دانلود رایگان کتاب در مورد اینستاگرام
معرفی 9 کتاب آموزش اینستاگرام
با رشد روزافزون اینستاگرام، علاقه به یادگیری این شبکه اجتماعی و ترفندهای آن از جمله instagram video download نیز افزایش مییابد. به همین دلیل برخی افراد ترجیح میدهند تا کتابهایی در زمینه اینستاگرام مطالعه کنند تا بتوانند با مسائل ابتدایی و پایهای اینستاگرام آشنا شوند. از همین رو در این مطلب سعی کردیم، 9 کتاب آموزش اینستاگرام را معرفی کنیم تا با مطالعه آنها بتوانید به شناخت اولیهای از اینستاگرام برسید. تمامی اطلاعات و توضیحات این کتابها، از خود کتابها گردآوری شده است و هیچ تغییری در آن صورت نگرفته است و تقدم و تاخر در معرفی آنها، دلیل بر بهتر یا خوبتر بودن آنها نیست.
کتابهای آموزش اینستاگرام که در این مقاله با آنها آشنا میشویم:
- کتاب جعبه سیاه اینستاگرام
- کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام
- کتاب رازهای اینفلوئنسری اینستاگرام
- کتاب بازاریابی اینستاگرام از ابتدا تا انتها
- کتاب چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم
- کتاب راهنمای ویژه بازاریابی اینستاگرام
- کتاب راهاندازی کارخانه پولسازی با اینستاگرام
- کتاب اینستاگرام: پنجره ای به دنیای زنان
- کتاب بدون فیلتر داستان اینستاگرام
- کتاب کسب و کار اینستاگرامی
کتاب جعبه سیاه اینستاگرام
نویسنده: حسین نصیری
انتشارات: بهار سبز
نوشته پشت جلد کتاب:
کمپانی فیس بوک در سالهای گذشته اقدامات بسیاری برای بهبود فضای اینستاگرام و جذب کاربران انجام داده است. یکی از این اقداکات اضافه کردن الگوریتم و ایجاد قواعد متعدد برای ایجاد و مدیریت یک پیج اینستاگرامی است و تنها افرادی که با این الگوریتمها آشنایی هستند و طبق آنها عمل میکنند قادرند پیجهایی قدرتمند و با تعداد مخاطبانی بسیار بالا ایجاد کنند.
متاسفانه منابع زیادی برای آشنایی و یادگیری الگوریتمهای اینستاگرام وجود ندارد و این الگوریتمها در یک فضای بسته و اصطلاحا جعبه سیاه (Black box) وجود داشته و تنها افراد کمی به طور دقیق از نحوه کارکرد آنها اطلاع دارند.
“جعبه سیاه اینستاگرام” کتابی است که با دسترسی به جدیدترین بهروزرسانی الگوریتمهای اینستاگرام و ترکیب آنها با نکات مهم در زمینه کسبوکار و فروش آنلاین، به منبعی جامع و قدرتمند برای افرادی که قصد شروع یک کسبوکار در اینستاگرام و با افرادی که قصد برندسازی شخصی و فروش محصولات و خدمات خود را در این فضا دارند تبدیل شده است.
در این کتاب میآموزید که در مدت 9 ماه یک کسبوکار اینستاگرامی را مطابق با الگوریتمهای اینستاگرامی از صفر تا صد پایهگذاری و مدیریت کنید و علاوه بر جذب کاربران متعدد و برندسازی شخصی، به درآمدی بالا و پایدار دست پیدا کنید.
مباحث کتاب:
مقدمه
کیلومتر اول
قدم نخست
ایده
مقدمات یک پیج مناسب
ادمین و ساخت پست
برند و برندسازی
داستانسازی و پیج بیزینسی
کپی رایت و نگهداری پیج
محتوای ویدئویی و IGTV
امنیت پیج اینستاگرام ورود به اکسپلور، تبلیغات و کسب درآمد
کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام
نویسنده: جرمی مک گیلوری
مترجم: محمدرضا عمرانی
انتشارات: نگاه نوین
نوشته پشت جلد کتاب:
اگر کسب و کاری ندارید: فرقی نمیکند قبلا چه تجاربی داشته یا نداشتهاید. آماده باشید که شیوه تبدیل یک صفحه اینستاگرام به یک کسب و کار را یاد بگیرید و از آن ماشین پولسازی بسازید.
اگر کسب وکار دارید: این کتاب، شیو دقیق بالا بردن سریع تعداد فالوورها، ایجاد ترافیک سنگین برای وبسایت یا قیف فروش و شیوه جمعآوری هدفدار ایمیل مخاطبان را سریعتر از هر جای دیگری به شما یاد میدهد.
امیدوارم برای رسیدن به سود قابل پیشبینی و تجربه رشد و تعامل خیلی بالا در صفحه اینستاگرامتان آماده باشید.
بیایید شروع کنیم!
مباحث کتاب:
پیشگفتار: تلفن هوشمند+اینستاگرام=معدن طلا
مقدمه: دوازده دلیل برای چرایی برتری اینستاگرام نسبت به همه پلتفرمهای رسانههای اجتماعی
فصل یک: محیط اینستاگرام: اگر قواعد بازی را ندانید، نمیتوانید بازی کنید.
فصل دو: نه گام برای انتخاب نام اینستاگرامی بی نقص
فصل سه: لوگوی اینستاگرام شما: تصویر کوچک، تاثیر بزرگ
فصل چهار: شیوه ساختن بیو یا پروفایلی که خریداران را جذب کند.
فصل پنج: دستبرد به صفحههای اینستاگرام
فصل شش: شیوه انتخاب یک جایگاه بی نقص
فصل هفت: چگونه در کمتر پنج دقیقه در روز، جریان مداومی از تصاویر تعاملی با کیفیت خلق کنیم؟
فصل هشت: چگونه تبلیغها و پستهای اینستاگرامتان را برای بدست آوردن حداکثر تعامل و کسب فالوور و خریدار، زمانبندی کنید؟
فصل نه: سرقت هویت اینستاگرام: سرقت شدن یعنی در مسیر درست هستید.
فصل ده: تبلیغها و افراد تاثیرگذار اینستاگرام: چه کنید که کاربران مشهور اینستاگرام، صفحه و محصولاتتان را تبلیغ کنند؟
فصل یازده: تند کردن آتش: چگونه جامعه فالوورهایتان را پرورش دهید و گروههای تعامل را اهرمسازی کنید.
فصل دوازده: تصاویری که اسکرول را متوقف میکنند. استراتژیهای پیشرفته تولید پست برای افزایش تعامل، وفاداری فالوئر و فروش
فصل سیزده: ویدیوهای اینستاگرامی، اسلحه مخفی شما برای تعامل، ایجاد فروش و پربازدید شدن
فصل چهارده: چگونه کپشنهایی بنویسیم که فالوئرهایمان را وادار به اقدام کنند؟
فصل پانزده: دروغ هشتگ، پرا هشتگ بیشتر، بهتر نیست. چطور هشتگهای درست را پیدا کنیم و چند تا از آنها را به کار ببریم؟
فصل شانزده: فالوئر را به خریدار تبدیل کنید. شیوه خلق لینکهایی که باعث کلیک میشوند.
فصل هفده: خودکارسازی اینستاگرام، چگونه از نرمافزاری استفاده کنیم که زحمت زیاد را از سر راه رشد صفحه شما بردارد، بدون این که خطر بسته شدن حسابتان وجود داشته باشد؟
فصل هجده: تبدیل فالوور به پول، بخش اول: چگونه کالای دیجیتالی را برای فروش در اینستاگرام تولید کنیم؟
فصل نوزده: تبدیل فالوور به پول، بخش دو: فروش کالاهای فیزیکی و دیجیتالی در اینستاگرام
فصل بیست: تبدیل فالوئر به پول، بخش سه: بازاریابی رابطهمند، بیکالا و بیوبسایت، بی مشکل
فصل بیست و یک: هشتمین شگفتی جهان، خودکارسازی بازاریابی آنلاین، پول درآوردن هنگام خواب (قیفهای فروش)
فصل بیست و دو: نتیجهگیری، تبلیغها را به ثروت تبدیل کنید.
