ورزشی

پیکان به جمع تیم های برنده مرحله یک چهارم نهایی پیوست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، مرحله یک چهارم نهایی سی‌وششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه 30 بهمن به صورت متمرکز و دو برد از سه بازی در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد.

در دومین روز این رقابت‌ها امروز (دوشنبه یکم اسفند) دو دیدار برگزار شد که در دومین مسابقه تیم‌های پیکان تهران و نیان الکترونیک خراسان به مصاف یکدیگر رفتند و پیکان تهران سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

شاگردان پیمان اکبری در سه ست متوالی این دیدار با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 23 و 25 بر 19 حریف خود را شکست دادند تا یک گام به مرحله نیمه‌نهایی نزدیک شوند.

تیم نیان الکترونیک خراسان در ست نخست این مسابقه به نوعی غافلگیر شد و نتیجه را 25 بر 13 به پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان واگذار کرد.

رقابت‌ دو تیم در ست دوم و سوم بسیار نزدیک و پایاپای پیش رفت، اما در نهایت پیکانی‌ها با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند تا در مجموع سه بر صفر پیروز فاتح این دیدار باشند.

مرتضی اکرمی، احمد سرمست و امید فولادی‌وندا به ترتیب به عنوان داوران اول، دوم و ویدئوچک، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

یونس حسن‌زاده و احمد دامغانی ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت 94 دقیقه طول کشید و 400 تماشاگر داشت.

بدین ترتیب دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان سال 1401 با پیروزی تیم‌های شهداب یزد، هورسان رامسر، لبنیات هراز آمل و پیکان تهران به پایان رسید.

دیدارهای دور برگشت مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه دوم و سوم اسفندماه با چهار دیدار پیگیری خواهد شد و تیم‌های ایفاسرام اردکان، پاس گرگان، فولاد سیرجان ایرانیان و نیان الکترونیک خراسان برای حفظ امیدشان برای صعود باید حریفان خود را شکست دهند و این موضوع حتما استرس مضاعف برای بازیکنان و کادر فنی این تیم‌ها خواهد داشت.