کیومرث هاشمی به خوبی با چالش‌های ورزش ایران آشنا است

حسینی: کیومرث هاشمی به خوبی با چالش‌های ورزش ایران آشنا است

سرپرست فدراسیون راگبی گفت: باتوجه به سابقه مدیریتی درخشان کیومرث هاشمی امیدوام نمایندگان مجلس به او رای اعتماد بدهند.

به گزارش خبرگزاری ایران تودی ، میرمهدی حسینی سرپرست فدراسیون راگبی درباره معرفی کیومرث هاشمی به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: باتوجه به سابقه مدیریتی درخشان و مثبت کیومرث هاشمی در سال‌های طولانی حضورش در ورزش کشور و کمیته ملی المپیک، امید دارم که نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به هاشمی رای اعتماد بدهند، زیرا هاشمی به خوبی با کمبود‌ها و تنش‌های ورزش در ایران آشنا است و قطعا وی با ارائه یک برنامه مدون متناسب با شرایط کشور، استفاده از پتانسیل مدیران بخش خصوصی که کمک بزرگی به‌رشد منابع در ورزش خواهند کرد و همچنین شایسته سالاری در بخش‌های مختلف ورزش کشور، حرکت در مسیر موفقیت و پیروزی را می‌تواند تداوم ببخشد.

وی افزود: هاشمی در سازمان تربیت بدنی وقت نیز مدیر بود و در وزارت ورزش به عنوان مدیرکل ستادی و معاون وزیر فعالیت داشت. از طرفی رئیس کمیته ملی المپیک بود و در نهایت در فدراسیون فوتبال خدمت کرد. هاشمی یک مدیر ورزشی آشنا با تمام اصول و زیر و بم‌های ورزش است.

سرپرست فدراسیون راگبی خاطرنشان کرد: بی شک هاشمی می‌تواند با دیپلماسی ورزش و مدیریت کارگشا باشد؛ از این رو بسیار مسرت بخش خواهد بود که نمایندگان محترم مجلس به او رای اعتماد بدهند تا همه ما شاهد آینده‌ای روشن برای ورزش کشور عزیزمان، ایران باشیم.

وی در پایان گفت: جا دارد به نوبه خودم از زحمات حمید سجادی در دوران حضورش در وزارت ورزش تشکر و قدردانی کنم.

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف