عمومی

پیشنهاد رقصِ خارج از مدار در صدا و سیما !

داستان اصلی: برنامه ای برای شادی و نشاط خانواده ها در شب یلدا تدارک دیده شد و در این زمینه گفتگوهای زیر رد و بدل می شود:

کارشناس خارج از مدار:خانواده های عزیز (زیر این کلمه زیر را خط بزنید) لطفاً برای کاهش استرس روز شعر بخوانید و با هم برقصید. (با خنده) لبخند شما عجیب بود!

مجری:من بخاطر خطای لفظی و استفاده از کلمات مورد استفاده کارشناس محترم عذرخواهی می کنم ، زیرا می دانیم که شما نمی خواستید آن را بشنوید زیرا هیچ برنامه یا مخاطبی در داخل وجود نداشت ، زیرا اول از همه قصد وجود نداشت. دوم ، من به عنوان یک مجری مجبور شدم آن را صحیح و کامل بیان کنم ، اما این کار را نکردم زیرا زمان محدود بود!

خوب؛ حالا از من بعنوان یک طنزپرداز ؛ برای خنده دارتر شدن این داستان چه چیزی منتظر هستید تا اضافه کنم؟ طرحی برای سعادت معنوی محرومان اندیشیده شده است که در پایان با شادی روح آن متخصص فقید به پایان می رسد! چرا؟ زیرا وی در برنامه ای که برای خوشبختی خانواده ها طراحی شده است ، در مورد چگونگی خوشبختی خانواده ها مشاوره داده است! توصیه این بود که در یک جمع خانوادگی شعر بخوانید و برقصید! باز هم در کانون گرم خانواده ها تأکید می کنیم که احتمالاً نباید داغ باشد!

البته سخنان یک کارشناس محترم؛ زشت ، مشمئز کننده ، ناپسند ، زشت و … که مجری نمی خواهد صریحاً از آنها نام ببرد. به همین دلیل ، مانند مفهوم رزبد در Citizen Kane ، هیچ کس در اینجا دقیقاً خطای لفظی را که نمی خواستیم بشنویم و به افتخار ما نبود درک نکرد. اطمینان حاصل کنید که خانواده ها با هم شعر می خوانند یا می رقصند! اما با توجه به اینکه طنزپردازان قسمت ششم دارند؛ فکر می کنم خواننده به فکر شعر خواندن بود. زیرا به طور کلی تعداد کمی از مردم هنگام خواندن شعر خوشحال و خوشحال هستند و این از اهداف آن برنامه شاد بسیار دور بود! حداقل من خودم را کمتر در جشن ها و ختنه ها می دیدم: عروسی ها. روزهای تولد و …. مردم دور هم جمع می شوند و شعر می خوانند و بعد از این همه سرگرمی با لذت زیادی به خانه می روند!

بنابراین ، همانطور که وظیفه یک مجری رسانه ملی بیان دقیق و کامل معنی یک متخصص خارج از برنامه است ، وظیفه مجریان رسانه ملی نیز این است که معنی را به طور صحیح و کامل بیان کنند: کلمه “دقیقا” را به او نگویید. نه! – بله ؛ دنیایی عجیب ، همه برای رفع آن به شخص دیگری احتیاج دارند!

شما فکر می کنید که مجری با گفتن معنی درست و کامل اشتباهات خبره را اصلاح می کند. اساساً چرا به جای یک متخصص نیمه دل و پر از اشتباه لفظی از همان ابتدا ، چرا همان مجری را برای بیان صحیح و کامل نظرات “مدیران مدارس” نیاورید ، تا همه چیز بدون مشکل به پایان برسد؟

این س goodال خوبی است ، اما من پاسخ یکسانی خوبی ندارم زیرا این برنامه زمان بسیار محدودی دارد. نظرت در مورد من چیه؟؟

بله ، خنده شما عجیب بود؛ فدای آن لبخندهای عجیب و غریب!