بین الملل

چرا 11 رأی از آراء الکترال بایدن کاهش یافت؟

به گزارش گروه بین الملل آنا از رولینگ استون ، جو بایدن که با 290 رأی در مقابل دونالد ترامپ با 214 رأی در انتخابات پیروز شد ، اکنون در یک ایالت جنوب غربی با افت بازی روبرو است. 279 رأی دارد.

براساس این گزارش ، این فاکس نیوز و آسوشیتدپرس بودند که بامداد چهارشنبه با عجله بایدن را برنده رای آریزونا اعلام کردند و به او 11 رای دادند تا بایدن را به عنوان رئیس جمهور تازه انتخاب شده ایالات متحده انتخاب کند. با این حال ، طبق آخرین اطلاعات میدانی ، هنوز رسماً توسط رسانه ها تأیید نشده است ، زیرا آرا many زیادی برای شمارش باقی مانده است.

تا صبح روز دوشنبه ، ترامپ با شمارش آرا in در این ایالت ، رهبری 20،000 قدرتمند خود را حفظ کرد.

چاک کالین ، مشاور سیاسی جمهوری خواه در آریزونا ، به رولینگ استون گفت که بیشتر صندوق های رای گیری در ماریکوپا ، شلوغ ترین منطقه آریزونا ، دیر به پای صندوق های رای می آیند. این صندوق های رای آرای رای دهندگانی بود که در آخرین دقایق روز رأی گیری به محل رای گیری می آمدند.

طبق این طرح ، چهار حوزه انتخابیه (Mahawi-Ywapai-Yuma-Penal) با برتری نسبی نسبت به جمهوری خواهان و دیگری با برتری نسبی نسبت به دموکرات ها (Marikopa) هنوز کامل نشده اند. این قسمت ها با رنگ صورتی روشن و آبی برجسته شده اند.

کالین گفت که پیش بینی اینکه آرا unc شمارش نشده به نفع ترامپ یا بایدن باشد ، تا زمان شمارش آرا be امکان پذیر نیست.

رودی جولیانی ، وكیل خصوصی و دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریكا روز یكشنبه ادعا كردند كه شواهد محكمی مبنی بر وقوع تقلب در انتخابات وجود دارد.

جولیانی در مصاحبه ای گفت: “اکنون پذیرفتن شکست ترامپ اشتباه است.” شواهد محکمی وجود دارد که حداقل سه یا چهار ایالت و شاید 10 ایالت وجود دارد [انتخابات] دزدیده شد

وکیل ترامپ افزود: به عبارت دیگر ، چنین است [دزدی] این اتفاق بر اساس اصوات اشتباه رخ داده است. دیگر نمی توانید بدون اعتراض اجازه ثبت انتخابات را بدهید.

جولیانی در مورد تقلب در انتخابات دموکراتیک در پنسیلوانیا گفت که گروه ترامپ 60-70 ناظر انتخابات جمهوری خواه در حوزه انتخابیه فیلادلفیا و ناظران در پیتسبورگ دارند که شاهد این تقلب بودند.

وی افزود: “در پیتسبورگ ، ما ناظرانی داریم که حدود 24 ساعت شبانه روز در خارج از شمارش اداره پست بازداشت شده اند. این ها در واقع مشکوک ترین آرا هستند. در این مدت حداقل 135000 برگ رای گیری شمارش شده است.

جولیانی اضافه کرد که ناظران جمهوریخواه در پیتسبورگ برای تماشای آنها تاکنون از محل اخذ رای باید از دوربین فیلمبرداری استفاده کنند و تخمین زد که حدود 300000 برگ آرا در شهر فاقد اعتبار است.

وکیل ترامپ گفت که تیم وی فیلم و 50 شاهد را مستند کرده است و قرار است شکایات مربوط به “نقض حقوق شهروندی از طریق انتخابات ناعادلانه” و نقض رای گیری برابر و عادلانه در فیلادلفیا و پیتسبورگ در روز دوشنبه تشکیل شود.

ترامپ با استفاده از رسانه های مختلف از جمله آسوشیتدپرس ، سیانینن و حتی فاکس نیوز جمهوری خواه ، بایدن و کامالا هریس به عنوان رئیس جمهور منتخب و معاون رئیس جمهور همچنان به نتیجه رای گیری چالش می ورزد. برنده انتخابات ریاست جمهوری و دونالد ترامپ و معاون وی ، مایک پنس ، بازنده شناخته شدند.

پس از این پیشرفت ، بایدن و هریس با صدور بیانیه ای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا را اعلام كردند ، اما ترامپ شکست را انكار كرد و گفت كه برای جلوگیری از آنچه “كلاهبرداری بزرگ در انتخابات” خوانده است ، شكایت خواهد كرد.

انتهای پیام / 4155 / ثانیه