کتاب رازهای اینفلوئنسری اینستاگرام
در ادامه معرفی کتاب آموزش اینستاگرام به سراغ معرفی کتاب رازهای اینفلوئنسری اینستاگرام میرویم.
نویسنده: شارلوت استرلینگ
مترجم: امیررضا نعمتی
انتشارات: مدیران اندیشه
مباحث کتاب:
درک اهداف و انگیزههای خود
مخاطبان خود را مشخص کنید.
طراحی حساب کاربری خود
ایجاد یک حساب کاربری تجاری
غلبه بر الگوریتم اینستاگرام
طراحی محتوا
درک محتوا و مضامین
ده گام برای ایجاد بهترین پست اینستاگرامی
توسعه مخاطب
تکنیک تبلیغاتی پیشرفته
تبدیل فالوورهای خود
اندازهگیری موفقیت شما
هکهای رشد اینستاگرام
نتیجهگیری
کتاب بازاریابی اینستاگرام از ابتدا تا انتها
نویسنده: برایان برن
مترجم: محسن صانعی, زهرا رجایی ریزی
انتشارات: صانعی
نوشته پشت جلد کتاب:
این کتاب با آموزش گامبهگام جدیدترین و موثرترین قابلیتهای اینستاگرام، به شما این امکان را میدهد تا در کوتاهترین زمان ممکن کسب درآمد نمایید و هچنین با برندسازی در دنیای دیجیتال، سهم بازار بزرگی را به دست آورده و فالوورها را تبدیل به مشتریان وفادار خود نمایید.
مباحث کتاب:
فصل اول: مبانی اینستاگرام
فصل دوم: برند اینستاگرامی خود را بسازید.
فصل سوم: چگونه یک بیوگرافی مناسب بسازیم
فصل چهارم: انتخاب بازارک مناسب
فصل پنجم: تهیه محتوای باکیفیت در اینستاگرام
کتاب چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم
کتاب بعدی که در زمینه آموزش اینستاگرام میتوانید مطالعه کنید، کتاب “چگونه در اینستاگرام پول دربیاوریم؟” است که در ادامه به آن میپردازیم.
نویسنده: دیوید گرین
مترجم: سونیا سینگ
انتشارات: منوچهری
نوشته پشت جلد کتاب:
اینستاگرام از وقتی به عنوان یک اپلیکیشن برای سیستم iOS طراحی شد تا وقتی به عنوان یکی از بزرگترین شبکههای اجتماعی شناخته شد که سود زیادی چه از نظر شخصی و چه از نظر اقتصادی به مشترکینش میرساند دستخوش دگردیسی زیادی شده است.
با گذشت سالها هیچ نشانهای از کند شدن روند رشدش وجود ندارد. همین موضوع این نکته را در ذهن ما تداعی میکند که احتمالا این برنامه تا سالهای زیادی به رشدش ادامه خواهد داد.
با استفاده از این کتاب نکات عملی خوبی را برای گسترش کسب و کارتان یاد میگیرید. هر مانعی را از سر راهتان کنار میزنید و با استفاده از ابزار مناسب و نکات کاربردی ذکر شده به موفقیت میرسید.
مباحث کتاب:
مقدمه
فصل یک: نکاتی کاربردی برای افزایش تعداد فالوورها و طرفدارانتان
فصل دوم: چالشهای پیش رو در استفاده از اینستاگرام برای ارتقا کسب و کارها
فصل سوم: تصورات غلط استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار
فصل چهارم: مزایای استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار
فصل پنجم: نکاتی مفید برای تقویت کسب و کار شما در اینستاگرام
فصل ششم: آنچه از صفحات معروف اینستاگرام میآموزیم
فصل هفتم: پیشنهادهای مهم برای انتشار مطالب در اینستاگرام که باید بدانید
فصل هشتم: چگونه در اینستاگرام یک استراتژی بازاریابی موثر خلق کنیم
فصل نه: از قدرت برنامههای تکمیلی اینستاگرام برای پیشرفت کسب و کارتان استفاده کنید.
فصل ده: ایدههای زیرنویس عکس برای بازاریابهای خلاق
فصل یازده: فاکتورهایی که باعث چشمگیر تر شدن پستهای شما میشوند.
فصل دوازدهم: چطور بهترین بیوگرافی را برای کسب و کارتان بنویسید.
فصل سیزدهم: یک صفحه تجاری در اینستاگرام بسازید.
فصل چهاردهم: روشهای اینستاگرامی برای گرفتن عکسهای خارقالعاده
نتیجه گیری
کتاب راهنمای ویژه بازاریابی اینستاگرام
کتاب راهنمای ویژه بازاریابی اینستاگرام،کتاب بعدی است که به عنوان کتاب آموزش اینستاگرام میتوانید مطالعه کنید.
نویسنده: پریسا دانش اشراقی
انتشارات: اشراقی
نوشته پشت جلد کتاب:
همه انواع کسبوکارها میتوانند با حضور اینستاگرامی منفعت زیادی حاصل کنند، چه این منفعت گسترش یک اجتماع تعاملی فعال، دسترسی به مشتریان جدید، یا حتی فروش آنلاین باشد. فقط به کمی تلاش نیاز دارد.
اگر واقعا در مورد اتخاذ بازاریابی اینستاگرامی خود جدی هستید، ایده بدی نیست که روی کمک گرفتن از Later، یک پلتفرم رایگان بازاریابی اینستاگرامی، هم حساب باز کنید.
نه تنها شما با استفاده از Later میتوانید فیدتان را طراحی کنید و همه عکسها و ویدئوهایتان را مدیریت کنید، بلکه همچنین قادر خواهید بود شاخصهای تحلیلیتان را رصد کرده و پستهای اینستاگرامیتان را برای انتشار خودکار برنامهریزی و زمانبندی کنید – همه اینها از یک داشبورد واحد قابل انجام است.
کتاب راهاندازی کارخانه پولسازی با اینستاگرام
نویسنده: سامان کریمی شاد
انتشارات: کلید آموزش
نوشته پشت جلد کتاب:
مواردی که بعد از خواندن این کتاب یاد خواهید گرفت:
ساختن پروفایل حرفهای و جذاب
روشهای حرفهای برای فروش و بازاریابی
راهاندازی فروشگاه اینستاگرامی
افزایش هواداران خود
استراتژی نفوذ، برندسازی و تبدیل حرفهای
نفوذ به اکسپلور اینستاگرام
ابزارهای مهم یک کارخانهدار اینستاگرامی
اتوماتیکسازی و فروش وقتی که خواب هستید!
مباحث کتاب:
مقدمه
فصل 1: چرا اینستاگرام؟
فصل 2: ساختن حساب شخصی و تجاری در اینستاگرام
فصل 3: آشنایی با تعاریف و محیط اینستاگرام
فصل 4: ساختن پروفایل حرفهای
فصل 5: با محتوای بی نقص بدرخشید
فصل 6: هشتگ! هشتگ! هشتگ!
فصل 7: جادوگر فروش در اینستاگرام شوید
فصل 8: تبدیل صفحه اینستاگرام به فروشگاه
فصل 9: با هواداران خود پادشاه اینستاگرام شوید.
فصل 10: سیر تا پیاز تبلیغات در اینستاگرام
فصل 11: استراتژی نفوذ، برندسازی و تبدیل حرفهای
فصل 12: نفوذ به اکسپلور اینستاگرام
فصل 13: ابزارهای مهم یک کارخانهدار اینستاگرامی
فصل 14: اتوماتیک سازی، فروش وقتی که خواب هستید!
کتاب اینستاگرام: پنجره ای به دنیای زنان
نویسنده: مینا عینی فر
انتشارات: نشر مهربان
نوشته پشت جلد کتاب:
زنان کاربران فعال شبکههای اجتماعی عکسمحورند. در ایران نیز این مسئله صدق میکند و زنان در سالهایی که حضور اجتماعی خود را پررنگتر میکنند. به دنبال حضور پررنگ در دنیای مجازی نیز هستند. آنها آگاهانه یا ناخودآگاه اهدافی را در این حضور مجازی و روایت زندگی خود دنبال میکنند.
اما زنان در این عکسها به چه شیوههایی خود را بیان میکنند؟ اشیا در برابر دوربین کاربران اینستاگرام اهمیت دوچندانی پیدا میکنند و معانیای را، که کاربران دوست دارند، به همراه خود در کادر جای میدهند. آنها به این دلیل مورد توجهاند که تمایزها را به رخ میکشند و شیوهای برای بیانشان پیدا میکنند. گروههای مختلف زنان در عکسهای اینستاگرامی اشیا را به کار میگیرند تا خود را آنگونه که دوست دارند نمایش دهند و تعلق خود را به گروههای اجتماعی نشان دهند.
به این دلیل که روایت رسانههای رسمی مثل تلویزیون در بسیاری از موارد با روایتهای خود زنان از خودشان فرق دارد. به نظر میرسد زنان اینستاگرام و شبکههای اجتماعی دیگر را به کار گرفتهاند تا روایت خودشان را از زندگیشان ارائه کنند.
بنابراین، فهم این روایتهای جدید کمک میکند که تغییرات نقشها و نگرش زنان به این تغییرات را درک کنیم. بیتوجهی به این تغییرات به توقف تغییرات منجر نخواهد شد. بلکه فاصله تصورات را از آنچه در واقعیت اتفاق میافتد افزایش خواهد داد. تحلیل آنچه در روایتهای زنان از زندگی روزمره خود وجود دارد ما را به شناختی دقیقتر از واقعیت راهنمایی میکند و نگرش زنان گروههای مختلف را درباره نقشهای خود برای ما روشن میکند.
مباحث کتاب:
مقدمه
بخش اول: عکسها به ما چه میگویند؟
بخش دوم: شباهتها و تفاوتهای گروهها
نقش سوم: نقش جامعه در نمایش روزمره
بخش چهارم: منابع
کتاب بدون فیلتر داستان اینستاگرام
نویسنده: سارا فرایر
مترجم: سعید زرگریان
انتشارات: آموخته
نوشته پشت جلد کتاب:
گفتوگوها را همانطوری که برایم نقل میشد نوشتهام تا سیر تکامل اینستاگرام را همانگونه که دستاندرکارانش به یاد میآورند روایت کنم: ماجرایی که طی ده سال شکل گرفته است. این کتاب نتیجهی تلاش حداکثری من برای ارائهی حقیقت ماجرای اینستاگرام است.
مباحث کتاب:
مقدمه: بزرگترین اینفلوئنسر
1- پروژهی کُدنِیم
۲- موفقیت در دل نابسامانی
۳- غافلگیری
۴- تابستان برزخی
۵- تند برو و همه چیز را در هم بشکن
۶- برتری
۷- فرد مشهور جدید
۸- کسی که به درد اینستاگرام بخورد
کتاب کسب و کار اینستاگرامی
نویسنده: میثم فردوس
انتشارات: هورمزد
درباره این کتاب: نویسنده این کتاب قصد دارد در این کتاب مباحث پایهای اینستاگرام، راهکارها و شیوههای بازاریابی و کسب درآمد و ثروتسازی از طریق شبکه اجتماعی را بررسی کند.
با مطالعه این کتاب با شیوههایی برای افزایش دنبالکنندگان، درآمد و شروع فعالیت حرفهای و پولساز در اینستاگرام آشنا میشود.
سخن پایانی
در این مقاله به معرفی 9 کتاب آموزش اینستاگرام پرداختیم که امیدواریم برای شما مفید باشد. اگر تجربه مطالعه هر کدام از این کتابها را دارید، لطفا در کامنتها بنویسید تا دیگر دوستان با استفاده از نظر شما بتوانند کتاب مناسب خود را خریداری و مطالعه کنند.
نقد و بررسی کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام
با پیشرفت و فراگیر شدن رسانههای اجتماعی در سالهای اخیر شاهد ظهور رسانههای اجتماعی قدرتمندی بودهایم که همه جوانب اجتماعی دنیای امروز را در برگرفته است. بعضی از شبکهها در این سالها به رقبای خود باختند و کمکم محو شدهاند. اما بعضی دیگر به قدری محبوب شدهاند که تقریبا میتوان گفت امروزه از حالت مجازی خارج و بخش عمدهای از زندگی واقعی جامعه شدهاند. یکی از شبکههای اجتماعی قدرتمند و محبوب امروز که میلیونها کاربر در سراسر جهان دارد اینستاگرام است.
آمارها، نشان میدهند که روزانه کاربران زیادی به اینستاگرام میپیوندند و از این شبکه محبوب، استفاده میکنند؛ بنابراین میتوان از اینستاگرام به بهترین شکل برای رونق کسبوکارها استفاده کرد. کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام نوشتهی جرمی مک گیلوری شیوههایی را برای بالا بردن سریع تعداد فالوئرها و رسیدن به سود قابل پیشبینی را از طریق صفحه اینستاگرام برای کسب و کارها ارائه میکند.
درباره کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام
کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام نوشتهی جرمی مک گیلوری است که در سال 2017 منتشر شد. این کتاب در ایان توسط محمدرضا عمرانی به زبان فارسی ترجمه شده و از سوی انتشارات نگاه نوین منتشر شده است. کتاب حاضر با موضوع بازاریابی اینترنتی به مخاطبان راههای پولسازی از فضای مجازی به ویژه اینستاگرام را آموزش میدهد و آنچه در نهایت از این کتاب میتوان یاد گرفت افزایش فالوئر و بازدید هدفمند از صفحه مجازی است تا فروش از طریق این رسانه به حد بالای خود برسد.
مک گیلوری نویسنده کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام توضیح میدهد که در دنیای امروز بیش ازهشتصد میلیون نفر در جهان عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام هستند. در واقع استفاده از این شبکه به واسطه طراحی ساده و قابل استفادهاش باعث شده تا کاربران آن زمان زیادی در روز را صرف استفاده از این برنامه کنند و روزبهروز به تعداد کاربران آن اضافه شود؛ اما این کتاب از این حیث برای ایرانیان هم بسیار کاربردی است. چرا که بیش از سی میلیون نفر از جامعه کاربران اینستاگرام را ایرانیان تشکیل دادهاند و این فضا بستر مناسبی برای کسبوکارهای کوچک و متوسط ایرانی خواهد بود تا با عرضه محصولات و خدمات خود مشتریهای زیادی داشته باشند و فعالیتهای بازاریابی خود را به شکل بهتر و متمرکزتر در آن پیش ببرند.
محمدرضا عمرانی مترجم ایرانی این کتاب که خود در حوزه نرمافزار و مدیریت تحصیلکرده است در مقدمهی کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام ضمن متذکر شدن این موضوع که استفاده از اینستاگرام کاملا همهگیر و ساده است «اما ورود به اینستاگرام و پولسازی و درآمدزایی از آن به این سادگیها هم نیست. پیچوخمهایی دارد که اگر از آنها غافل بمانید، نتیجهای که میخواهید، هرگز به دست نخواهد آمد. کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام به درستی ادعا میکند جامعترین و کاربردیترین کتاب در حوزه نه تنها اینستاگرام که در حوزه بازاریابی محتوایی و فروش آنلاین است».
چرا باید کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام را بخوانیم؟
کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام از کتابهایی است که مطالب آن منطبق بر عصر دیجیتال و آنلاین امروز ماست. راهکارهای ارائه شده در این کتاب برای کسب درآمد از طریق اینستاگرام توسط نویسنده و گروه همکار او آزمایش شده است به همین دلیل استفاده از مطالب آن نه تنها قابل اعتماد بلکه قابل استناد نیز است. این کتاب برای همهی افرادی که میخواهند در کوتاهترین زمان به سود قابل توجهی در کسب و کار خود برسند مناسب است. همچنین یکی از نکات قابل توجه درباره این کتاب زبان ساده و روان آن است تا همه کارآفرینان در حوزههای کوچک و بزرگ بتوانند از مطالب آن استفاده کنند. این کتاب 22 بخش دارد که در هر بخش راههایی که تا امروز جوابگو نبودند و راهکارهایی جایگزین و قابل استفاده برای جذب مشتری ارائه میشود.
