاومت فلسطین را اعلام کرد.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد: “این بیانیه توسط همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا به جز مجارستان در اولویت توقف فوری خشونت و آتش بس است.” “پشتیبانی خواهد شد.”

طبق اعلام سازمان ملل بیش از 100 خانه به طور کامل تخریب شده ، حداقل 300 خانه به شدت آسیب دیده و حدود 50 م institutionsسسه آموزشی از جمله مدارس ، کودکستان ها و وزارت آموزش و پرورش غزه در نتیجه حملات اسرائیل به طور کامل تخریب شده است. نوار غزه.

صهیونیست ها از مراکز درمانی دریغ نکرده اند و تاکنون شش بیمارستان ، دو کلینیک و مرکز هلال احمر در نوار غزه را تخریب کرده اند. سازمان ملل متحد گفته است که برق در نوار غزه کمتر از هشت تا شش ساعت در روز قطع شده است و این امر باعث اختلال در سیستم مراقبت های بهداشتی ، تأمین آب و دیگر امکانات حیاتی انرژی می شود.

در همین حال ، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ، بعد از ظهر روز سه شنبه گفت که پس از پایان جنگ با شلیک موشک از غزه به شدت تلافی خواهد کرد. نتانیاهو همچنین گفت که عملیات فعلی چند روز به طول خواهد انجامید.

نتانیاهو در بیانیه ای به یک پایگاه هوایی گفت: “ما حملات را تا زمانی که لازم باشد برای آسایش شهروندان خود ادامه خواهیم داد.”

“من مطمئن هستم كه همه دشمنان اطراف ما خواهند دید كه حمله به ما چقدر گران است و من مطمئن هستم كه آنها عبرت خواهند گرفت.”

وی گفت: “ما حملات خود را تا زمانی ادامه خواهیم داد که فکر کنیم حماس هنوز باید حمله کند و اهداف خود را داشته باشیم.”

درگیری ها میان دو طرف از روز دوشنبه ، آخرین 10 روز آخرین مهلت مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی آغاز شد ، زیرا باید تجاوز در بیت المقدس و مسجدالاقصی پایان یابد.

برای نهمین روز متوالی ، نیروهای اسرائیلی به تجاوزات وحشیانه خود علیه نوار غزه که اهداف غیرنظامی را هدف قرار داده است ، ادامه دادند. طبق آخرین اطلاعات ، تاکنون 212 نفر از جمله 61 کودک در غزه کشته شده اند. 1400 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام /