ورزشی

ابلاغ پروتکل سلامت تیم‌ملی فوتسال/ لغو اردو در صورت ابتلای ۲۵ درصد از ارکان تیم به کرونا

به گزارش شفاف ، راهنمایی برای گام دوم در مبارزه با Covid-19 (ویروس کرونا) ، مسافت های اجتماعی و الزامات بهداشتی و کار در مسابقات فوتسال تیم های ملی اعلام شده است ، بنابراین حضور تماشاگران و مسابقات در حین تمرین ممنوع است و از ماسک استفاده می شود.

آزمایش PCR را از همه عناصر تیم ، از جمله آموزش و سرپرستان ، ورزشکاران ، تدارکات و کادر پزشکی ، پنج نفر به عنوان تیم میزبان و پنج نفر به عنوان تیم مهمان داوران انجام دهید. ، ناظر داوری ، ناظر انتظامی ، نماینده امنیتی فدراسیون فوتسال ، سه عضو اداره کل ورزش و جوانان ، سه عضو شورای فوتبال شهرستان میزبان ، 3 میزبان به عنوان ناظر بهداشت شورای پزشکی ورزشی شهرستان میزبان ، 2 پزشک سالن ورزشی به عنوان بیمار ، عوامل آمبولانس ، فیلم ضبط شده مسابقات باید با کارتهایی که توسط دستگاههای مربوطه صادر شده و 2 عامل شامل 3 مدیر سالن بدنسازی ، پنج مامور اجرای قانون و امنیت ، هشت روزنامه نگار و یک عکاس ورزشی.

بازیکنان ، مربیان ، پزشکان ، فیزیوتراپیست ها ، تدارکات و کلیه کسانی که برای شرکت در تمرینات و مسابقات باید حداقل شش روز در قرنطینه باشند.

پس از تمرین یا مسابقه و قرنطینه شش روزه ، برای انجام نتیجه منفی ، در صورت لزوم ، رفتن به تمرین یا مسابقه بعدی ، آزمایش PCR لازم است و اگر یکی از اعضای تیم نتیجه مثبت دهد ، بیمار به مدت دو هفته قرنطینه شده و سپس می توانید در آموزش شرکت کنید.

بعلاوه ، اگر آزمون برای 25٪ تیم مثبت باشد ، کلیه اعضای تیم رد صلاحیت می شوند و گروه می تواند بعد از قرنطینه 14 روزه مجدداً فعال شود تا زمانی که آزمایش مجدد منفی باشد.

حداکثر افرادی که می توانند در این آموزش شرکت کنند بازیکنان ، مربیان ، پزشک یا فیزیوتراپ و شخص تدارکات هستند و لازم است قبل از هر دوره آموزش توپ ها و کلیه تجهیزات مورد استفاده و همچنین افراد مجاز ضد عفونی شود. این تیم دارای یک مربی و دو دستیار مربی از راه دور و همچنین یک پزشک و یک فیزیوتراپ در منطقه کنترل و خارج از زمین بازی است.

براساس این دستورالعمل بهداشتی ، اجرای پروتکل مربوطه به عهده فدراسیون فوتبال است و کنترل بالاتر به عهده وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی است.