نگاهی به سرفصلهای کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام
کتاب حاضر در 22 فصل تهیه و تدوین شده است که به ترتیب به شرح زیر است:
پیشگفتار: تلفن هوشمند + اینستاگرام =معدن طلا
مقدمه: دوازده دلیل برای چرایی برتری اینستاگرام نسبت به همهی پلتفرمهای رسانههای اجتماعی
فصل یک: محیط اینستاگرام؛ اگر قواعد بازی را ندانید، نمیتوانید بازی کنید
فصل دو: نه گام برای انتخاب نام اینستاگرامی بینقص
فصل سه: لوگوی اینستاگرام شما تصویر کوچک، تاثیر بزرگ
فصل چهار: شیوهی ساختن بیو یا پروفایلی که خریداران را جذب کند
فصل پنج: دستبرد به صفحههای اینستاگرام
فصل شش: شیوهی انتخاب یک جایگاه بینقص
فصل هفت: چگونه در کمتر از پنج دقیقه در روز، جریان مداومی از تصاویر تعاملی باکیفیت خلق کنیم؟
فصل هشت: چگونه تبلیغها و پستهای اینستاگرام تان را برای به دست آوردن حداکثر تعامل و کسب فالوئر و خریداری زمانبندی کنید؟
فصل نه: سرقت هویت اینستاگرام
فصل ده: تبلیغها و افراد تاثیرگذار اینستاگرام
فصل یازده: تند کردن آتش
فصل دوازده: تصاویری که اسکرول را متوقف میکنند
فصل سیزده: ویدیوهای اینستاگرامی
فصل چهارده: چگونه کپشنهایی بنویسیم که فالوئرهایمان را وادار به اقدام کنند؟
فصل پانزده: دروغ هشتگ
فصل شانزده: فالوئر را به خریدار تبدیل کنید
فصل هفده: خودکارسازی اینستاگرام
فصل هجده: تبدیل فالوئر به پول، بخش یک
فصل نوزده: تبدیل فالوئر به پول، بخش دو
فصل بیست: تبدیل فالوئر به پول، بخش سه
فصل بیست و یک: هشتمین شگفتی جهان
فصل بیست و دو: نتیجه گیری
در بخشی از کتاب رازهای پولسازی از اینستاگرام میخوانیم
محتوایی ارائه دهید که فالوئرهای تان را به هواداران تمام عیار و مشتریان سودآور تبدیل کند
همیشه باید به خودتان یادآوری کنید که اینستاگرام اولین و مهمترین پلتفرم برای وسایل الکترونیکی قابلحمل است. این یعنی چه؟ یعنی همهچیز باید جوری متناسب و بهینه شود که مردم خیلی راحت و سریع، آنها را روی تلفنهایشان متوجه شوند. این شامل تاکتیکهای روانشناختیتان میشود که افراد را وادار میکند روی صفحهی شما متوقف شوند و با پستتان ارتباط برقرار کنند.
هیچچیز بیشتر از محتوایی که پست میکنید، در رشد طبیعی شما در اینستاگرام نقش نخواهد داشت. به همین خاطر لازم است جایگاهی را هدف بگیرید که کاملا مناسب باشد. نه آن قدر خودتان را محدود کنید که تعداد کمی به شما علاقهمند شوند و نه آنقدر گسترده عمل کنید که هدفتان برای کسانی که اولین بار از صفحهتان دیدن میکنند، مبهم به نظر برسد. با در نظر گرفتن این مورد، اشتیاقی که دارید شاید لزوما بهترین چیز برای خلق یک صفحهی اینستاگرام موفق نباشد. این، به خصوص وقتی مصداق پیدا میکند که هدفتان تبدیل اینستاگرام به یک پلتفرم پولساز باشد.
این جانکات مربوط به عملی کردن اهداف در دنیای آنلاین آمده است: در وب سایت، قبل از این که کاربر تصمیم بگیرد در صفحه بماند یا روی دکمهی قرمز«X» کلیک کند، معمولا سه تا پنج ثانیه وقت دارید که تاثیر اولیهی خوبی بگذارید. تاثیر اولیه از هرچیزی مهمتر است. با عکس اینستاگرام، در بهترین حالت یک ثانیه وقت دارید که این تاثیر را روی کاربر بگذارید.
به میانگین کاربرهای اینستاگرام که نیوزفیدهای شان را بررسی میکنند، فکر کنید: کاربران زیادی هستند که صدها نفر را فالو میکنند. وقت پردازش یک به یک صدها عکس را ندارند.