عمومی

گلایه از برخی عزل و نصب ها/انتخاب شهردار اصلح فدای اختلاف ها نشود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، هشتمین جلسه شورای شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور نمایندگان مجلس و در غیاب شهردار گرگان برگزار شد.

این جلسه قرار بود بدون مشارکت روزنامه نگاران به صورت محرمانه برگزار شود ، اما با صحبت های چند تن از اعضای شورا روند کار تغییر کرد و جلسه علنی شد.

نصیر گرزین ، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر گرگان می گوید: “ما چیزی نداریم که از مردم پنهان کنیم و همه مسائل باید روشن شود.”

وی افزود: طبق بند اول ماده 11 منشور شوراها ، جلسات باید به صورت غیرعلنی برگزار و به تأیید دادگاه برسد.

گرزین گفت: “ما امیدواریم که یک مجمع 9 نفره تشکیل شود و این کلمات فقط یک شعار باقی نمانند ، زیرا مردم به دنبال عمل گرایی اعضا هستند.”

وی گفت: بر اساس قانون جدید ، یک ماه فرصت داریم تا شهردار را انتخاب کنیم ، بنابراین باید تعداد جلسات را افزایش دهیم و داوطلبان را برای بیان دیدگاه های خود و رسیدن آنها به انتخابات مناسب مشارکت دهیم.

حجت مقدم ، سخنگوی شورای شهر گرگان ، از اقدام آسفالته شهرداری گرگان تشکر کرد.

وی افزود: انتخاب شهردار بر اساس هدف چهار ساله مجمع و سند چشم انداز پنج ساله و بررسی افراد واجد شرایط است.

حمیدرضا آقاملایی یکی دیگر از اعضای شورای شهر گرگان می گوید: وظیفه اصلی ما انتخاب شهردار و نظارت بر فعالیت های وی است و باید شهرداری توانمند با افراد و شایستگی های اخلاقی را انتخاب کنیم و این موضوع نباید قربانی مشکلات دیگر شود. . شورا.”

تخریب افراد در فضای مجازی چیز خوبی نیست

رئیس شورای شهر گرگان همچنین تصریح کرد: تخریب افراد در فضای مجازی کار خوبی نیست و همه باید در راستای وحدت قدمی برداریم.

صفرعلی درد محالی گفت: در روند انتخاب شهردار می توان مشکلات زندگی شخصی و ضعف ها و کاستی های نامزدها را مطرح کرد ، بنابراین جلسه صلاحیت باید پشت درهای بسته برگزار شود.

علی اکبر بصیرنیا ، یکی دیگر از اعضای شورای شهر گرگان نیز درباره مشکلات موجود در فضای مجازی گفت: هر یک از اعضا با یک نفر جلسه دارند و من دوست دارم او شهردار انتخاب کند.

قتل حرام است!

وی گفت: “شورا درست نیست و ما باید تصمیم درستی بگیریم.” “شورا نتیجه کار جمعی است و همه ما باید متحد شویم و به مردم پاسخ دهیم.”

بصیرنیا ادامه داد: پروژه های خوبی قبلاً مشخص شده است و باید آنها را به پایان برسانیم.

گرگان با شکایت از اخراج و تاسیسات ، از شهردار شکایت کرد: “اعضای شورا در انتخاب شهردار مختارند و ما باید به یکدیگر اعتماد کنیم.”

یکی دیگر از اعضای شهرداری به نام سید میثم حسینی نیز به دلیل خرید 20 میلیارد ریال قیر که مورد تایید شهرداری نبود استعفا کرد.

زهرا نورا ، رئیس کمیسیون نظارت ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات شورای شهر گرگان نیز بر اهمیت تأمین ساختمانها و اماکن شهرداری برای واکسیناسیون و پیگیری پروژه های در حال اجرا تاکید کرد.