بهترین هوش مصنوعی برای بازنویسی محتوا به زبان های مختلف

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند تا بتوانید متن خود را با کمک هوش مصنوعی بازنویسی و جایگزین کنید. در صورت استفاده از زبان به راحتی می توانید پس از خرید رپورتاژ تبلیغات، خرید بک لینک، کاهش درصد تشابه متون علمی و پژوهشی و سایر فرآیندهای لازم، مطالب را بازنویسی کرده و از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به متن غیرکپی و منحصر به فرد داشتید، این ابزار عالی به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده و ارائه هوش مصنوعی کمک می کند. برای بازنویسی متن می توانید از ابزار بازنویسی محتوا نشونت استفاده نمایید.

چند نوع بازنویسی محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توان سه نوع بازنویسی را در نظر گرفت.

بازنویسی متن توسط نیروی انسانی

در این مورد، متن بازنویسی شده توسط نیروی انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند. این بازنویسی سبک معمولاً با کیفیت بالا انجام می شود بنابراین می توانید از خروجی این بازنویسی سبک متنی در لایه های اصلی استفاده کنید و آن را به عنوان یک محتوای جداگانه در وب سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

کلمه به کلمه با هوش مصنوعی کلمات را بنویسید

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این حالت، به جای اینکه هر کلمه مترادف باشد، کلمه حفظ می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مشابه نسخه اصلی است. این شاید یکی از نقاط ضعف این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات جابجا نمی شوند، بلکه فقط مترادف آنها ذخیره و جایگزین می شوند.

بازنویسی ایده های محتوا با هوش مصنوعی

یکی از بهترین سبک های کپی رایتینگ بازنویسی محتوا به روشی ادراکی است که هم توسط انسان و هم توسط ماشین قابل انجام است. این روش با بازنویسی مفهومی عبارت عمل می کند به طوری که در برخی از عبارات ترتیب کلمات یکسان و در برخی عبارات کاملاً معکوس می شود و یک جمله جدید اما با همان بند اصلی ایجاد می کند. مفهوم

تفاوت کار آزاد و تجاری چیست؟

سرویس بازنویس متن سئوسل رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و عادی با زمان بازنویسی روزانه محدود است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید مستقیماً ویرایش نهایی ویرایشگر را پس از رونویسی متن در سرویس انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف تولید کنید.


آیا محدودیتی در نسخه تجاری ابزار وجود دارد؟

خیر تنها محدودیت نسخه تجاری بازنویسی 3000 کلمه در هر درخواست است. اما در حال حاضر محدودیتی در تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید در هر درخواست تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد درخواست ها زیاد است باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان کپی رایتینگ متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان بازنویسی هوش مصنوعی دارد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا چرخش محتوا محسوب می شود؟

جواب منفی. بازنویسی و چرخه دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که با ترکیب صحیح می توانند بهترین نتایج را به شما بدهند. توسط چرخه به تنهایی دیگر متنی وجود ندارد و فقط کلمات مختلف بین آنها منتقل می شود. Simply spinning به هیچ وجه توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا در نتایج گوگل لیست نمی شود و به نوعی محتوای اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین اگر می خواهید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به درستی دریافت کنید.

روش های چرخش محتوا

عطف محتوا نیز مانند بازنویسی محتوا، روش ها و روش های مختلفی دارد که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

چرخش روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت کلمات در داخل پاراگراف حرکت می کنند. به عنوان مثال، جمله “یک ابزار بازنویسی حرفه ای نشان داده شد” در صورت چرخاندن با استفاده از این روش تبدیل به “ابزار نشان داده شده بازنویسی ارائه شد”.

همانطور که می بینید فقط کلمات جابجا شده اند و هیچکس آنها را بازنویسی نکرده است و قطعا به این معنی است که جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند.

چرخش روشی برای جابجایی پاراگراف ها است

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود و به همین ترتیب حرکت بین پاراگراف ها انجام می شود. این مورد اگرچه معنای جملات را حفظ می کند، اما تکراری تلقی می شود. چون هیچ بازنویسی انجام نشده و فقط یک پاراگراف جابجا شده است، بنابراین گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از وب سایت های مختلف بیرون کشیده و با هم ترکیب می کند. این کلمات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نمی شوند و توسط گوگل قابل شناسایی هستند. اصولاً اگر بازنویسی صورت نگیرد، این روش نخ بهترین نوع روش thread محسوب می شود. چون معنی اطلاعات ثابت می ماند (حتی اگر تکرار شود) کل متن از یک منبع گرفته نشده است و این برای این سبک خوب است.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا مقاله ای با حداکثر طول 2000 کلمه (ترجیحاً ترکیبی از مقالات از منابع مختلف) پیدا کرده و آن را در ابزار بازنویسی کپی کنید. سیستم این مقاله را بازنویسی کرده و نتایج بازنویسی را به شما نشان می دهد.

هر بار که روی گزینه Rewrite text کلیک کنید، متن اولیه از ابتدا بازنویسی می شود و نه ردیف اول. این بدان معنی است که هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید نتایج متفاوت و بازنویسی شده زیادی دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن شما کاملاً منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل در هر 2 یا 3 سری بازنویسی) برخی از پاراگراف ها را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر باعث می شود تا در هر شرایطی تشخیص داده شود که متن کپی شده است.

تعبیر به چه معناست؟

به کپی کردن محتوا پارافراسینگ نیز گفته می شود. با ابزار ترجمه آنلاین ما، می توانید محتوای رونویسی شده توسط ماشین با کیفیت بالا را دریافت کنید.

آیا گوگل متوجه می شود که متن بازنویسی شده است؟

خیر حتی اگر چرخش و جابجایی گفته شده انجام نشود و اگر متن را از یک مکان استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند تشخیص دهد که متن بازنویسی شده است.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی توصیه می کنیم متن را از چند منبع دریافت کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا نتیجه نهایی به صورت غیرقابل تشخیص به دست شما برسد. گوگل تمام نشده است. (حداقل تا کنون و با الگوریتم های فعلی).

آیا متن بازنویسی شده نیاز به ویرایش دارد؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارد، چه رسد به متن ماشینی. اشتباهات مفهومی جزئی را می توان در جملات بازنویسی شده در برخی زمینه ها، به ویژه در زمینه های بسیار تخصصی یافت که با ویرایش کلی قابل رفع است.

متن بازنویسی شده چقدر شبیه متن اصلی است؟

شباهت یا درصد شباهت متن بازنویسی شده به متن اصلی به موارد زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. دامنه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فردی دارند ممکن است درصد تشابه بیشتری داشته باشند (یعنی خروجی کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). این ابزار طبق تست های زیاد تقریبا در همه زمینه ها کاربردی و کاربردی است و طبق الگوریتم های پیچیده سعی می کند تا حد امکان متن شما را تغییر داده و درصد شباهت ها را کاهش دهد.

آیا می توان پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری را با این ابزار بازنویسی کرد؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و سئو می باشد اما با این وجود برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای مقاصد مختلف به عنوان مثال بازنویسی پایان نامه های کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری استفاده کنند و درصد پایان نامه های تکراری را کاهش دهند. . به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

هزینه بازنویسی یک سند چقدر است؟

این سرویس هم اکنون رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است تا این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر کاربران عزیز ارائه دهد و نیازی به صرف هزینه بیشتر برای بازنویسی متون نیست. با این حال، نسخه رایگان ابزار بازنویسی متن AI دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

چرا وقتی روی بازنویسی متن کلیک می کنم هیچ اتفاقی نمی افتد؟

اگر روی گزینه رونویسی متن کلیک کنید باز هم عبارت “Please صبر کنید” نمایش داده می شود. صفحه شما در حال بازنویسی متن است…» و بعد از 60 ثانیه نتیجه نهایی نمایش داده نمی شود، ممکن است به یکی از دلایل زیر باشد:

خطای سرور (نادر، اما ممکن است).

شما از یک پروکسی یا فیلتری استفاده می کنید که باید آن را غیرفعال کنید.

متن اصلی که وارد کردید دارای اشتباهات یا نویسه ها و فاصله های اضافی است. بنابراین باید خطوط و فضاهای خالی را از متن حذف کنید و دوباره امتحان کنید.