عمومی

CRM چیست و چرا مهم است؟

CRM مدیریت ارتباط با مشتری کلید رشد شما در سال ۲۰۲۱ است!

CRM به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. نرم افزار CRM ابزاری است که به کسب و کارها کمک می کند تا تمایلات مشتری و تعاملات مشتری با شرکت را ردیابی و اندازه گیری کنند.  CRM ممکن است مبتنی بر نرم افزار یا سخت افزار باشد، اما همه اینها یک چیز مشترک دارد: به مشتریان شما کمک می کند آنچه را از شما می خواهند بیاموزند تا بتوانید آن را به آنها بدهید!

چرا باید به سیستم CRM علاقه مند باشید؟

CRM نه تنها سیستمی برای ردیابی اطلاعات مشتری است، بلکه راهی است برای جلب رضایت مشتری با ارائه آنچه مشتری می خواهد.

چرا مدیریت ارتباط با مشتری کلید افزایش وفاداری است؟

CRM کلید ایجاد وفاداری به مشتریان شما است. هرچه اطلاعات بیشتری در مورد آنها و نیازهای آنها داشته باشید، توانایی شما در تأمین نیازهای آنها با گذشت زمان بهتر خواهد بود. CRM می تواند با افزایش رضایت مشتری، اضطراب مشتری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و عملکرد کار را با گذشت زمان بهبود بخشد.

برای سنجش رضایت مشتری می توانید اهدافی را برای رضایت مشتری تعیین کنید. چگونه می خواهید آن را اندازه بگیرید؟ پیامدهای بلند مدت عدم دستیابی به این هدف چیست؟

با CRM می توانید بازخورد مشتری – خوب یا بد – را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه کاری را بهتر می توانید انجام دهید. CRM همچنین در حفظ مشتری، ارائه خدمات، تاکتیک های بازاریابی، تولید محصول (متناسب با نیاز مشتری)، تحقیق و برنامه ریزی برای رشد کمک می کند.

چگونه می خواهید این را اندازه گیری کنید؟ پیامدهای بلند مدت عدم دستیابی به این هدف چیست؟

تیم های فروش باید اطمینان حاصل کنند که CRM به آنها کمک می کند تا معاملات بیشتری انجام دهند. تیم های فروش از CRM نصبی استفاده می کنند. در این نوع CRM اتصال به سایر نرم افزارها بسیار آسان است.

چگونه CRM را در سال ۲۰۲۱ انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین نرم افزار CRM مناسب برای تجارت شما دشوار است. CRM به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. گزینه های زیادی وجود دارد و دو CRM یکسان نیستند! بنابراین، مهم است که قبل از تصمیم گیری تحقیق کنید. در این پست وبلاگ، ما در مورد اینکه چه عواملی را باید در هنگام تصمیم گیری در مورد بهترین CRM برای شما و تجارت خود در سال ۲۰۲۱ در نظر بگیرید، بحث خواهیم کرد.

چگونه CRM مشاغل کوچک را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب CRM، باید میزان درآمدی را که با استفاده از CRM پس انداز می کنید، برنامه ریزی و محاسبه کنید. CRM خوب باید مقرون به صرفه باشد، استفاده از آن آسان باشد و ویژگی های مورد نیاز شما را فراهم کند. همچنین مهم است که در مورد بهترین نوع CRM برای شرکت خود فکر کنید.

بنابراین CRM باید ابزار خوبی برای بازاریابی از طریق ایمیل باشد. بازاریابی از طریق ایمیل بخش مهمی از مارکتینگ است و هنگام تصمیم گیری در مورد CRM باید به آن توجه شود.

اگر می خواهید از داده های خود در برنامه دیگری استفاده کنید، مطمئن شوید که CRM می تواند داده های شما را در قالب های مختلف مانند CSV صادر یا وارد کند. به این موضوع انطباق می گویند.

چگونه CRM یک تجارت کوچک فروش را ردیابی می کند؟

با هر CRM باید منحنی یادگیری وجود داشته باشد. ما کارگاه ها و فیلم های هفتگی را در پارس ویتایگر منتشر می کنیم و مشارکت مستقیم داریم. مشاغل کوچک از ارزیابی نتایج فروش بدون پیش بینی فروش، خطوط لوله فروش، برنامه نویسی یا نصب ساده استقبال می کنند.

برای یک تجارت کوچک، CRM باید حداقل در عرض یک ساعت آماده کار باشد و تیم فروش به راحتی مخاطبین خود را وارد می کنند.

راه حل با مدیریت خط لوله خواندن چرخه فروش را آسان تر می کند. اگر کارمند بازاریابی و فروش داشته باشید، آنها به راحتی از رابط کاربری استفاده می کنند. یک متخصص بازاریابی یک کمپین

اگر خطوط فروش خیلی کند باشد، CRM فروشندگان شما را می ترساند تا مدیریت پروژه را تسریع كنند. دیگر هیچ مشکلی برای صاحبان مشاغل و تیم های فروش ایجاد نخواهد شد، زیرا دستگاه برای فروش خودکار با شما کار می کند.

