بین الملل

تیراندازی در تجمع موتورسواران آمریکایی، مرگبار شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنلاین ایران تودی، خشونت‌های مسلحانه سریالی در آمریکا همچنان قربانی می‌گیرد و این بار تیراندازی مرگبار در جریان یک مناسبت سالیانه در ایالت نیومکزیکو خبرساز شده است.

شبکه «سی‌ان‌ان» و دیگر رسانه‌های آمریکایی روز یکشنبه (امروز) از وقوع خشونت مرگبار در شهر «رد ریور» در ایالت نیومکزیکو خبر دادند. بنا بر گزارش‌ها، در نتیجه تیراندازی در جریان تجمع موتورسواران در رد ریور، حداقل سه نفر کشته و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

«لیندا کالون» شهردار رد ریور که پیشتر گفته بود دو نفر در نتیجه خشونت مسلحانه در یک تجمع موتورسواران کشته شدند، آمار خود را اصلاح کرد و تعداد کشته‌ها را حداقل سه کشته اعلام کرد.

به گفته مقام‌های محلی آمریکا، همه کسانی که در خشونت مسلحانه دست داشتند، اعضای باندهای تبهکار بودند و همه آنها دستگیر شدند.


تیراندازی در تجمع موتورسواران آمریکایی

 

مقام‌های پلیس در نیومکزیکو خبر دادند که محل حادثه امن شده و مردم ساکن منطقه درگیری را هیچ خطری تهدید نمی‌کند.

تیراندازی مرگبار در جریان تجمع موتور سواران به مناسبت روز یادبود رد ریور رخ داد؛ مناسبتی که هر ساله با حضور ده‌ها هزار نفر برگزار شده است.

نیروهای امدادی آمریکایی، زخمی‌های خشونت مسلحانه در رد ریور را به بیمارستان «هولی کراس» در شهر تائوس و همچنین دانشگاه بهداشت نیومکزیکو منتقل کردند.

مقام‌های آمریکایی و رسانه‌های این کشور توضیحات بیشتری درباره اینکه چه تعداد افراد در تیراندازی مرگبار در رد ریور دست داشتند و انگیزه احتمالی ضاربان از این خشونت، توضیحات بیشتری ارائه ندادند.

پایان پیام/




این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید