عمومی

۲۲ ویژگی اختلاسگر فرهنگی – ایران تودی

به گفته بسیاری از اندیشمندان عدالت خواه ، خطر کسانی که این گروه را اختلاس می کنند این است که جیب مردم را از نظر اقتصادی خالی می کند ، زیرا این افراد “مزایای” بسیاری دارند اما معایب نامحسوس زیادی دارند. در واقع ، زمینه هرگونه سرقت اموال دیگران در زمینه “فرهنگ” از قبل بوجود آمده است. شناختن آنها آسان نیست ، اما با مطالعه دقیق عملکرد ، آثار و شرایط آنها طی سالهای مختلف مختصاتی ارائه می شود که می توانند در قالب کتاب ارائه شوند ، اما نکات مشترک این موارد عبارتند از:

1- انحصارات و وندک باسواد هستند؛ گویی آنها فرهنگ را دوست دارند ، اما در واقع سودآور هستند.
2- با اخلاق ، خوش لباس و مودب هستند و اغلب به دیگران عاقلانه نگاه می کنند.
3- عشق به “مدیریت”؛ اطلاعات مدیریت و تجربه بزرگسالان علوم مدیریت ، اما فقط میز مدیریت با عوارض جانبی: صندلی چرخدار ، منشی ، پیشخدمت و غیره
4- همه جا هستند؛ گاهی مدیر کل یک سازمان بین المللی ، گاهی رئیس یک بنیاد فرهنگی و گاهی در کسوت نشریه یا مجموعه ای از اطلاعات ، در یک برهه در کسوت یک دانشمند متخصص …
5- آنها برای دهه ها همیشه رئیس جمهور بوده اند. آنها همیشه شکایت می کنند: آقا! آنها به ما اجازه نمی دهند .. ما چاره ای جز خدمت نداریم ..
6. به حدی که تحت ستم و تحقیر مداوم قرار بگیرند؛ آنها به او احترام می گذارند و در برابر او تعظیم می کنند. اجازه ندهید گرد و غبار روی میزها بنشیند.
7- اگر گواهی نامه و تشکر نامه می خواهید ، همه جلوی اتاق است ، چهره ها آویزان است.
8- از ظلم به طبقه فرهنگی و بودجه محدود تحقیق شکایت کنید؛ آنها آمار و جداول عمومی را از کشورهای دیگر ارائه می دهند تا ثابت کنند از نظر بودجه چقدر عقب هستیم.
9. به طور کلی ، آنها چندین موقعیت تحقیقاتی با هم دارند و همزمان در چندین دانشگاه تدریس می کنند. در یک یا دو مجله تحقیقاتی ، یا ویراستار یا مدیر عامل. بدون اینکه چندین کتاب را با دقت در طول سال بخوانید.
10- آنها قاطعانه از مشارکت م elثر نخبگان جوان و چهره های جدید اجتناب می کنند مگر اینکه مطمئن شوند که هیچ مانعی برای حمایت یا ارتقا و رئیس جمهور شدن وجود ندارد.
11- آنها سعی می کنند در بالاترین سطح کنترل باشند تا فقط دیگران را کنترل کنند و هیچ کس نتواند آنها را کنترل کند.
12- در جلسات تصمیم گیری ، مثلاً برای دادن امتیاز به یک استاد یا کتاب یا تصویب برنامه ، آنها معمولاً چیزی نمی گویند ، فقط با عطسه ، سرفه یا تیراندازی به اهداف خود می رسند.
13. آنها یک سال قبل از پایان دوره کار خود قصد داشتند پایگاه جدیدی سفارش دهند.
14. تانی مانند یک دیپلمات باتجربه صحبت می کند ، با شمارش و شمارش ، مخاطب باید حدس بزند منظور سخنران چیست … اگر کسی بخواهد تأیید کند ، بلافاصله می گوید: کاملاً برعکس!
15- هدف اصلی استفاده کامل از امکانات و فرصتهای تحت کنترل مانی است. آنها از افراد تأثیرگذار و متخصصان سطح پایین تا حد ممکن برای تبلیغ و تبلیغ برنامه های شخصی استفاده می کنند.
16- آنها برای حفظ موقعیت فعلی یا قبول رهبری ، همیشه با افراد تأثیرگذار مشورت و شایعات می کنند ، اما در ظاهر آنها طوری رفتار می کنند که گویی باید تکالیف خود را انجام دهند.
17- گرچه همه آثار وی نبوده ، اما روشن است که بیشتر آنها به طور مستقیم یا غیرمستقیم با محل مسئولیت آنها در ارتباط هستند.
18- از آنجا که آنها کار مهم یا برنامه خلاقانه ندارند ، همیشه مدیر هستند و چند کار معمولی انجام می دهند
برای جلوگیری از هرگونه تغییر و نوآوری ، قوانین را گرم و دنبال کنید.
19. نظرات کارشناسان را خلاصه کرده و آنها را به گونه ای ارائه می دهد که گویی خلاق هستند.
20. ذکر القاب و عناوین افتخاری در مکاتبات و جلسات الزامی است ، به عنوان مثال اگر به اشتباه درجه “دکتر” داده شود ، توهین بزرگی است؛ اما هیچ کس نمی داند که کی ، کجا یا با چه اطمینان علمی مدرک خود را دریافت کرده است. او انجام می دهد
21. کمتر در دسترس ، به طور کلی ، یک دفتر بزرگ و طولانی اغلب توسط دانشجویان احاطه شده است ، حتی اگر آنها بیکار باشند.
22- اوبی اوبی ، که می داند پذیرندگان فرهنگی نه شناسایی می شوند و نه شناسایی می شوند ، نه تنها همچنان نگران هستند ، بلکه مدتها منابع انسانی ، اخلاقی و مالی سازمان را به نفع خود مصادره کرده است.

و نکته اصلی؛ او می داند که چگونه از نظرات ، برنامه ها و نظرات همکارانش در سازمان تحت رهبری خود استفاده کند ، بیوگرافی خود را دائماً تغذیه می کند و هیچ اتفاقی نمی افتد.