کمپین های بازاریابی نیز با رشد خود ابزاری مهم هستند. وقتی یک کمپین درست شروع نمی شود، بازاریابی CRM می تواند طرح متفاوتی ایجاد کند تا اطمینان حاصل کند تیم فروش شما به طور فعال مشتریان را دنبال می کند. شما اکنون لیاقت بهترین CRM ممکن را دارید و راه اندازی اتوماسیون بازاریابی آسان است. تیم های فروش و بازاریابی با هم کار خواهند کرد زیرا این کار بسیار آسان است.

۱۰ برنامه برتر CRM

فروشندگان موفق اهمیت زمان بندی را می فهمند و بنابراین استراتژی هایی را برای برنامه ریزی سریعتر فعالیت ها، مدیریت روابط با مشتری و پیگیری معاملات در هر مرحله از توسعه خود ایجاد می کنند. اگر از خود می پرسید که چرا چنین افکاری قبلاً وجود نداشته اند، یا سیستم ارتباط با مشتری قوی ندارید، یا در معرض یک استراتژی حفظ کاملاً اشتباه هستید. در هر دو حالت، یک فرصت عالی را از دست می دهید.

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) روشی برای مدیریت تعامل شرکت با مشتریان موجود و بالقوه است. از تجزیه و تحلیل داده های تاریخچه مشتری با شرکت برای تمرکز بر حفظ مشتری و در نتیجه رشد فروش برای بهبود روابط تجاری با مشتریان استفاده می کند.

برنامه های CRM بسیاری وجود دارند که به این روند کمک زیادی می کنند

برای کوتاه کردن روند کار و کمک به شما، ما بهترین نرم افزار 2021 را در این دسته ذکر کرده ایم.

۱- نرم افزار CRM پارس ویتایگر

پارس ویتایگر یکی از قدرتمندترین راه حل های CRM سازمانی است که می توانید روی آن سرمایه گذاری کنید.

برای این زیرساخت همه کاره، که هم برای فروش و هم برای بازاریابی مناسب است، پارس ویتایگر بهترین انتخاب ما برای CRM سازمانی و نرم افزار CRM برتر است.

این برنامه به صورت رایگان نیز در دسترس است، بنابراین، می توانید CRM را به صورت رایگان شروع کنید.

2- نرم افزار CRM Salesforce

Salesforce همچنین راه حل های CRM را ارائه می دهد که بیشترین سهم را از این بازار دارند. بسیاری از کارشناسان معتقدند که این امر به دلیل تعادل بین کار ساده و قدرتمند و شناخت مشتریان با یک شرکت با تجربه است که مشکلی در رقابت ندارند.

Salesforce بسیار مهم است، زیرا به عنوان یک برنامه CRM برتر برای مشاغل، قصد دارد از استراتژیهای ذخیره سازی زیبا برای پر کردن شکاف CRM و افزایش بهره وری استفاده کند، بنابراین سیستم های مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهد.

3- bpm-online CRM

bpm – CRM آنلاین ابزاری است برای تولید، خدمات و بازاریابی. مهمترین مورد برای کاربران فناوری مبتنی بر فرآیند است، زیرا bpm-online به شما امکان می دهد با گردش کار خود کار کنید، دائماً آزمایش، به طور مداوم جریان کار خود را آزمایش و بهبود گردش کار خود را انجام دهید. این برنامه برای کمک به شما در مدیریت سفر مشتری از ابتدا تا انتها طراحی شده است و بهترین روش های بازاریابی و فروش را برای راهنمایی مشتریان به شما ارائه می دهد.

اگر از سازمانی آمده اید که ظاهر حرفه ای و کیفیت سازگاری خدمات را تعیین می کند، مطمئنا bpm-online گزینه قابل قبولی خواهد بود.

۴- اوراکل CRM

سیستم دیگری که به شما امکان می دهد محرک استراتژی های CRM باشید و از نظر خود موفق شوید، Oracle CRM است که تحلیلگران آن را دوست دارند. یک مدل CRM به خوبی طراحی شده، داده های مشتری و تجزیه و تحلیل های بی درنگ، برنامه ریزی تجاری متناسب و سازگار و بسیاری از راه حل های خاص صنعت را ادغام می کند که می تواند به شما کمک کند تلاش های فروش و بازاریابی خود را ترکیب کنید. یکی دیگر از سیستم های محبوب Oracle CRM امنیت و انعطاف پذیری در روند استقرار ارائه شده توسط سازمان ها است.

محصولات اوراکل اغلب به دلیل کم هزینه بودن مالکیت مشترک (TCO)، دسترسی عالی به پشتیبانی مشتری و طیف گسترده ای از کاربران با تجربه ارائه می شوند.

۵- Zoho CRM

Zoho CRM یک راه حل پیشرو در مدیریت مشتری برای محصول نرم افزاری محبوب و ابزاری است که با سازگاری آن شناخته شده است. آنچه توسعه دهندگان در ذهن داشتند ایجاد سیستمی بود که نیازهای سازمانهای کوچک و بزرگ را به طور مساوی برآورده کند و در نتیجه یک مرکز مشتری واحد ایجاد شود که حتی مشخص ترین کارهای مورد نظر شما را نیز انجام دهد.

