عمومی

مرهم زخم‌های کاری – ایران تودی

این روزها شیرین ترین روزهای مربیگری مجیدی طی چند هفته بود.

روزنامه به گزارش ایران تودی شهروند وی نوشت: “استقلال فرهاد مجیدی در 9 بازی گذشته برای کبک هشت پیروزی کسب کرده است تا این خروس را بخواند. به ویژه پیروزی در بازی معتبر مقابل پرسپولیس اعتماد به نفس این مربی را بالا برده است. موقعیت استقلال در لیگ برتر تثبیت شده است. در وهله سوم. سرنوشت چند تیم ، خواه آسیایی باشند و خواه نباشند ، به دست مجیدی است. همه اینها او را در خوشبخت ترین روزهای مربیگری خود قرار می دهد. دستاوردهای این چند هفته را می توان با جزئیات بیشتری مشاهده کرد.

انتقام پرسپولیس

ما با فرهاد مجیدی ، سند صوتی که تیمش می خواهد در جام حذفی مقابل پرسپولیس بازی کند ، کاری نداریم. آنچه مسلم است این است که فرهاد در مقابل سرخپوشان توانست انتقام شکست دربی برگشت لیگ را هرچه زودتر بگیرد. بعد از اینکه استقلال در آن مسابقه یک بر صفر باخت ، قرمزها جشن گرفتند و خوشحال شدند و مجیدی چنان ناراحت بود که در نشست خبری با لحنی عجیب به وزیر ارتباطات حمله کرد. اما این بار تیم پیروز شد و بسیار خوشحال بود.

کمالوند قادر به انجام همه کارها نبود

بعد از رفتن فراز کمالوند از استقلال ، خیلی ها گفتند که تیم مجیدی بالای سر او می چرخد ​​و حالا آبی ها پایین می آیند. جای تعجب است که در ابتدای این جدایی ، استقلال دو شکست تلخ برابر پرسپولیس و ذوب آهن متحمل شد تا این فرضیه تقویت شود. با این وجود مجیدی کم کم فرش خود را از آب بیرون کشید و ثابت کرد سهم استقلال در موفقیت نسبی بیشتر از دستیار قدیمی است ، خصوصاً با پیروزی در بازی با سایپا و فراز کمالوند. فراز کمالوند پس از ترک استقلال در 7 بازی روی نیمکت سایپا فقط 5 امتیاز کسب کرد و پس از مجیدی تیم را ترک کرد اما پس از آن تاریخ در 9 بازی لیگ 19 امتیاز کسب کرد و 2 پیروزی ارزشمند برای تیم ملی کسب کرد. جام

مچ فکری اش را خواباند

البته بعد از اتفاقات نیم فصل اول ، جدایی محمود فکری از استقلال ، جایگزینی وی با فرهاد مجیدی و برخی مصاحبه ها ، تقابل این دو مربی را می توان بسیار حساس دانست. در پایان مجیدی بازی را شکست داد. استقلال در لیگ نیازی به امتیاز نداشت اما کسب امتیاز در این منطقه برای بقای نفت مسجد سلیمان مهم بود. با این حال استقلال پس از پیروزی در دربی ، که در جو خاصی حضور داشت ، توانست از سد نفت عبور کند. بعد از مسابقه شوخی های محمود فکری در مورد بی کیفیتی استقلال نتوانست به او کمک کند. “مهم این است که فرهاد سومین دوئل معتبر خود را در عرض چند هفته به دست آورد.”

انتهای پیام