عمومی

آغاز ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ از هفته آینده

با توجه به پایگاه داده ایران تودی ،
روز ، شیفت دوم (شب) ، مکاتبات ، پردیس مجازی و خودگردان دانشگاه ها و م institutionsسسات آموزش عالی ، دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی ، ثبت نام متقاضیان پذیرش در دوره های امتحان و شرکت در 1400 آزمون و تخصص ملی به همراه آموزش و پرورش م institutionsسسات آموزش عالی غیردولتی ، از ابتدای هفته آینده ، یعنی در روز یکشنبه ، 3 فوریه ، آزمون دانشگاه آموزش اسلامی فقط از طریق پورتال اطلاعات در وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور www.sanjesh آغاز می شود. org و در روز شنبه 7 فوریه 2010 به پایان می رسد.

بر این اساس ، متقاضیان می توانند در یک مهلت تعیین شده در 1400 آزمون سراسری ثبت نام کنند. دفترچه ثبت نام در ابتدای ثبت نام از طریق درگاه اطلاعاتی سازمان سنجش همراه با اعلام ثبت نام اضافی در آزمون مذکور در دسترس خواهد بود و 1400 آزمون سراسری در 10 و 11 تیر 1400 برگزار می شود.

طبق تصویب بیست و چهارمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو ، تعداد و تأثیر سوابق تحصیلی در 1400 آزمون سراسری ، مانند سال 1300 ، حداکثر 30٪ با تأثیر مثبت است.

مصوبه هفدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در تاریخ 17 مارس 1997 مجدداً تأیید شد و از سال 1400 به بعد ارزیابی از آزمون سراسری فقط بر اساس یک آزمون و کلاسهای 3-3 جدید انجام می شود. -6 سیستم آموزشی.

منابع دوره آزمون “فرهنگ و معارف اسلامی” برای داوطلبان دارای مدرک دیپلم علوم و معارف اسلامی شرکت کننده در گروه علوم عملی علوم انسانی “مبانی اعتقادات 1 ، 2 و 3” ، منابع دوره های امتحانی کتاب “عربی عمومی و تخصصی” منابع دوره آزمون “زبان عربی” 1 ، 2 و 3 “و” تاریخ “کتاب های” تاریخ اسلام 1 و 2 و تاریخ 3 (ایران در دوره اسلامی) است. “

هنگام ثبت نام در آزمون سراسری در گروه علوم انسانی ، داوطلبان دارای دیپلم علوم و معارف اسلامی باید “انتخاب کنند که فقط به یکی از پرسشنامه های گروه عمومی و علوم انسانی پاسخ دهند” از منابع دیپلم در علوم انسانی یا دپارتمان علوم انسانی تاریخچه ، کتب دیپلم علوم و معارف اسلامی. “

داوطلبان آزمون سراسری 1400 می توانند لیست کتاب های منبع 1400 سوال آزمون سراسری را بر اساس سیستم 3-3-6 در وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.