اما شخصی سازی در مورد Zoho CRM نیست – شما مدیریت تماس و فروش خطی را در یک واحد ارزیابی می کنید و از آن برای اتوماتیک کردن کارهای روزمره و جمع آوری داده استفاده می کنید.

این محصول به راحتی مقیاس پذیر است زیرا با سایر محصولات Zoho و سیستم های شخص ثالث و ارائه دهندگان خدمات سازگار است.

6- نرم افزار CRM Copper

Copper یک CRM برای کار در هر اندازه ای است که برای کاربران G Suite طراحی شده است.

پیشنهاد شده توسط Google برای انواع ویژگی ها. با اینترنت بی نzیر مانند Gmail، Brass نیازی به آموزش ندارد – در حالی که بازدیدکنندگان صندوق ورودی شما را مدیریت می کنند، شما به کار خود ادامه خواهید داد. دستیابی به مدیریت مشتری در این طرح مس نیاز به حداقل تلاش برای کار با همکاری خودکار در فرایندها و تیم های موجود و جدید دارد. علاوه بر بررسی کامل عناوین نرم افزار، فروش و گزارشات خط لوله پیشرفته این نرم افزار، Mess ویژگی های خاصی مانند هدف گذاری، ردیابی عملکرد، تماس های VoIP و مدیریت عملکرد تیم را نیز در اختیار شما قرار می دهد که فرایندهای CRM سنتی حداقل هستند.

۷- Netsite CRM

توسعه دهندگان CRM Netscape می خواهند محصولاتشان را فقط یک سیستم CRM بدانند که دید واقع بینانه ۳۶۰ درجه ای را به مشتریانشان ارائه می دهد.

همه اینها بدان معنی است که NetSuite CRM جریان بی نضیری از اطلاعات را در طول زندگی مشتری، به دنبال به روزرسانی، تعهدات و همچنین فروش و فروش فراهم می کند.

ویژگی هایی مانند نیروی فروش و اتوماسیون بازاریابی این سیستم را کاملاً متفاوت از سیستم سنتی CRM کرده است و به کاربران امکان می دهد پیشنهادات قیمت را مدیریت کنند، سفارشات و پورسانت ها را مدیریت کنند و حتی تجارت الکترونیکی را از همان صفحه تجارت انجام دهند.

راه جالب دیگر برای سهولت خرید نقدی Netscape از طریق ارتباطات وابسته، فقط CRM و نه فقط مشتری محور است.

۸- Microsoft Dynamics CRM

بهترین راه برای اطمینان از در دسترس بودن CRM ارائه آن به یک ارائه دهنده مجاز مانند Microsoft است. طی سالیان گذشته، Microsoft Dynamic ۳۶۵ با ارائه ایده های عملی و عملی برای افزایش کیفیت، به تصمیم گیرندگان محصول داخلی کمک کرده است تا تجربه های سفارشی را برای مشتریان خود ایجاد کنند. CRM پویا فقط یک قدم در کل فرآیند بهینه سازی تجارت است زیرا به تیم کمک می کند مدل های تجاری خود را به روز کند، فعال تر عمل کند و بیشتر روی فرصت های بازار تمرکز کند.

۹- SAP CRM

SAP CRM یکی از بهترین سیستم عامل های تجاری متمرکز بر مشتری است که جریان های CRM سنتی را با کاربردهای متنوع و ترکیبی مدرن می کند.

SAP از نظر تأثیر فوری و بازگشت سریع سرمایه ارزیابی می شود، توسط شرکت های سراسر طیف جهان مورد استفاده قرار می گیرد و بنابراین به چندین زبان ارائه می شود. این بسته شامل ویژگی های درآمد، بازاریابی، فروش، تجارت، خدمات و گارانتی برای مشتریان راضی است. به طور متوسط ​​۵۶ صلاحیت واجد شرایط و ۳۴٪ مبادلات بیشتر.

در عین حال، SAP CRM بسیار انعطاف پذیر است و استفاده از آن با سایر برنامه ها و سیستم های مبتنی بر SAP که توسط فروشندگان شخص ثالث ارائه می شود، بسیار آسان است.

10- Sugar CRM

Sugar CR یکی از رهبران صنعت است و به گفته برخی از کارشناسان، اولین راه حل مدیریتی در بازار است. این همان کاری است که Sugar CRM در این گروه به بهترین وجه انجام می دهد و نامی که برای ایجاد ضرفیت پایگاه داده پیشرو خود قطعاً می توانید روی آن حساب کنید.

هوش ارتباطی مشخصات مشتری بسیار مفصلی را ایجاد می کند و اطمینان حاصل می کند که تمام جزئیات مهم را در نوک انگشتان خود دارید. به لطف خدمات صنایع مختلف، تیم Sugar یکی از مطلوب ترین رابط ها را ارائه می دهد که به راحتی با نیازهای هر تجارت سازگار می شود.