عمومی

وعده اتصال روستاها به اینترنت عملی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمد جواد آذری جهرمی صبح روز دوشنبه در جلسه ویدئو کنفرانس شورای حکام ولایات دهه مبارک فجر را جشن می گرفت و رشادت های یک دهه برای افراد با شکوه را به یاد می آورد. انقلاب اسلامی ، وی افزود: و اینها کشورها هستند و امام راحل با این ایده انقلاب اسلامی را به پیروزی در ایران می رساند.

وی مهمترین پیام دهه فجر را خدمت به مردم دانست و یادآور شد: مهمترین م componentلفه قدرت در جمهوری اسلامی ایران نیروی مردم است: نیروی مردمی که در مقابل دشمنی مسلح تا دندان ایستاد . علاوه بر این ، آنها افرادی هستند که هنگام ساخت و ساز و حین تحریم اعمال شده امروز ایستاده اند.

وی با بیان اینکه توسعه به معنای واقعی کلمه نباید اعتیاد آور باشد ، تأکید کرد: شعار عملی امام راحل و انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی است که طی چهل و دو سال گذشته به طرق مختلف به دست آمده است. مناطقی از کشور با خدمات دولتی در دورترین و محروم ترین مناطق.

وزیر ارتباطات و فناوری های اطلاعاتی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین رویکردهای این وزارتخانه بحث توسعه مناطق ارتباطی و ارتباطی در مناطق شهری و روستایی است ، یادآور شد: با وجود همه مشکلات توسعه ، ما شاهد ایجاد زیرساخت های ارتباطی در مناطق روستایی هستیم. مناطق.”

آذری جهرمی با اعلام اینکه بیش از 96 درصد روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی پیوسته اند ، با تأکید بر اینکه همه این اقدامات با شعار عدالت اجتماعی به عنوان پیام مهم انقلاب اسلامی مطابقت دارد ، خاطرنشان کرد: تلاش ها برای از دستاوردها استفاده کنید

وی با ابراز خرسندی از تحقق وعده های داده شده در سفر قبلی خود به استان زنجان ، یکی از این وعده ها را تأمین زیرساخت اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی عنوان کرد و گفت: بقیه این وعده ها محقق می شود. پایان این سال. تمام تلاش ما این است که اطمینان حاصل کنیم مردم ساکن مناطق روستایی از این زیرساخت ها به همراه مناطق شهری استفاده می کنند.

آذری جهرمی با بیان اینکه فعالیت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در استان زنجان مطلوب است خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه زنجان از نظر پدافند غیرعامل نیاز به ارتقا دارد ، منطقه پدافند غیرعامل استان فعال شده و ارتباطات استان با استانداردهای پدافند غیرعامل مطابقت دارد.

این مقام مسئول در سفر قبلی خود برای تقویت ظرفیت ارتباطی استان یکی از الزامات استان را مورد بررسی قرار داد و خاطرنشان کرد: راه اندازی وب سایت زنجانکوه و راه اندازی آن به مدار امکان پذیر شده است:

وزیر ارتباطات و فناوری های اطلاعاتی همچنین با اشاره به یکی از برنامه های این سفر خاطرنشان کرد: بحث افتتاح مجتمع ICT در استان زنجان یکی از این برنامه هاست که با سرمایه گذاری 32 میلیارد تومانی راه اندازی می شود.